מלכת הלבבות: כל משלוחי הוולנטיינ'ס הכי שווים

תותים לאוהבים. מייזון קייזר (צילום: my social דרור עינב)
תותים לאוהבים. מייזון קייזר (צילום: my social דרור עינב)

לא ניתן לקורונה להרוג את הרומנטיקה: קאמבק של טאיזו לערב אחד, דייט זוגי עם נדב ודניאל ועוד שלל מארזי מנות מושקעות ואלכוהול איכותי שיעשו לכם ערב דביק כאילו אין מגפה בעולם

10 בפברואר 2021

מחיים כהן באהבה | יפו תל אביב

במארז החגיגי של המאסטר שף תמצאו שתי ראשונות, מנת ביניים, עיקריות לבחירה וקינוח. אם כבר לחגוג אז שיהיה בסטייל.
מה אוכלים סלט יפו, שישברק לאבנה וזעתר טרי, ניוקי סרטנים כחולים מאודים בחמאה ויין לבן ועוד מנות דגל וגם בקבוק רוזה של "קון דה ואלדמר" והפתעה (600 ש"ח).
להזמנות

שישברק ביפו תל אביב (צילום: אסף קרלה)
שישברק ביפו תל אביב (צילום: אסף קרלה)

דליקטסים, שמפניה וודקה

חיכינו לראות מה תמציא רותי ברודו לוולנטיינ'ס ולא התאכזבנו: שת"פ בין הדליקטסן, שמפניה Moët & Chandon ו-וודקה בלוודר מביאים עד פתח הדלת מארז מוקפד עד קצה המזלג,עם כל מה שצריך לארוחה כמו במסעדה (748 ש"ח).
מה אוכלים  אגוזי פולק מתוקים-חריפים, בליני, קרם פרש, קוויאר שחור, סלט עלים עם אגסים ביין וגבינה כחולה להרכבה ביתית, סטייק פורטר מיושן ומשיוש לצלייה בבית (על מחבת או גריל), פירה, שעועית ירוקה ומקרון פטל לקינוח. ליד האוכל תמצאו בקבוקי מיני של וודקה בלוודר ושמפניה Moët & Chandon רוזה אימפריאל וטיפים של רותי ברודו ליצירת ערב מושלם.
להזמנות

ערב מוש מובטח. דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)
ערב מוש מובטח. דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)

דינר אנד שואו | הראל סקעת ומיטב המסעדות

כמה שאנחנו מתגעגעים להופעות. בפרויקט מיוחד לחג תקבלו לינק להופעת זום אקוסטית-אינטימית של הראל סקעת וארוחה לבחירה מתוך 30 מסעדות מהטובות בארץ: משייה – קיטשן מרקט, TYO, פופינה, בית תאילנדי, אונזה, קיוטו, דלי אסייתי, NG, משק ברזילי, קפה ציונה ועוד ועוד. המשלוח כולל מיני בקבוק שמפניה Moët & Chandon או וודקה Belvedere וטוניק (380/550 ש"ח, הנחה 50 ש"ח למחזיקי אמריקן אקספרס).
להזמנות

דינר אנד שואו. אונטופו (צילום: יח"צ)
דינר אנד שואו. אונטופו (צילום: יח"צ)

בוקר רומנטי | בנדיקט

כפריקים של ארוחות בוקר שמחנו לפתוח את היום (אז מה אם בצוהריים, אין באמת למה לקום הרי) עם הארגז של הרשת שעשתה מארוחת בוקר טריט לגיטימי בכל שעה. כעת כשמגבלת הסגר הוסרה מתבקש לקחת מחצלת ולבחור היכן להתמקם לפיקניק בשמש וכן, יש גם אלכוהול ואפילו שקית אשפה.
מה אוכלים סלט קיסר, סלט ביצים, כדורי לאבנה, ירקות בייבי, באגט וגבינות (ברי, רוקפור ומנצ'גו), חמאה וריבה, פנקייק שוקולד לבן ותותים איקוני, 2 בקבוקי מיני ג'ין GORDON'S PINK 2 וטוניק Fever-Tree וכן 2 כוסות קוקטייל לדרינק המושלם, מתכון להכנת ג'ין טוניק ורוד ורומנטי לוולנטיין וגם מפה משובצת רב פעמית (259 ש"ח).
להזמנות

