לק אחרון ודי: הגלידריות החדשות שמכינות לכם הפתעות

בפעם שלישית ובדולצ'ה רוצים שנמשיך ללקק גם בסתיו ומציעים עוגות גלידה מרהיבות וקינוחי גלידה בלתי צפויים

פעם שלישית. עוגת גלידה נוגט-גלסה. צילום: שי בן אפרים
פעם שלישית. עוגת גלידה נוגט-גלסה. צילום: שי בן אפרים
26 בספטמבר 2017

דווקא בשלהי הקיץ, תחום הגלידה המקומי עושה קפיצת מדרגה. אחרי שבתחילת הקיץ נפתחה  CREME, הגלידרייה המושקעת מבית R2M, ובהמשכו אוטלו שהולכת על השילוב המופלא בין שוקולד וגלידה, בתחילת החודש התוודענו לגלידת התה הירוק היפנית המוגשת בוופל בצורת דגי קוי ב – YAPANI ברמת החייל ועכשיו – היכונו לעוגות גלידה ולקינוחים בהפתעה.

עוגת גלידה מוס שוקולד בפעם שלישית. צילום: שי בן אפרים
עוגת גלידה מוס שוקולד בפעם שלישית. צילום: שי בן אפרים

למה סתם גלידה כשאפשר עוגת גלידה

בגלידרייה החדשה פעם שלישית – בית מלאכה לגלידה שנפתחה בשבוע שעבר במתחם G מרכיבים עוגות גלידה מרהיבות עין שיהיה גם יותר קל לשנע ממקום למקום עכשיו עם בוא הסתיו.
העוגות, העשויות מגלידה טרייה הנרקחת במקום מוצעות בטעמים כמו נוגט גלסה (85 ש"ח), קפה פרלינה (110 ש"ח), שוקולד מוס (95 ש"ח), וניל מוחיטו (95 ש"ח), אי טרופי: שילוב של גלידת אננס, מנגו ופיסטוק (110 ש"ח) או לימון וגרניטה תות (85 ש"ח).
מלבד עוגות גלידה נמכרים במקום גם 14 טעמי גלידה מתחלפים, חלקם מקוריים: שוקולד מרשמלו ושקדים מלוחים, יוגורט עיזים וארגני ואוכמניות, חמאת פקאן ללא סוכר, וחלקם נרקחים במיוחד לכבוד החגים כמו גלידת ענבי יין, דבש ונוגט, תפוחים ותמרים, סורבה רימון וסורבה תפוח (16 ש"ח לכוס קטנה, 20 ש"ח לכוס בינונית, 24 ש"ח לכוס גדולה ו – 82 ש"ח לקילו).
תמצאו כאן גם גלידות על מקל, קוקיז במילוי גלידה, וופל בלגי עם גלידות וורסיות טבעוניות. כל הגלידות עשויות אך ורק מפירות טריים בעונתם ומאגוזים, ללא שימוש במחיות, במייצבים או בצבעי מאכל.

פעם שלישית גלידה. אי טרופי. צילום: שי בן אפרים
פעם שלישית גלידה. אי טרופי. צילום: שי בן אפרים

עירית אברך, מבעלי הגלידרייה המחזיקה גם בסניפי Buy the Way (בכפר סבא וברעננה) ובביסטרו בראון שבמתחם מספרת שפתיחת הגלידרייה הייתה צעד טבעי בהתפתחות: "אנחנו מייצרים בשביל החנויות שלנו כבר יותר מעשור, והגענו לאיכויות מצויינות. בסיורים שלנו ושל הגלידאי שלנו רני בן אברהם בחו"ל נחשפנו לכל מיני דברים שאין כל כך בארץ, כמו למשל עוגות גלידה מושקעות שנפוצות במיוחד בצרפת, והחלטנו לייבא את הקונספט הזה לארץ". בהמשך, היא מבטיחה הפתעות נוספות על בסיס גלידה כמו קינוחי גלידה מיוחדים ותוספות מיוחדות. את הגלידות של בית המלאכה אפשר לקנות גם בסניפי Buy the Way באזור השרון ובמעדניות חוות צוק בתל אביב וביתנ'ס בביתן אהרון.

פעם שלישית – בית מלאכה לגלידה 

דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן
דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן

תפתיעו אותנו

גלידרייה נוספת שתיפתח ביום ראשון הקרוב באבן גבירול, סניף של רשת דולצ'ה מהישוב קדימה, תנסה לפתות אתכם בקינוחי גלידה מפתיעים.
בויטרינה תמצאו את כל הטעמים הרגילים והקלאסיים של גלידה, כולל מבחר טבעוני גדול של שרבטים וגלידות על בסיס חלבי אגוזים, שקדים או סויה (12-25 ש"ח למנה של גלידה בהתאם לגודל הגביע) וגם אגף מפותח של גלידות יוגורט, אבל הייחוד כאן הוא בקינוחי הגלידה שרוקח הגלידאי אור רגיני, שעבר השתלמויות באיטליה ובארץ. רגיני בונה קינוחי גלידה לא צפויים לפרקי זמן קצרים ומוגבלים בהחלט. לאחרונה הוא הגה בננה מקורמלת מצופה שוקולד חלב, שוקולד לבן, ושוקולד מריר ומוגשת עם גלידה לבחירת הלקוח. אל תתחילו לפנטז על קינוח הבננה הזה, פשוט כי רוב הסיכויים שלא תצליחו להשיג אותו. מה כן תוכלו לטעום? כרגע הסוד שמור אצל רגיני. תאלצו להגיע בעצמכם ולבדוק.

DOLCE

דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן
דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן
דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן
דולצ'ה. צילום: נעם פריסמן