שינויים בהרגלי הצריכה: הבראסרי סוגר את הדלתות בלילות השבוע

בליינים וציפורי לילה רשמו לפניכם: מעכשיו הבראסרי כבר לא אופציה בשעות הקטנות של הלילה באמצע השבוע. הקרוק מאדאם, ההמבורגר עם הצ'יפס המיתולוגי, מנות הפתיחה האלגנטיות והקינוחים המדויקים עוברים למתכונת פעילות שונה בעקבות מחסור בכוח אדם

24/7 רק בסופ"ש, מרק הבצל המיתולוגי של הבראסרי. צילום: עידית בן עוליאל
24/7 רק בסופ"ש, מרק הבצל המיתולוגי של הבראסרי. צילום: עידית בן עוליאל
7 בפברואר 2018

החל מהשבוע, הבראסרי סוגר את דלתותיו בלילות ויעבוד בימים שבת עד רביעי רק עד השעה אחת בלילה. בסופי השבוע לעומת זאת, תוכלו לחגוג שם גם בשעות הקטנות, לזכר ימים עברו. הבראסרי נפתח בשנת 2002 ומאז פעל באופן רציף, כפי שמציין אתר המסעדה בגאווה: "חמש עשרה שנים מיום שנפתחו הדלתות לראשונה, הן לא נסגרו. קפה וקרואסון של בוקר נוגעים במרק עוף, בפטה כפרי ובסינטה ברוטב פלפל בשעת צהריים, ומשם לקוקטייל של אחרי העבודה, לסלט אנדיב, עוף ביין, ביף בורגיניון, סטייק טרטר וקדרת פירות ים. אנשי הערב מפנים עצמם לטובת אנשי הלילה, להמבורגרים ולכנפי עוף, ג'זמין וקוסמופוליטן מפנים מקום לכוסיות וודקה, וויסקי וטקילה. אלה שמאחרים ללכת לישון מאחלים בוקר טוב למשכימי הקום. יום אחר יום, דקה אחר דקה". אלא שמצוקת כוח אדם אילצה את בעלי קבוצת r2m לשנות את שעות הפתיחה ולסגור את המקום בזמנים שבהם תנועת הלקוחות דלילה. "מי שנמצא בתחום יודע כמה קשה לגייס כוח אדם איכותי, שייתן שירות ברמה שאנחנו נותנים. אנחנו מאכילים כ-1,000 איש ביום, בעיקר במהלך היום ובסופי שבוע, ולכן החלטנו לנייד את כוח האדם לאותן שעות", אומרת שלי וויסברם, מנהלת תחום מסעדות- אחראית על הקופי בר והבראסרי.

תצטרכו לחכות לבוקר שיאיר, פנקייקס של בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו
תצטרכו לחכות לבוקר שיאיר, פנקייקס של בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו

בימים ראשון-רביעי המקום ייפתח בשעה 07:30 ויפעל עד לסגירת המטבח בשעה 01:00. "כמובן שלקוחות שכבר נמצאים יוכלו להישאר לשבת וליהנות גם לאחר סגירת המטבח. מי שמתעורר מוקדם יוכל לשתות את הקפה של הבוקר בבייקרי הצמוד, שנפתח בשעה 07:00". בימים חמישי-שבת שעות המקום יישאר פתוח כל הלילה כפי שהיה בעבר.

רק בסופ"ש תהנו ממנו בשעות הקטנות. בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו
רק בסופ"ש תהנו ממנו בשעות הקטנות. בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו

לפני מספר שבועות, לאחר שבג"ץ אישר גבייה רטרואקטיבי של היטל על העסקת עובדים זרים ללא היתר, הושתה על הקבוצה שומה בסך 3 מיליון ש"ח. אורן שנבל, ממנהלי הקבוצה, הגדיר את את המהלך "גזר דין מוות", ואמר כי "צריך להמשיך להילחם". במקביל ממשיכה הקבוצה להתרחב ונמצאת בעיצומה של הרצת הרצל 16, שנפתח לפני כשבועיים.

בראסרי