ארבעה חדרים עם טרקלין

אחרי שמונה שנים בנחלת בנימין תעבור בעוד כחודשיים מסעדת הטרקלין לחלל שאכלס בעבר את מסעדת כתית של השף מאיר אדוני

12 בפברואר 2014

כבר שמונה שנים שהסומלייה יוסי בן אודיס והשף משה יוחנן מגדלים את בת טיפוחיהם, מסעדת הטרקלין, המתמחה בבשרים וביינות מיקבי בוטיק מקומיים. לאחרונה התבשרו השניים שהבניין שבו פעלה המסעדה עתיד להתפנות ולעבור שיפוץ מאסיבי. "חיפשנו מבנה לשימור סמוך לשוק הכרמל, כי אנחנו גם מוציאים סיורים לשוק", מפרט בן אודיס את הדילמות הנד"לניות הסבוכות לאיתור נכס ראוי. הפתרון נמצא באחד המבנים היפים בעיר שהותירה אחריה מסעדת כתית ברחוב היכל התלמוד 4, בפאתי נווה צדק. "התחלנו את דרכנו בטרקלין ב-50 מקומות ישיבה וגדלנו ל-120 בארבעה חדרים, ובמבנה החדש נגיע לכמעט 250 מקומות ישיבה בעזרת העיצוב של שרונה לב ארי, כולל בר ארוך שבנינו לאורך הכניסה, ניצול נכון של כל ארבעת החדרים, שתי המרפסות והחצר האחורית. נדהמנו לגלות שיש פה אפילו מרתף של 70 מטר לאחסון יינות. היה חשוב לנו לשמור על האינטימיות ועל החמימות הכפרית בעזרת הרבה עץ. בנוסף היה צריך לצבוע את חלקו החיצוני של הבניין, אבל לא נכנסנו להוצאות עצומות. חשוב לזכור שזה בניין לשימור ואסור אפילו לנעוץ מסמר מבלי לקבל רשות מפורשת מהעירייה".

היכל התלמוד – היר ווי קאם!
היכל התלמוד – היר ווי קאם!

צפויים שינויים בתפריט בעקבות מעבר הדירה?

"אותו התפריט, אותם המחירים. אותה הימנעות ממכירת קולה וקינלי כמו מהיום הראשון לעבודה, אותם יקבי בוטיק. אנחנו כן מתכוונים להוסיף מספר מנות צמחוניות לטובת הלקוחות שמעוניינים בכך, וגם עוד מנה או שתיים של דג שבעיני קרניבורים כמונו זה נחשב צמחוני".

הרבה התרגשות?

"אם מישהו היה אומר לי לפני שמונה שנים שנגיע לנקודה הזאת לא הייתי מאמין. זה מקסים ומחמיא ואני מקווה שהלקוחות ייהנו מהמעבר שעתיד לקרות כבר בחודש אפריל".