השף יונתן רושפלד וקבוצת עדי'ס לייף סטייל – הסוף

השותפות הארוכה בין אנשי העסקים עדי ועירית שטראוס לבין השף יונתן רושפלד, הגיעה לסיומה. מה יהיה גורל המסעדות הרברט סמואל, טאפאס אחד העם ומלון עלמה?

יונתן רושפלד. צילום: איליה מלניקוב
יונתן רושפלד. צילום: איליה מלניקוב
25 במאי 2015

אחרי שש שנים של שותפות, דרכם של השף יונתן רושפלד וקבוצת עדי'ס לייף סטייל של עדי ועירית שטראוס, הגיעה לסיומה. השף רושפלד החל את דרכו לפני כשמונה שנים במסעדת הרברט סמואל עם פתיחתה. את המסעדה הקימו איש העסקים אילן מלכין והמסעדן יאיר בקייר (שהיה חתום גם על ההקמה של מסעדת קלארו של השף רן שמואלי). באוגוסט 2009 רכשה קבוצת עדי'ס לייף סטייל את הרברט סמואל ואת מסעדת טאפאס אחד העם, שהייתה אז עדיין בשלבי בנייה. השף רושפלד מונה לשף הקבוצה, ויחד פתחו את מסעדת יבנה מונטיפיורי (שנסגרה לפני כשנתיים), את מסעדת עלמה במלון עלמה ואת מסעדת הרברט סמואל הכשרה במלון ריץ' בהרצליה. בחודשים הקרובים היו אמורים השף רושפלד והקבוצה לחנוך מסעדה כשרה נוספת – הרברט סמואל ירושלים.

עדי שטראוס, מבעלי קבוצת עדי'ס לייף סטייל
עדי שטראוס, מבעלי קבוצת עדי'ס לייף סטייל

לפני כחודש וחצי, בעיצומם של צילומים לעונה החדשה של "מאסטר שף", פתח השף רושפלד יחד עם השף עודד סיידא את מסעדת ארוחת ערב, השוכנת בכתובת לונץ 13 בתל אביב. לפני כשלושה ימים כתב רושפלד בחשבון האינסטגרם שלו כי "ארוחת ערב יקיריי היא תוצר של חלום שהחל לפני 20 שנה, והיא מתגשמת בלי תקציב מנופח ובלי יחצן מנופח, והיא באה מהבטן ויש לה רק מסר אחד קטן ופשוט – 'חזרתי להיות טבח'".

שף יונתן רושפלד, דניאל גפן סיידא והשף עודד סיידא במסעדת ארוחת ערב. צילום: אנטולי מיכאלו
שף יונתן רושפלד, דניאל גפן סיידא והשף עודד סיידא במסעדת ארוחת ערב. צילום: אנטולי מיכאלו

מקבוצת Adi's Lifestyle נמסר בתגובה לדברים כי ״לאחר שנים של עבודה משותפת ומוצלחת של השף יונתן רושפלד במסעדות Adi’s Lifestyle אנו נפרדים היום ומאחלים ליונתן הצלחה. מסעדות הקבוצה ממשיכות להתנהל כרגיל וללא שינוי, תחת ניהולם של צוות השפים הצעיר והמוכשר: שף אדיר כהן בהרברט סמואל תל אביב, שף קובי אוחיון בהרברט סמואל הרצליה במלון ריץ' קרלטון, שף תום פישר במסעדת טאפאס אחד העם, שפית סתוונית מלצר במסעדת עלמה לאונג' במלון הבוטיק עלמה ושף תומר טל בהרברט סמואל ירושלים".

דובר הקבוצה המשיך ומסר כי מסעדת הרברט סמואל ירושלים, הכשרה אף היא, שאמורה הייתה להיפתח בקרוב, תיפתח כמתוכנן עד סוף השנה.