המקום החדש של קבוצת דא דא ודא: קפה נורדוי

בית הקפה, בהובלת השף עינב אזגורי (בר א וין), ייפתח בחודשים הקרובים במלון הבוטיק שבפינת הרחובות גרוזנברג ונחלת בנימין. אזגורי: "זה יהיה קפה אירופאי קלאסי, מדויק ומהודק. מקום שנותן חוויה אסקפיסטית והדונסטית"

3 באוקטובר 2017

בחודש האחרון העלה השף עינב אזגורי (בר א וין) בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של מנות מפתות ומבטיחות כמו אומלט סופלה, סופגניית בריוש ממולאת במוס כבד עוף, סלמון מעושן על מקושקשת ובריוש, ופל בלגי עם פירות ים ומרק בצל. הוא ציין בפוסטים שהמנות מיועדות לפרויקט חדש, אך לא ציין מהו והיכן הוא ייפתח. עכשיו נודע כי הפרויקט המדובר הוא קפה נורדוי, שייפתח על ידי קבוצת הדא דא ודא בחודשים הקרובים במלון הבוטיק החדש נורדוי בתל אביב.

הפינה הכי יפה בעיר, מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק
הפינה הכי יפה בעיר, מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק

מלונות הבוטיק הכי טובים בתל אביב

"זה יהיה בית קפה בסגנון אירופה הקלאסית (אנגליה, צרפת, איטליה, ספרד), מקום שיגיש אוכל מאוד פיין, בלי החביתה והמתבלים הסטנדרטיים, בית קפה החלומות שתמיד רצינו לשבת בו, מקום שיתן חוויה אסקפיסטית, הדוניסטית, כמו בבר א וין.  בואי נאמר שאם בר א וין היה בית קפה כך הוא היה נראה", מספר אזגורי בהתרגשות.

סלמון ומקושקשת על בריוש, קפה נורדוי. צילום: עינב אזגורי
סלמון ומקושקשת על בריוש, קפה נורדוי. צילום: עינב אזגורי

ההשוואה להוטל מונטיפיורי הסמוך ולמלון נורמן מתבקשת. "אני מבין למה אנשים משווים את זה להוטל מונטיפיורי, אבל הוטל מונטיפיורי זה מסעדה שנותנת בתפריט שלה מענה להכל, ואילו נורדוי הוא בית קפה שייספק חוויה אחרת. זה אולי יהיה דומה לנורמן מבחינת הלוק המהודק, אבל זה לא יהיה הלוקסוס של הנורמן, אלא משהו יותר יומיומי". בשעות הערב יתנהל המקום כבר עם קוקטיילים קלאסיים כמו דריי מרטיני, פיצ'גרלד, בלאדי מרי וכד'.

קפה החלומות שלו, עינב אזגורי. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה החלומות שלו, עינב אזגורי. צילום: אנטולי מיכאלו

בימים הקרובים ייכנס המקום לשיפוץ, שבסיומו הוא יכיל כ־60 מקומות ישיבה בקומת הכניסה של המלון ועוד כ־30 מקומות ישיבה בחוץ, על פינת הרחובות הקסומה נחלת בנימין וגרזונברג. אזגורי מספר שתהיה גם ויטרינה פתוחה לנחלת בנימין, שדרכה יימכרו קפה, מאפה וכריכים קטנים בטייק אווי.