המסעדה החדשה של האחים נפתחה, והקונספט – מטבח בר קיימא

המסעדה החדשה של האחים יותם ואסף דוקטור, הממוקמת בחלל שהיה שייך בעבר לקרפצ'יו בר, נפתחה. בתפריט: חומרי גלם ישראליים במיטבם

מסעדת דוק של האחים. (צילום: זיו ממון)
מסעדת דוק של האחים. (צילום: זיו ממון)
25 במאי 2015

בתום תקופה של התלהבות מהמטבח העילי האירופי, נרשמת בארץ מגמה של חיפוש חקרני אחרי מקורות חומרי הגלם המקומיים ושל בחינת סגנון הבישול באזורנו. בז'אנר הזה כבר הכרתם את מסעדת ארוחת ערב החדשה של רושפלד, ועכשיו נכנסים לאותה הסירה האחים יותם ואסף דוקטור המוכרים ממסעדת האחים ומקרפצ'יו בר. באותו מיקום של קרפצ'יו בר נפתחה במהלך הימים האחרונים מסעדת דוק, שרוצה להביא מטבח ישראלי לצלחות, וכל זה בתעריפים קומוניקטיביים לגמרי. האחים דוקטור מספרים שחרשו את הארץ בחיפוש אחר חקלאים, יצרני גבינות, יינות, בירות, אלכוהול, אופים, דבוראים, מגדלי בקר, דייגים ועוד – שהמשותף לכולם הוא עבודה ללא קיצורי דרך וללא פגיעה בסביבה.

מסעדת דוק של האחים. (צילום: זיו ממון)
מסעדת דוק של האחים. (צילום: זיו ממון)

המנות הצפויות בתפריט: אספרגוס חלוט עם יוגורט יבש ( 25 ש"ח), קולרבי אפוי בפחם עם גבינת המאירי ופלפל חריף (29 ש"ח), סלט עלים ברוטב סילאן אורגני עם גבינת כבשים של אהרון מרקוביץ' ופקאנים קלויים (32 ש"ח), צלחת גבינות של משק עפאים ומשק מרקוביץ' עם ריבות ודבש (55 ש"ח), פרוסות פלמידה אדומה עם סלט פאקוס וקישוא באלדי (45 ש"ח), טרחון כבוש במיץ חושחש עם קולרבי, עגבניות מיובשות ויוגורט כבשים (45 ש"ח), מטפונה טלה בשומר ועשבים על קרם חציל וסלט ריג'לה (62 ש"ח), וגם כריכים בלחם מחמצת של ערן שרוייטמן ובחלה של מאפיית ויז'ניץ בבני ברק. בניגוד למסעדה השנייה שמחזיקים השניים – האחים – פה האחים דוקטור מתכוונים להתפרע. תחזיקו חזק אנד אנג'וי דה רייד.

למסעדת דוק של האחים