מסעדת ג'ונתן פוד קלאב נסגרת

המסעדה שנפתחה רק בפברואר האחרון אחרי גלגולים רבים שעבר השף יונתן רושפלד עם החלל בהרברט סמואל תיסגר השבוע

יונתן רושפלד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
יונתן רושפלד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
10 באוקטובר 2017

הבוקר, הודיעה קבוצת קפטן קארי שבבעלותה מסעדת ג'ונתן פוד קלאב כי המסעדה תסיים את פעילותה השבוע וכי הקבוצה בוחנת התרחבות של רשת "קפטן קארי" שבבעלותה לחו"ל.

המסעדה נפתחה על חורבות מסעדת הרברט סמואל בפברואר האחרון כמסעדת השף של יונתן רושפלד. לדברי הבעלים, "הוחלט על סגירת המסעדה עד למציאת לוקיישן אינטימי יותר שיאפשר לחבר גם חווית בילוי אחרת", אך יש להניח שגם לחוסר הפופולריות של המסעדה היה חלק בהחלטה על הסגירה.

יונתן רושפלד. עכשיו ברגוע. צילום: גיא כושי ויריב פיין
יונתן רושפלד. עכשיו ברגוע. צילום: גיא כושי ויריב פיין

מאז נסגרה מסעדת הרברט סמואל באוגוסט 2016 עבר החלל מספר גלגולים. בתחילה פתח יונתן רושפלד במקום את מיסטר קומאר, שהוגדר כחלל אירוח ופעל בשעות ובימים לא סדירים, ולאחר מכן פתח את המסעדה תחת השם ג'ונתן פוד קלאב כל ימות השבוע בצהריים ובערב.
כעת מוסרת קבוצת קפטן קארי שבה שותפים גם עמית לביד ומוש בודניק, מבעלי הסושיאל קלאב, כי במקביל לסגירה מתכוונת הקבוצה לבחון אפשרויות להתרחבות עם רשת קפטן קארי (שלה היום סניפים בשרונה מרקט ובדיזינגוף) לפתוח סניפים נוספים בארץ ובאירופה.
השף יונתן רושפלד מסר כי : "מאוד אהבתי לבשל בחלל שלי עבור מי שבא לסעוד ולהתנסות יחד איתי בשילובי טעמים מעניינים. אבל טעמים זה לא מספיק והעלויות התפעוליות הן גבוהות ליצירת אוכל שכזה. בעולם הדיגיטלי המהיר ניתן לעשות גם אוכל טעים כפי שיצרתי בקפטן קארי".