קניתי לבד: הכירו את "ליד ה", המעדנייה החדשה של מחניודה

אחרי לונדון ופריז, קבוצת מחניודה חוזרת לשורשים ופותחת מעדנייה בירושלים. בתפריט: כל המנות שאתם אוהבים לזלול במחניודה רק בגרסת הטייק אווי. כן, גם הפולנטה

מחניודה, עכשיו המעדנייה. צילום: דניאל כהן
מחניודה, עכשיו המעדנייה. צילום: דניאל כהן
11 במרץ 2018

בעוד שהאוכל של מחניודה גורם לכל פודי לרייר, סוגיות של תקציב, ובלאגן, הופכות לחסם לזלילה יום יומית במקום. עכשיו אנשי המחניודה נערכו כדי לשנות את הנושא ופתחו מעדנייה צמודה למסעדת השוק, המוכרת באופן ישיר את כל מעדני המסעדה. חלק מהמוצרים מגיע באופן שמאפשר לדחוס לתנור ולהגיש, וחלקם באופן שישדרג את תוצאות הבישולים הבייתים שלכם.

הפולנטה של מחניודה אצלכם בבית. צילום: שרון היינריך
הפולנטה של מחניודה אצלכם בבית. צילום: שרון היינריך

עוד כתבות טעימות:
קטיפה אדומה: עוגות הרד ולווט הכי טובות בתל אביב
הטחינייה: מקום שעושה כבוד לטחינה, ולא רק
יופי טופי: כך תכינו טופי מלוח מושלם 

הרעיון המיידי הוא להציל אתכם עם מצוקת ההכנות לליל הסדר ולערב הפסח, אבל תוכלו להעזר באנשי המחניודה גם בימי שגרה. תל אביבים ישמחו לשמוע שניתן לרכוש פה תערובות תבלינים שלא יתקלקלו עד שתחזרו הביתה: מגוון סוגי ראס אל חנות, תערובות מתאימות לתבשילי לטלה, בקר, עופות או לשפונדרה. (8 ש"ח ל- 100 גרם).

חריימה לוקוס, מחניודה. צילום: רן בירן
חריימה לוקוס, מחניודה. צילום: רן בירן

תוכלו להשיג כאן גם ממרחים ורטבים שיקפיצו את רמת הארוחה: סקורדיליה של שום, לחם ושקדים לבנים, רוטב עמבלה עשוי לאבנה ועמבה, איקרה, וכן תערובות של זיתים מתובלים, רוטב אריסה או לימון כבוש, וכן את הריזוטו, או את הפולנטה המפורסמת ועוד.

החגיגה של מחניודה, עכשיו בגרסת המעדנייה. צילום: יהב יעקב
החגיגה של מחניודה, עכשיו בגרסת המעדנייה. צילום: יהב יעקב

לסיום מרהיב של הארוחה תרכשו כאן קינוחים כמו עוגת גבינה ובוואריה שיחסכו לכם את הצורך להתרוצץ ולחפש קונדיטוריה. אם תרצו עזרה בניהול ארוחות החגים, הזמינו מראש את הנדרש וידאגו לכם למנות בלתי נשכחות ומפוארות כמו צוואר טלה ממולא. עכשיו נותר לכם להחליט האם אתם הולכים על אירוע בייתי בסגנון מסיבה דלוקה של המחניודה או מעדיפים שקט מבורך שמאפשר לשיחה של הסועדים להתנהל בנינוחות.

ליד ה, הדקל 3 ירושלים, 02-533-3442, 10:00-18:00 שישי עד כניסת שבת, שבת סגור.