האימפריאליסטים באים: קבוצת האימפריאל תפתח בר חדש ביפו עם קבוצת דה לוקס

הבר החדש שיחליף את סטלאר יהיה בסגנון אמריקאי, ויגיש משקאות מבית היוצר של האימפריאל ואוכל של הפונדק

האימפריאליסטים מגיעים ליפו. צילום: איליה מלניקוב
האימפריאליסטים מגיעים ליפו. צילום: איליה מלניקוב
26 ביולי 2017

מחר (חמישי) יהיה הערב האחרון שבו יפעל בר הסטלאר בשוק הפשפשים ביפו. בסוף השבוע יסגר הבר לאחר פחות משנת פעילות, ובמקומו יפתח בסוף אוגוסט בר חדש בסגנון אמריקאי שיקרא ככל הנראה אימפריאל דה לוקס הוטל.

סטלאר. נתגעגע. צילום: בועז לביא
סטלאר. נתגעגע. צילום: בועז לביא

המיזם החדש הוא פרי שיתוף פעולה שנראה מבטיח, בין קבוצת האימפריאל בבעלות בר שירה, דרור אלטרוביץ' וגלעד ודוד לבנת, המחזיקה בברים האימפריאל, לה אוטרה ואימפריאל רד ובין קבוצת דה לוקס בבעלות אורי מרמורשטיין, רז ברכה וגל מויאל המחזיקה במזללות פונדק דה לוקס וטראק דה לוקס ובבית המלאכה הארטיזנלי למוצרי בשר הוק.

שתי הקבוצות מקפידות לשמור על עמימות בנוגע לתוכניות אך לטיים אאוט נודע כי מדובר בשילוב של הוויב המוקפד של האימפריאל עם הסגנון האמריקאי הקלאסי של דה לוקס, באוירה קצת יותר משוחררת מזו המאפיינת את בר האם, אימפריאל קוקטייל בר.

בר הסטלאר שהיה בר קטן ואינטימי נפתח בתחילה כסוג של חדר עישון של הפונדק הסמוך, אך התהדר ברשימת יינות טובה, קוקטיילים מצויינים ושירות משובח. למרות זאת, המקום הצנוע שהאווירה בו היתה מנוגדת לאווירה ההמונית של שוק הפשפשים לא ממש הצליח להתרומם.

פונדק דה לוקס. צילום: בן יוסטר
פונדק דה לוקס. צילום: בן יוסטר

מקבוצת דה לוקס נמסר בתגובה: "בימים האחרונים החלטנו להכנס לפרוייקט חדש עם אחת הקבוצות המובילות את תחום הברים בעיר, קבוצת האימפריאל. הקבוצה הזו מביאה איתה הרבה ניסיון וידע שבאמצעותו היא תוביל במקום החדש שלנו את תחום האלכוהול, לצד תחום האוכל שאותו נוביל אנחנו. אנחנו עובדים על הקונספט ועל התפריט ממש עכשיו והכוונה היא להביא את הטוב משני העולמות שלנו – לוקס ואימפריאל. בשבועות הקרובים נעדכן בשאר הפרטים".