הסועד העירום: האנשים שרוצים להפשיט אתכם לארוחת ערב

זוכרים את טרנד הבודי סושי מהניינטיז? את סמנתה מ"סקס והעיר" שוכבת עירומה על שולחן כשרק רולים מכסים אזורים אסטרטגיים בגופה? הפרידו מזה את הסליז, תנו קפיצה בזמן וקיבלתם את גרסת המאה ה-21 לאירוע לפודי'ז: ארוחת שף ללא בגדים

הסועד העירום (צילום: Shutterstock)
הסועד העירום (צילום: Shutterstock)

למרות הקונוטציה המתבקשת מאליה, ארוחת חמשת החושים אינה הזמנה לסקס קבוצתי. היא מכוונת לזוגות שאוהבים לאכול ולהתרגש, שמחפשים להרחיב את גבולות הגזרה ומוכנים להתנסות בעירום חברתי בנוכחות זרים כמותם. שש מנות צמחוניות-חלביות עם אופציה לטבעונות יוגשו למרכז השולחן, לאורחים עירומים ישובים על מזרנים: נודלס ברוטב קארי סמיך, צלחת גנאשים וקרמים וטירמיסו שמותאם לאכילה באצבעות. סכו"ם אאוט, ובמקומו אוכלים בידיים ומהידיים של בן או בת הזוג. מי שירצה להתנסות באכילה מחלקי גוף אחרים מוזמן והאוכל מתוכנן להתמרח ולהתלקק. בתחילת הערב תתקיים הרצאה קצרה ליישור קו, מה מותר ומה לא ואיך להפיק מהחוויה את המקסימום: בלי פעילות מינית, לא נוגעים במי שאינו בן הזוג וכיבוד פרטיות ומרחב. קוקטיילים, שמפניה ומוזיקת רקע ילוו את הארוחה ויעזרו להשיל עכבות ובגדים.

עוד כתבות מעניינות:
המתוקים הכי שווים בפסטיבל יצרני הממתקים
טעמנו את הפלאפל הבלגי בקינג ג'ורג'
6 בתי אוכל חדשים בצפון העיר שאתם חייבים להכיר

לארוחת חמשת החושים קדם פיילוט מוצלח שהביא את הצוות לפתוח את האירוע לקהל הרחב. בדף האיוונט מצורפים ציטוטים נלהבים של אורחים שניסו, למשל "וואו, איזה אירוע מדליק! ג'וסי, סקסי, טעים, מתוק ומענג, חושני ואינטימי, חמצמץ ומרענן, חריף במידה. יאמי. עוד בבקשה". על ההפקה חתומים "שלושה הרפתקני חושים נועזים, שלא מהססים להפשיל שרוולים ולהוריד את כל השאר": שפית צעירה בשם מונה עליזה, שעבדה כמעצבת אוכל בשגב ארט וגם בישלה עם שגב לטראמפ; מנחה הסדנאות והמאמן אורן רוז; ולוס אוריה מיטלמן – יזמית, מנהלמת תוכן ומפיקה, שמוכרת בתקשורת כמתנגדת להסרת שיער גוף. "העירום בארוחה הוא פונקציונלי כי הרבה יותר נוח לאכול בלי בגדים. זו חוויה אינטנסיבית שמעודדת זוגיות כי ולכל זוג יש מרחב פרטי. סקס הוא לא אישיו מפני שאנשים עסוקים בעצמם ובבן או בת הזוג. אנחנו שמים דגש על האוכל והאווירה החושנית, ומי שרוצה להמשיך לסקס כבר יעשה את זה בבית", הם אומרים. בארוחה הקרובה ישתתפו 12 איש והכניסה בזוגות בלבד. את הסמארטפונים תתבקשו להשאיר בחוץ יחד עם הבגדים, כדי שהחוויה תישאר בזיכרון ולא בשום מדיה אחרת. מחיר: 480 ש"ח לזוג.

סטודיו קונטוס, רחוב צריפין 20 פלורנטין, חמישי (14.3) מ-19:00, רכישת כרטיסים מראש באתר