הפיקניק המושלם. בנדיקט (צילום: שרית גופן)
הפיקניק המושלם. בנדיקט (צילום: שרית גופן)

חופשה בבנגקוק | בית תאילנדי

התאילנדית הכי אהובה בעיר מציעה לחג ארוחה זוגית תאית אותנטית עם תפריט שהרכיב הבעלים יריב מלילי (500 ש״ח) ומארז ארבעה קוקטיילים לבחירה מהבר התואם קאב קם, כולל גרנישים והוראות הכנה מפורטות (128 ש"ח). 20% הנחה מוענקים על התפריט הקבוע של המסעדה (ראשון-חמישי עד שעה 16:30) ו-10% הנחה בסופ"שים ובשעות הערב (החל מ-18:00).
להזמנות

בית תאילנדי (צילום: יהונתן בן חיים)
בית תאילנדי (צילום: יהונתן בן חיים)

ארוחת ערב באתונה | גרקו

הארוחה של גרקו מגיעה בתזמון מושלם עם הסכם התיירות בין ישראל ליוון, בתקווה שאולי נצליח לבלות את הקיץ באי קסום, להשתכר ולשבור כמה צלחות.
מה אוכלים בייגלה יווני עם קצח ושומשום וסלט סלק, ממרח פלפלים וגבינה ומרק ארטישוק, טרטר דג ים, מוסקה ועוד מנות כמו בחופשה שכבר מזמן שכחתם, קוקטיילם ובקבוק יין אסירטיקו (480 ש"ח).
להזמנות

קוקטיילים יווניים בגרקו (צילום: דן פרץ)
קוקטיילים יווניים בגרקו (צילום: דן פרץ)

דייט זוגי | נדב ודניאל

הזוג הכי פוצי מוצי בסביבה מציע מארז זוגי שכולל ארוחה בת שש מנות, יין רוזה דה פרובאנס 375 מ"ל והפתעות נוספות לזמן זוגי כמו פעמון אהבה, קרם עיסוי ושאלון זוגי משעשע .
מה אוכלים חלת דג פריך, LOVE גאי, ספיישל באודזה, ספיישל אטריות שיכורים, קארי צ'ילי דניס, וקינוח ספיישל אוף מניו LA VIE EN ROSE (מחיר: 590 ש"ח / 508 ש"ח במכירה מוקדמת ללא יין).
להזמנות

פוצי מוצי נדב ודניאל (צילום: אסף קרלה)
פוצי מוצי נדב ודניאל (צילום: אסף קרלה)

מייד אין איטלי | הס 4

השפית תמר כהן צדק מכינה לחג תפריט סן ולנטינו, כי באיטלקית הכל נשמע יותר סקסי.
מה אוכלים סינטה עגל רוקט ואיולי, רביולי ממולא ריקוטה וכמהין עם אספרגוס, לזניה זוקיני ושרימפס ועוד, וגם בקבוק יין קטן ולימונצ'לו תוצרת בית (620 ש"ח לא כולל משלוח).
להזמנות 03-5551038 או בווטזאפ 052-4810047

פילטו די פארמה הס 4 (צילום: יח"צ)
פילטו די פארמה הס 4 (צילום: יח"צ)

לערב אחד בלבד | טאיזו

שף יובל בן נריה פותח את טאיזו לערב אחד במארז זוגי הכולל מנות חדשות וקלאסיות. להשלמת הגעגוע לחיים נורמליים אפשר לצרף שירות סומליה שיתאים את היין הנכון.
מה אוכלים הר גאו שרימפס, פילה בר ים טנדורי, ספרינג רול ויאטנמי ופילה בקר טופי סיני מהתפריט הקבוע, וסשימי אינטיאס עשבי תיבול, קארי צהוב ופירות ים ועוד מנות שנוצרו במיוחד לערב זה (610 ש"ח). ניתן לבחור במארז ללא פירות ים.
להזמנות

טאיזו לערב אחד (צילום: אסף קרלה)
טאיזו לערב אחד (צילום: אסף קרלה)

