עיר מפלט: אגודת הסטודנטים פתחה בר חדש באוניברסיטת תל אביב

בר סטודנטיאלי מזמין נפתח באוניברסיטת תל אביב

המפלט. צילום: שי קידר
המפלט. צילום: שי קידר
15 במרץ 2015

לא קל באוניברסיטת תל אביב: המדשאות העצומות המופגזות בקרני שמש, ההמון הסטודנטיאלי טוב המראה ועוד מיני צרות הנובעות מהחיים בבועה. כל אלה גורמים לצורך העז של הסטודנטים במפלט – וזה בדיוק מה שמתכוונים להציע בסלון הפנאי הסטודנטיאלי החדש שנפתח על ידי אנשי החוג הצפוני (שבבעלותם גם הדיזי פרישדון, המזג, ביגי זי, טנג'יר וקפה ג'אבה), ממש מתחת לבר שבכיכר אנטין בכניסה לשער 7 של האוניברסיטה. מה שהיה פעם חנות הספרים דיונון הוא עכשיו אוסף פינות מפגש, עבודה ולמידה במבחר סגנונות ישיבה החל מכורסאות, דרך ספות ופופים ועד כיסאות בר.

ושלרגע לא תטעו – הפרויקט הוא פרי יוזמה של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. בדומה למועדוני קולג' אמריקאיים, מוקמו פה שולחן ביליארד, טלוויזיה, פלייסטיישן, וכמובן שאפשר גם להתיישב עם הלאפ טופ ולעבוד בנחת על הסמינריונים, שכן ה־WIFI מותקן לטובת השוהים במפלט. בזמן השהייה במפלט תוכלו להזמין כריכים כמו טונה או רוסטביף (29־32 ש"ח), פרצעל עם גבינת שמנת (15 ש"ח), חטיפים ומאפי בוקר (12 ש"ח), אסאי וגרנולה (25 ש"ח), ואפילו קערה עם דגני בוקר (12 ש"ח).

המפלט. צילום: שי קידר
המפלט. צילום: שי קידר

תפריט האלכוהול בסיסי והמחירים סבירים, לדוגמה גולדסטאר (15 ש"ח), קאווה (15 ש"ח), קמפרי וטקילה (21 ש"ח). סטודנטים ואנשי סגל זוכים בעשרה אחוזי הנחה, ועכשיו רק נותר להתלבט האם לרבוץ על הדשא של גילמן או לפלרטט במפלט. מתיש.

המפלט