חדש: משקאות חורף מיוחדים במקס ברנר, תפריט מולים ברובע השישי ועוד

כל מה שחדש וכדאי לכם לטעום

פאפאס. צילום: אנטולי מיכאלו
פאפאס. צילום: אנטולי מיכאלו
10 בפברואר 2014

חורף בלב // בן טופח

רשת בתי הקפה השוקולדיים מקס ברנר השיקה בתחילת החורף תפריט מיוחד ומחמם. שני מוטיבים מרכזיים נבחרו להוביל את הליין החורפי – שניהם מתבקשים ומבריקים גם יחד. הראשון הוא קבוצה של משקאות חורף מיוחדים, בהם שלושה סוגי שוקו חם (בתוספת חלבה, חמאת בוטנים או בננה), סחלב מתוק, ומשקה סיידר תפוחים שמגיע בקנקן גאדג'טי מיוחד. מלבד המשקאות המנחמים, גולת הכותרת של התפריט החדש היא התותים – הפרי החורפי והמחרמן ביותר, שגויס לשלושה קינוחים בשילובים שונים עם וופל, קצפת, עוגיות וכמובן שוקולד מכל הסוגים והצורות.

 בסניפי מקס ברנר

צילום: שיבולת שחר
צילום: שיבולת שחר

טורפים את איטליה

במסעדת פאפא'ס האיטלקית בכרם התימנים השיקו ארוחה בת שבע מנות (המיועדת לזוג) הלוקחת את הסועד אל נבכי המטבח האיטלקי על מחוזותיו השונים. בתפריט: פרחי זוקיני ממולאים גבינת עזים ושקדים, ארנצ'יני שחור ממולא קלמרי ושרימפס, ניוקי עם בצלי שאלוט, ארנבת צלויה וטורטליני ממולא בשר עגל. המחיר: 149 ש"ח לסועד.

 פאפא'ס, הלל הזקן 12, 5107373־03, ראשון־שבת 12:00־24:00 

צילום: אנטולי מיכאלו
צילום: אנטולי מיכאלו

צדפה, מישהו?

למה שלא ננצל את יתרונות החורף עד הסוף רגע לפני שהוא נגמר? במסעדת הרובע השישי החליטו לעשות כבוד לאחד מחומרי הגלם הכי סקסיים שיש – מולים. עד סוף חודש פברואר יגיש השף אמיר מרקוביץ' תפריט מיוחד בכל יום מהשעה 12:00. התפריט כולל מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית בתוספת צ'יפס ובירות בוטיק ישראלית במחיר של 149 ש"ח לסועד. בין המנות: מרק דגים ומולים, מולים מוקרמים עם תרד ובייקון, מולים ברוטב מרנייר, מולים ברוטב פרובנסאל ומולים ביין לבן ותמנונים.

ביסטרו הרובע השישי, ז'בוטינסקי 110, 6968581־03, ראשון־שישי 8:00־23:00, שבת 10:00־23:00

מולים

קוקי, תתניעי, יוצאים מרוטשילד

פיני לוי, הזכור ממסעדת החצר של פיני, פתח לפני חודשים ספורים את המסעדה החדשה שלו בירושלים – המטבח של פיני. לאחרונה השיק קבלת שבת שמחה במיוחד. בימי שישי הוא מארח להקה יוונית ומגיש את המטעמים המזוהים איתו: חוט שדרה מטוגן (45 ש"ח), סופריטו טלה (83 ש"ח), מפרום (42 ש"ח), טחול ממולא בחלקי פנים ועשבי תיבול (52 ש"ח) וסיגר מרוקאי (39 ש"ח).

המטבח של פיני, עמק רפאים 24 ירושלים, 6255506־02

צילום: בן יוסטר
צילום: בן יוסטר