ביג אין ג'פאן | טוקיו קלאב

מארזי סושי וקוקטיילים רומנטיים מבית היוצר של הסושיאל קלאב בגרסתו כבר סושי יפני מודרני מבטיחים שחג האהבה שלכם יהיה כל מה שחלמתם ואף יותר.
מה אוכלים מגשי וקומבינציות סושי מחומרי גלם מוקפדים כגון אצות יפניות ייחודיות ורטבים מתוצרת בית וקוקטיילים מבוקבקים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק, כשהמשלוח כולל אפילו קרח, אחד המרכיבים הקריטיים לקוקטייל (400/550 ש"ח).
להזמנות

סושי וקוקטיילים בטוקיו קלאב (צילום: אנטולי מיכאלו)
סושי וקוקטיילים בטוקיו קלאב (צילום: אנטולי מיכאלו)

רומנטיקה איטלקית | סרפינה

ידוע שאין עם רומנטי וסוער כמו האיטלקים. שף מיכאל יעקבי הכין לכבוד החג סיפור אהבה איטלקי במארזים מעוצבים שמגיעים עד הבית.
מה אוכלים סלט פנצנלה, לינגוויני אלי אוחיוף פפרדלה ראגו, פטוצ'יני עגבניות, מילפיי ועוד היילייטס מתפריט המסעדה – 2 פוקאצ’ות זוגית; 2 מנות ראשונות לבחירה; מנת ביניים; 2 עיקריות לבחירה; קינוח לבחירה ובקבוק יין (400 ש"ח).
להזמנות, בטלפון 03-6579080 ובוולט

סרפינה (צילום: גיל אבירם)
סרפינה (צילום: גיל אבירם)

סושי במתנה | יאקימונו

לקראת החג משיקה היפנית האהובה מארז חגיגי ובו הנבחרת המנצחת של יאקימונו ובונוס קופסת מתנה, אותה תוכלו לתת  למי שאתם הכי אוהבים.
מה אוכלים ניגירי סלמון, טונה אדומה, ילוטייל, גריי מאלט, דוראד רויאל; מאקי סושי עם מבחר דגים, רול ריינבואו ספיישל, רול טארי מאקי ועוד, ובקופסה בצורת לב 4 יחידות גומה סושי מורי – כדורי אורז עטופים סשימי על רוטב טחינה יפנית (380 ש"ח).
שדרות רוטשילד 19 תל אביב, להזמנות 03-5175171/2

וולנטיינ'ס ביאקימונו (צילום: יח"צ)
וולנטיינ'ס ביאקימונו (צילום: יח"צ)

בלה מיה | פומו

שף שחר ברנע יצר מגוון ארוחות שף רומנטיות ממנות איטלקיות קלילות עם טוויסט ייחודי ומנות דגל של המסעדה. התפריט המיוחד יוגש במשך שלושה ימים (13-15.2).
מה אוכלים כדור זוקיני דג ים, שרימפס אקווה פאצה, בוראטה ארטישוק, פילה לברק טורטליני ממולא בחציל שרוף, ריזוטו שרימפס עגבניות שרופות ועוד כארוחה זוגית איטלקית (350 ש"ח) או וולנטיין דינר (400 ש"ח). מותנה בהזמנה 24 שעות מראש.
להזמנות

פומו (צילום: אפיק גבאי)
פומו (צילום: אפיק גבאי)

מבשלים אהבה | שף טו טייבל

מארז בישול הוא פיתרון מושלם לפעילות וולנטיינ'ס זוגית במינימום מאמץ – חוגרים סינר, עוקבים אחר ההוראות ונהנים מארוחה כמעט כמו במסעדה.
מה אוכלים ערכה זוגית להכנת ריזוטו סלק, ערכה להכנת קוקטייל זוגי+ שייקר מקצועי ורביעיית פרלינים מבית דסקלידס (180 ש"ח + דמי משלוח).
להזמנות ודרך תן ביס וולט 

ריזוטו סלק שף טו טייבל (צילום: רן בירן)
ריזוטו סלק שף טו טייבל (צילום: רן בירן)

בראנץ' וארוחת וולנטיינ'ס | הבנות אוהבות אוכל

לחג האהבה מכינות הבנות בראנצ' ליום (375 ש"ח) וארוחה זוגית לערב (600 ש"ח). כמו שאנחנו מכירים אותן יהיה אש.
מה אוכלים סלט קיסר, חלות מתוצרת בית, לביבות כרובית, פטה כבד וריבת בצל, רוסטביף ועוד ועוד. דמי משלוח 40 ש"ח, הזמנות עד 11.2.
הזמנות בווטזאפ
052-8889333

