אוכל, שתייה, אישה: 8 אירועי אוכל שווים לכבוד יום האישה הבינלאומי

יום האישה הבינלאומי שיתקיים ביום שישי הקרוב, 8.3 מביא איתו לא רק עוצמה נשית, אלא גם הרבה אוכל מצוין. 8 אירועים שלא כדאי לפספס

נשות יקב ברבדו (צילום: חן ראובן)
נשות יקב ברבדו (צילום: חן ראובן)

 

נשים שוות יותר ביא-פאן

פער השכר הממוצע בין גברים לנשים עומד במרכז יום האישה הבינלאומי במסעדה היפנית-מודרנית של השף יובל בן נריה. בכל יום רביעי של חודש מרץ תזכה כל אורחת להנחה של 31 אחוז על כל התפריט, בדיוק כגובה פער השכר. אפליה מתקנת מעולם לא היתה כה מוצדקת ושווה.

נחמני 26 תל אביב, 03-648-7796

יא פאן (יפית שמחה)
יא פאן (יפית שמחה)

יורם ניצן מארח את אביבית פריאל

באיחוד כוחות לכבוד חודש האישה מארח אביר המטבח העילי שף יורם ניצן את שפית אביבית פריאל (אוזריה), מלכת המזאטים השמחים. בארוחת ערב בסגנון ים תיכוני יוגשו עשר מנות למרכז השולחן וביניהן הכרובית של אביבית; שקדי עגל בגריל עם סלט עלים ירוקים, טחינה גולמית ושמן עמבה; פרוסות סינטה ופדרון על אחו בלנקו ועוד, בתוספת קוקטייל אניסי. 200 ש"ח.

nomi, קויפמן 12 (מלון דיויד אינטרקונטיננטל) תל אביב, חמישי (7.3) 19:00, 03-7951255

יורם ניצן ואביבית פריאל (צילום: דן לב)
יורם ניצן ואביבית פריאל (צילום: דן לב)
יורם ניצן ואביבית פריאל (צילום: דן לב)
יורם ניצן ואביבית פריאל (צילום: דן לב)

מינה טומיי תומכת בויצ"ו

רשת המסעדות האסייתיות מינה טומיי חברה לארגון ויצ"ו ומציעה בסוף השבוע הקרוב קוקטייל בוגוישה, על שם הסמוראית הראשונה ביפן, שסללה את הדרך לנשים רבות במדינה. הרווחים ממכירת הקוקטייל יועברו לתמיכה במקלטים לנשים מוכות, מרכזים לטיפול באלימות במשפחה ופרויקטים נוספים שויצ"ו מקיים לטיפול בנשים בסיכון ולקידום מעמד האישה. מחיר: 32 ש"ח.

הארבעה 17 תל אביב, חמישי-שבת ( 7-9.3), 2750*

קוקטייל בוגיישה, מינה טומיי (צילום: אנטולי מיכאלו)
קוקטייל בוגיישה, מינה טומיי (צילום: אנטולי מיכאלו)

פיקניק באדוארד בר

בבר השמח שליד שוק הכרמל חוגגים את יום האישה בפיקניק המוני על הדשא ממול. אחרי שתשתרעו על שמיכת פיקה שתקבלו מהברמנים תוכלו לעיין בתפריט, וכל מה שתזמינו יגיע עד אליכם – גבינות, נקניקים, יין וקוקטיילים, וצ'ייסר ראשון חינם לכל אורחת. בתכנית האמנותית: הופעה חיה בווייב אוריינטלי של roi dror  ו-lidan suzi.

הכרמל 12 תל אביב, שבת (9.3) מ-13:00

צ'ינו קורטינה באדוארד. צילום: אבי ולדמן
צ'ינו קורטינה באדוארד. צילום: אבי ולדמן

המסע המעצים של חנה אזולאי הספרי

צילומי ילדות וקטעי סרטים מלווים הרצאה חווייתית של השחקנית, המחזאית והבימאית חנה אזולאי הספרי על מסע שורשים שערכה בהרי האטלס שבמרוקו ככלי בתהליך היצירה, שכל אחת תוכל לאמץ ממנו משהו לעצמה. הערב יתחיל בדרינק על הבר, ומי שתרצה להתפנק עד הסוף מוזמנת לטיפול בספא המלון במחיר מיוחד. 75 ש"ח.

מלון ממילא ירושלים, רביעי (6.3) מ-17:00, 02-5482230

אוכל, שתיה, אישה

בחלל אמנות חדש תארח הבעלים אמנית הבוטו איריס סמרה נשים מתחומי הקולינריה והאמנות לשיחה על התפתחות אישית מלווה בטעימות, לרגל יום האישה הבינלאומי. המשתתפות, וביניהן הייננית רוני ססלוב ויצרנית ממתקי הבוטיק רונית צין-קרסנטי (צינקה), יספרו על הדרך שהובילה אותן  לבחירה המקצועית ועל קושי שהוביל לגדילה, שינוי והעצמה. 110 ש"ח כולל יין וכיבוד.

אורשינא, השפלה 4 תל אביב, חמישי (7.3) 20:30, 050-6580534

רוני ססלוב. צילום: איליה מלניקוב
רוני ססלוב. צילום: איליה מלניקוב

פסטיבל נשי ביקב ברבדו

ביקב ברבדו מציינים את יום האישה באירוע במרכז המבקרים, שממוקם בין הכרמים. נשות היקב יספרו על היינות האהובים עליהן, ימזגו טעימות ויארחו אמניות ויוצרות על רקע נוף פסטורלי, מוזיקה נעימה ונשנושי שמן זית וזיתים מבית הבד של אסף. 50 ש"ח.

כביש 44, מול כרמי יוסף, שישי (8.3) 10.00-14.00, 050-2207022/054-6808873

ויסקי מזוית נשית

ויסקי נחשב למשקה גברי, אך ברגע שמכירים אותו מקרוב ונכבשים בקסם, לג'נדר אין משמעות. לכבוד יום האישה מקיים מרכז המבקרים של מילק אנד האני, מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, סיור חווייתי בין הדוודים והחביות. כל משתתף ומשתתפת יקבלו ארבע טעימות ממוצרי המזקקה, ונשים יצ'ופרו בסיום בקוקטייל חינם. 50 ש"ח.

התחיה 16 תל אביב, שישי (8.3) 12:00, 03-6320491

Milk and Honey (צילום: גבע טלמור)
Milk and Honey (צילום: גבע טלמור)