גע בגבינה שלי

לכבוד שבועות קונדיטוריות העיר נערכות לקונספירציה הגדולה של השנה: למלא אתכם בקלוריות עם קינוחי הגבינה שלהן. הנה כמה מומלצים במיוחד

עוגת גבינה של לחמים. צילום: דניאל לילה
עוגת גבינה של לחמים. צילום: דניאל לילה
1 ביוני 2014

מתוקה

למה לגלגל כשיש מישהו שיעשה את זה בשבילכם? במתוקה הכינו בלינצ'סים מתוקים במילויים שונים כמו גבינת מסקרפונה וליקר קפה או גבינה ווניל או גנאש שוקולד ואגוזים קלויים (24 יחידות, 119 ש"ח). לצד הבלינצ'סים יש גם קינוחים בגביע (36 יחידות, 270 ש"ח), מגש עם מיני עוגות גבינה בשלושה טעמים (24 יחידות, 168 ש"ח) ושלל עוגות גבינה (42־149 ש"ח).

להשיג ברשת מתוקה

קינוחי גבינה של מתוקה. צילום: יח"צ

זומר

ספיישל שבועות במאפייה הקטנה בפרישמן מציע הפעם עוגת גבינה אפויה עם תחתית מבצק שקדים (42 ש"ח), עוגת קראנץ' ריקוטה (38 ש"ח) וחלת בריוש מיוחדת לשבועות שבה הומרה חלק מהחמאה בגבינת שמנת. עכשיו תדמיינו ביס מזה.

למאפיית זומר

לחמים

השף־קונדיטור אורי שפט רקח קולקציה שלמה ברוח החג: עוגת גבינה דובדבנים (49 ש"ח), טארט גבינה ופירות (59 ש"ח), עוגת קרם פרש ופירות (95 ש"ח), חלת מרציפן (39 ש"ח) ועוגיות פרמזן (35 ש"ח).

להשיג ברשת מאפיית לחמים

עוגת גבינה של לחמים. צילום: דניאל לילה

Bakery

קצר וקולע: גם הפעם התעלתה הבייקרי על עצמה. בתפריט שבועות תמצאו שטרודל גבינה ודובדבנים (52 ש"ח), טארט פטיסייר ומשמשים (72 ש"ח), טרייפל מסקרפונה ופירות (210/130 ש"ח), עוגת סנט אונורה (89 ש"ח) והעוגה ששום דבר לא היה אותו הדבר בלעדיה – עוגת גבינה של הקופי בר (82 ש"ח).

להשיג ברשת בייקרי

עוגת גבינה של בייקרי. צילום: יח"צ

מובינג בייקרי

השף־קונדיטור אלירן דפני יצר תפריט קטן ומהודק של קינוחי גבינה: עוגת מסקרפונה אפויה עם קרם פטל (85 ש"ח), פאי גבינה ואגסים (49 ש"ח), עוגת גבינה קרה על בראוניז שוקולד מריר ואספרסו (80 ש"ח) ועוגת גבינה בחושה (36 ש"ח).

למובינג בייקרי

לחם טאטי

לצד קישים ומאפים מלוחים, יצרו השנה בלחם טאטי מבחר נאה ומרשים של מתוקי גבינה: עוגת סברינה עם קרם גבינה והדרים (95 ש"ח), כנאפה אגסים (90 ש"ח), עוגת גבינה ושוקולד (68 ש"ח) ועוגת גבינה עם קרם מסקרפונה וקולי פטל (79 ש"ח).

למאפיית טאטי

עוגת גבינה של טאטי. צילום: נמרוד סונדרס

רולדין

רשת רולדין שוב מתפרעת עם אסופה מגוונת של קינוחי גבינה, ובהם עוגת גבינה אפויה קלאסית (99 ש"ח), עוגת גבינה אפויה עם שוקולד לבן ודובדבני אמרנה (99 ש"ח), טירמיסו על בישקוטים באספרסו (99 ש"ח), עוגת ביסקוויטים עם קרם גבינה וריבת חלב (99 ש"ח), עוגת גבינה אפויה מקושטת במרנג וממתקי פטל (59.90 ש"ח) ובבקה ריקוטה וחמוציות (45 ש"ח).

להשיג ברשת רולדין

צילום: רונן מנגן
צילום: רונן מנגן

וילהלמינה

אחרי שהתמקם במאורה עתיקה ויפהפייה בשרונה, התפנה השף־קונדיטור אורן בקר לעבוד על קולקציית שבועות שלו. במתוקים של בקר תמצאו קראנץ' שמרים וריקוטה (22 ש"ח), מוס גבינה עם קרם פירות יער וקרם אננס (34 ש"ח), עוגת גבינה אפויה על בסיס רולדת קינמון (34 ש"ח) ועוגיות פרמזן וצ'ילי (36 ש"ח).

לוילהלמינה

עוגת גבינה של וילהלמינה. צילום: יח"צ

לחם ארז

המסורת ממשיכה בלחם ארז – מהדורות מוגבלות של עוגות לחג השבועות: עוגת גבינה עם פירות יער, עוגת ביסקוויטים עם קרם גבינה ושוקולד, עוגת גבינה פירורים על בסיס בצק פריך, עוגת קרם שניט ועוגיות קשקבל (59־119 ש"ח).

להשיג בסניפי לחם ארז

 צילום: דן פרץ
 צילום: דן פרץ

Shemo הקונדיטוריה

מאפים מלוחים, קישים, פוקאצ'ות ולחמים הם רק ההכנה לדובדבן שבעוגת הגבינה – סדרת המתוקים לשבועות של השף־קונדיטור מיקי שמו. בסדרה תמצאו עוגת גבינה לימון, עוגת גבינה בראוניז, עוגת שמרים ריקוטה, עוגת גבינה פירורים, טורט גבינה פסיפלורה ועוגת גבינה קרה עם דובדבנים או אוכמניות (42־150 ש"ח).

להשיג ברשת שמו 

 צילום: דן פרץ
 צילום: דן פרץ