הבנות (צילום: עמית פרבר וקרן אלה גפן)
הבנות (צילום: עמית פרבר וקרן אלה גפן)

רומנטיקה טוטאלית | TYO

שף וסושי מאסטר יאמה-סאן יצר לוולנטיינ'ס תפריט על טוהרת השאקורי – טוטאליות לתחום מסוים ביפנית. כל מנה זוכה לחשיבה מעמיקה על ארוחה זוגית רומנטית בבית, תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.
מה אוכלים מרק מיסו, סלט יובה כמהין, גיוזה עוף/צמחונית עבודת יד וקומבינצית סושי לזוג (ניתן להרכיב קומבנצייה צמחונית/כשרה סטייל) וקינוח זוגי (500 ש"ח).
הזמנות באתר ובווטזאפ 050-5722792

רומנטיקה יפנית. TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)
רומנטיקה יפנית. TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)

אהבה קטנה | פטיט פוד

קייטרינג פטיט פוד הכין עבורכם מארז מושקע עם מנות ומזטים האהובים, בקבוק למברוסקו וכרבולית נעימה.
מה אוכלים פנקייק דלעת, שבלולי קשקבל יווני "בבקה", גבינות קממבר + מנצ'גו, צנצנות קינוח ותותים, סלמון מעושן, פלפלונים אפריקאיים, עלי גפן ממולאים ועוד ועוד (349 ש"ח).
להזמנות 

רומנטיקה במשלוח | תן ביס

חברת המשלוחים דואגת לנו גם בחג האהבה ומציעה מארזים ומנות מיוחדות להזמנה דרך האפליקציה והאתר, למשל מארז שכולו אהבה טבעונית מאנסטסיה (289 ש"ח), מארז סוויט בוקס שוקולד ממסעדת גרינברג (128/178 ש"ח) ועוד ועוד.

טעמים מקומיים | קופסת אוכל

חלל האירועים "חדרפרטי – חוויית אירוח" מציע מארזי מעדנים שנאצרו משווקים, מעדניות, יצרנים מקומיים ומשקים קטנים. לדוגמה: פיקניק בסלון – ריבת הדרים, ממרח עגבניות מיובשות, פרלינים, שקדים מתובלים, נר, מפה ויין (305/325 ש"ח), מארז סנגריה חמה או בלאדי מרי (250 ש"ח) ועוד. המארזים נארזים בעמותת אנוש – עמותה ישראלית לבריאות הנפש, ונשלחים באמצעות חברת "הבימה שליחויות" שהוקמה במהלך הקורונה על ידי שחקנים שנותרו מחוסרי עבודה.
להזמנות 03-6888816, 054-7505396 (וואטס אפ בלבד)

קופסת אוכל חדר פרטי (צילום: דן לב)
קופסת אוכל חדר פרטי (צילום: דן לב)

פחמימות ומתוקים

מסר בבקבוק | איקה

אם קיבלתם לוולנטיינ'ס שוקולד של איקה או בחרתם לתת לאהוב.ת לבכם, הרי שזוהי המחווה הקולינרית האולטימטיבית. השוקולטיירית המוכשרת השתמשה ב־message in a bottle האיקוני של פוליס כהשראה ורקחה יצירות שוקולד מלוות במסר אישי. איך זה עובד? אתם שולחים לאיקה את המסר המבוקש והיא תכתוב אותו על פתק, תגלגל, תקשור בסרט, תכניס לבקבוק מלא באגוזי לוז מצופים שוקולד ופטל ותשלח כל הדרך אל היעד. ועוד לכבוד הוולנטיין הגדילה איקה ועיגלה את הרושה שלה ל־150 גרם של מחית אגוזים, שוקולד חלב ואגוזי לוז קצוצים מקורמלים וציפתה בשוקולד מריר, וגם פרוסות תפוז מצופות שוקולד ממתינות למכורי הממתק המתוק־מריר (60 ש"ח). והכל ארוז כמו בחנויות השוקולד הכי יפות בפריז.
יד חרוצים 11 תל אביב, 03-6880440, ובאתר

