קבבונים פורחים: דיטה חוזרת

חדשות טובות למתגעגעים: השפית והמסעדנית הוותיקה דיטה בורנשטיין חוזרת עם מעדנייה חדשה במקווה ישראל וכבר עכשיו אפשר להזמין ממנה אוכל לחג

Dita for deli dita2. T. צילום: דביר בר
Dita for deli dita2. T. צילום: דביר בר
2 בספטמבר 2018

לוותיקי הסצנה הקולינרית בעיר צירוף המילים "הקבבונים של דיטה" מעביר צמרמורת של התרגשות. המסעדנית-שפית דיטה בורנשטיין, אלופת צליית הבשרים, התחילה את דרכה עם בר בועט בשם ביבר שפעל ברחוב בן יהודה בשנות השמונים של המאה שעברה והיה מקור משיכה ממגנט לבליינים ולפודיז. מאז, לאורך השנים, פתחה בורנשטיין מסעדות וברים שהיו כולם להצלחה מסחררת כולל מסעדה גדולה ברוטשילד. למרות שסגרה את מסעדותיה בשנים האחרונות בגלל בעיות בריאות, הציעה בורנשטיין טשולנט בהזמנה הביתה.

אלא שבגיל 66, שבו לגמרי לגיטימי לצאת לפנסיה, בורנשטיין עושה קאמבאק מסחרר ופותחת יחד עם המסעדן ציון פרג׳ון את Deli Dita (דלי דיטה), מעדנייה לאוכל ביתי, ברחוב מקווה ישראל. המעדנייה החדשה תתחיל לפעול בימים הקרובים, ועד לפתיחה הרשמית, מהדלי של דיטה, וכן מעמוד הפייסבוק שלה, כבר ניתן להזמין מהיום את מיטב המנות הקלאסיות  של דיטה לפי משקל לארוחת ראש השנה.

בין מגוון המנות המוצעות בתפריט של Deli Dita ניתן למצוא את הכבד הקצוץ האגדי של דיטה (9 ש״ח ל-100 גר׳), סלט ביצים ( 7 ש״ח ל-100 גר׳), מלפפון חמוץ בכבישה בייתית (6 ש״ח), סלט איקרה (9 ש״ח ל-100 גר׳), חזרת (12 ש״ח ל-100 גר׳) רוטב ויניגרט וכן גם מנות מיתולוגיות של דיטה כמו קרפלך בשר, סלט קיופולו, קציצות בקר, וכמובן גם טשולנט (חמין), מרק עוף, קציצות דגים, פילה מטיאס ומאקרל כבושים ועוד. טרם ידוע האם ניתן יהיה לזלול או לרכוש אצלה גם את הקבבונים.  

DELI DITA, מקווה ישראל 2, תל אביב, 054-7434008