אוהבים אותך איקה (צילום: יח"צ)
אוהבים אותך איקה (צילום: יח"צ)

אהבה לסביבה | נספרסו

לקראת חג האהבה משתפת חברת Nespresso פעולה עם יקב הרי גליל במארז שנולד מתוך אכפתיות לסביבה אותה מקדמים שני המותגים: שאריות קפה ממיליוני קפסולות ממוחזרות מועברות ליקב לטובת חקלאות אקולוגית המשפרת את בריאות הגפן ויוצרת יין טוב יותר. במארז תמצאו 5 שרוולי קפה, שוקולד מריר איכותי של Nespresso ובקבוק יין של יקב הרי גליל, שהגפנים שממנו הופק עברו דישון בקפסולות קפה ממוחזרות (199 ש"ח). win win situation.
להשיג בבוטיקים של נספרסו ובאתר

אהבה לסביבה (צילום: יח"צ נספרסו)
אהבה לסביבה (צילום: יח"צ נספרסו)

מיי סוויט וולנטיין | שואורום

בשואורום בייקהאוס ארגנו עבורכם מארז מתוקים סופר רומנטי כי בוולנטיינ'ס אין כזה דבר יותר מדי מתוק וורוד.
מה אוכלים מארז My Sweet Valentine Box כולל בננה פודינג רד ולווט, קרונאט Berries במילוי מוס וניל ופירות מצופה בגלייז עם לב גומי, דונאטס ורוד במילוי שוקולד לבן עוגיית רד וולווט במילוי קרים צ'יז (66 ש"ח).
להזמנות

רומנטיקה בשואורום (צילום: טל עוז)
רומנטיקה בשואורום (צילום: טל עוז)

גלידה וביוטי | Golda  x Barbiz

רשת גולדה והדוגמנית בר זומר, בעלת מותג הביוטי BARBIZ יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ומשיקים טעם חדש ו לוולנטיין דיי – גלידת מסקרפונה רד ולווט עם שוקולד לבן ושברי מרנג בגביע ורוד במהדורה מוגבלת. הטעם החדש יוצע גם בגרסת מארז ורוד וחגיגי הכולל את הלהיט של barbiz – ה-"בסוס", טינט רולר בגוון אדמדם לשפתיים ולאזור הלחיים ופרלין שוקולד בצורת שפתיים (130 ש"ח).
להשיג בסניפי רשת גולדה ברחבי הארץ או במשלוח

גולדה ובר זומר (צילום: יהונתן ויצמן my social)
גולדה ובר זומר (צילום: יהונתן ויצמן my social)

פינוקים ואווירה | דלאל

במארז שכולו שיק ותשוקה תמצאו מיני שמפניה Moët & Chandon, קרם דה קסיס דה דיז'ון, כוסות שמפניה קריסטל, עוגת שכבות מוס שוקולד חלב ואוכמניות טריות מעוטרת עלי זהב, טראפלס וערכת אווירה עם זיקוקים, נצנצים ופלייליסט סקסי.
להזמנות 054-4781435

וולנטיינ'ס בדלאל (צילום: יח"צ)
וולנטיינ'ס בדלאל (צילום: יח"צ)

החיים שלנו תותים | מייזון קייזר

כסמל לרומנטיקה מבסס בית המאפה הצרפתי קולקציית וולנטיינ'ס על פרי אחד אדום ומתוק, הלוא הוא תות. 14 קינוחים, מאפים ולחמים בשילוב תותים עומדים לשירותכם להרכבת מארז חלומי.
מה אוכלים טארט תותים פטל וגבינה אפויה, טארט תות ורדים, פרזייה ולנטיין ועוד (16-139 ש"ח).
להזמנות

תותים לאוהבים. מייזון קייזר (צילום: my social דרור עינב)
תותים לאוהבים. מייזון קייזר (צילום: my social דרור עינב)

מתוקים להמונים | מתוקה

בקונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" יצרו מארז מיוחד לציון יום האהבה  כדי להזכיר לעצמנו כמה כיף להיות ביחד – עוגת לב שוקולדית בציפוי גנש שוקולד עם הכיתוב "באהבה" וזוג מוסים אישיים – מוס גבינה אוכמניות ומוס ריבת חלב (129 ש"ח).
להזמנות

מתוקים במתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)
מתוקים במתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)

דונאטס לאוהבים | TLVדונאטס

במהדורת וולנטיינ'ס של הקונדיטוריה המתקתקה תמצאו 6 דונאטס בצבעוניות רומנטית (110 ש"ח) ודונאטס אותיות I LOVE YOU (120 ש"ח) ו־MY VALENTINE (165 ש"ח).
להזמנות

איי לאב יו דונאט (צילום: TLV דונאטס)
איי לאב יו דונאט (צילום: TLV דונאטס)

סושי בצורת לב

השף קונדיטור שיר אזבי מכין במסעדת קיטו קאטו קולקציית ולנטיינ'ס מרשימה עם קינוח ולנטיין בכוס – מוס פירות יער, מוס שוקולד לבן , לב מרוסס עם פטל שחור; מארז לב זוגי – מוס שוקולד לבן, פטל ושוקולד לבן בריסוס קטיפתי וסושי בצורת לב.
הזמנות באתר ודרך וולט

לב קטיפתי. שיר אזבי בקיטו קאטו (צילום: דימיטרי קנטר)
לב קטיפתי. שיר אזבי בקיטו קאטו (צילום: דימיטרי קנטר)

סיפור אהבה מתוק מלוח

לרגל היום הכי רומנטי בשנה חברו רביבה וסיליה וחברת מלח הארץ לשיתוף פעולה מתוק ומלוח – מהדורה מיוחדת של עוגת בראוניז שוקולד עם מלח הימלאיה ורוד (42 ש"ח), כי אין אהבה שהיא רק מתוקה. בראוניז מלח ההימלאיה יימכרו בסניפי הרשת לצד מגוון המאפים והמתוקים המוכרים והאהובים, מלחיות ומטחנות מלח של מלח הארץ ומלחיות מלח הימלאיה דק במתנה.
להשיג במעדניות רביבה וסיליה, ניסים אלוני 10, תל אביב; המייסדים 1, רמת השרון

סוויט לאב | נולה

בקונדיטוריה האמריקאית חוגגים את חג האהבה עם קולקציה רומנטית במיוחד: עוגת רד ולווט (90 ש"ח), עוגיות, בלונדיז ו־Rice Krispie Treats בבודדים ומארזים.
דיזינגוף 197 ובמשלוח דרך וולט

רד וולווט בנולה (צילום: יח"צ)
רד וולווט בנולה (צילום: יח"צ)

קוקטיילים ואלכוהול

פינק & בלו | ספייסהאוס

חבילת וולנטיינ'ס של הקוקטייל בר האהוב היא טריט מושלם לכם ולבן.בת הזוג – שני מארזים, ורוד עדין וטורקיז מרגיע (בכל זאת לא תקופה לקרחנות), שבכל אחד מהם ארבעה קוקטיילים מבוקבקים שרקח המיקסולוג יותם שילה פלאס גראנישים תואמים. לא צריך לריב מי שותה מה, אפשר פשוט לחלוק ולהשתכר למוות כי ממילא חל"ת. באתר ההזמנות ניתן להוסיף ברכה אישית אם אתם רוצים לפנק מישהו מיוחד במתנה.
מה שותים GREEN TEA MARTINI – ג'ין בומביי ספייר מתובל באקליפטוס, שרי, תה ירוק מעושן; HAPPINESS FORGETS – רום בקרדי מתובל בביטרים ארומטיים, ליים ואננס; GOLD FASHION – בורבון ויסקי, ריי ויסקי, קוניאק קורבואזייה vs, רום בקרדי קפה וביטרים (הפייבוריט שלנו) ועוד ועוד (199/159 בתוספת כוסות).
להזמנות

פינק וולנטיינ'ס ויש גם בלו. ספייסהאוס (צילום: מיכאל טופיול)
פינק וולנטיינ'ס ויש גם בלו. ספייסהאוס (צילום: מיכאל טופיול)

שיק בבקבוק | יקב קסטל

היקב היוקרתי משיק לכבוד חג האהבה מארז טעימות ברוח התקופה – טעימה זוגית מחמישה יינות דגל לצד גבינות בוטיק, קרקרים מתובלים, כוסות יין ותיק בד ממותג (265 ש"ח + 25 ש"ח דמי משלוח). יופי של פיקניק על השטיח או בחיק הטבע והזדמנות להכיר קולקציית יינות מהטובים בארץ, שביומיום קצת גדולים על תפרנים כמונו.
להזמנות 02-5358554, 02-5358568

יין ופינוקים מיקב קסטל (צילום: יח"צ)
יין ופינוקים מיקב קסטל (צילום: יח"צ)

יין וגלידה

יקב Valdemar הספרדי חובר לרשת הסיציליאנית במארז  זוגי מתוק במיוחד לאוהבים: בקבוק Conde Valdemar Rose  2019 cניחוחות של פירות יער + חצי קילו גלידה ושלושה קינוחים המיוצרים בעבודת יד: בר שוקולד  לבן ופטל – מוס שוקולד לבן במילוי קונפיטורת פטל ושנטי פטל מעל; סנט הונורה – מיני פחזנית במילוי טופי קרמל על בצק שקדים ושנטי וניל; ושני מקרונים בטעמי פטל ושוקולד (169 ש"ח).
להשיג בסניפי הרשת (דיזנגוף 170, אבן גבירול 63) ודרך וולט 

יין, גלידה וקינוחים (צילום: יח"צ)
יין, גלידה וקינוחים (צילום: יח"צ)

רומנטיקה בוורוד | יקב הרי גליל 

לכבוד ה- Valentine’s Day יקב הרי גליל משיק מארז חדש ורומנטי לאוהבים – בקבוק יראון  רוזה פירותי וקליל עם ניחוח תות שדה בצירוף מפת שולחן ורוד ממפעל "המשקם" המעסיק אנשים עם מוגבלויות, השוקולד ארוז באריזות "מיי גודיס" שנארזות על ידי עמותת שק"ל המשלבת אנשים בעלי מוגבלויות בקהילה ונר ריחני (280 ש"ח + דמי משלוח). לרגל סיום הסגר כדאי לקפוץ ליקב שבקיבוץ יראון שבגליל העליון להקרנה רומנטית של הסרט "יום האהבה" בדרייב אין שהוקם במיוחד.
להזמנות 

יקב הרי גליל (צילום: שני הלוי)
יקב הרי גליל (צילום: שני הלוי)

יין ומעדנים

מעדניית יום טוב ויקב CAVIT האיטלקי יצרו במיוחד לוולנטיין מארז זוגי לדייט המושלם: בקבוק CAVIT BOTTEGA VINAI CABERNET SAUVIGNON, יין אדום בעל טעם הרמוני ומרקם קטיפתי, ומבחר גבינות בוטיק תואמות: ברי צרפתית, מנצ'גו ספרדית וגאודה הולנדית מיושנת. בנוסף המארז מכיל גם חבילת קרקרים מכוסמין ושוקולד לקינוח (150 ש"ח).
להזמנות

הכי קלאסי גבינות ויין (צילום: יח"צ)
הכי קלאסי גבינות ויין (צילום: יח"צ)

ג'ין רומנטי | Bombay Bramble

יש לו צבע אדום עמוק וטעם עשיר של פטל אבל לא, זה לא מיץ פטל. בתזמון מושלם לוולנטיינ'ס משיק בית Bombay Sapphire ג'ין פרימיום חדש בטעמי פירות יער. אם אתם מחובבי התזקיק הבריטי תשמחו לדעת שמדובר בקומפאונד ג'ין, תהליך שבו מתמזגים לאחר הזיקוק ארומות הערער האופייניות ותמצית פטל שחור ואדום טריים. בקבוק טוניק ונשיקה לוהטת ואתם מסודרים (149 ש"ח).

בומביי בראמבל (צילום: יח"צ)
בומביי בראמבל (צילום: יח"צ)

מארז זוגי לאוהבים | יין בעיר

רשת יין בעיר משיקה מארז מפנק עם כל מה שדרוש לחגיגה ביתית רומנטית במיוחד: בקבוק Conde Valdemar Rose 2019, רוזה ספרדי בניחוחות פירות יער אדומים, 2 כוסות יין ושוקולדים של "דה קרינה" שהותאמו ליין (120 ש"ח).
להשיג ברשת יין בעיר

יין בעיר (צילום: יח"צ)
יין בעיר (צילום: יח"צ)