אלגנטיות של פיצה: הפיצריה החדשה ליד הים

אל ז'אנר פיצריות השף הצטרפה פיצרייה חדשה בדרום רחוב הירקון

פיצה Bezzo. צילום: אנטולי מיכאלו
פיצה Bezzo. צילום: אנטולי מיכאלו
27 באפריל 2015

השבוע תיפתח מול מלון רויאל ביץ', צמוד לפיצוצייה, פיצרייה חדשה בשם BEZZO, במבנה שהיה מוזנח והתפורר מלחות ורוח ים. המקום שופץ, אבל החותם הברור של הקורוזיה נותר בכוונה, והבטון המתפורר וברזלי המתכת המחלידים החשופים מקנים לחלל שיק מיוחד. בין הברזלים שובצו אריחי מרצפת מצוירים בשחור ולבן וחלונות מכוסים לוחות עץ ממוחזרים, והפרופיל הבלגי השחור שלהם מעגן את הכל בקונטקסט מהוגן ואלגנטי.

התפריט נכתב על לוחות גבוהים, ומציע פיצה רגילה, דאבל קראסט, טבעונית, חיטה מלאה או פוקאצ'ה. הפיצות מאורכות ורבועות, עשויות בצק שמנמן, אך לא שמנוני, ונוטה לכיוון הקריספי (החל ב־16 ש"ח למשבצת 15×20 ס"מ), וללא תוספות בשריות. נוסף לכך יציעו לכם גם סלטים, אנטיפסטי וגלידות המיוצרות במיוחד עבור המקום (14 ש"ח לשני טעמים). כל אלה אמורים להפוך את הפיצרייה למוקד משיכה שכונתי. תוכלו לבחור לעצמכם פיצה שמנמנה שנאפית בתבנית אישית ובאווירה של ארוחה, מתוגברת ביין, בכוס (20 ש"ח) או בקראף (35 ש"ח).

פיצה Bezzo. צילום: אנטולי מיכאלו
פיצה Bezzo. צילום: אנטולי מיכאלו

אם הסגנון האיטלקי נראה לכם מקצועני באופן חשוד, הרי זה משום שביסוד המיזם הזה מתחבא הידע המקצועי של השף מנה שטרום (הבעלים של קמפנלו וגורו של אוכל איטלקי). בגל פיצריות הבוטיק המציף אותנו, מציעים פה סגנון פיצה חדש, דומה להרכב הבצק של הפיצות הרבועות הנמכרות בדרך כלל לפי משקל, בפורמט מכירה ללא שקילה. סמנו לעצמכם לעבור פה בדרך חזרה מהים.

BEZZ0, הירקון 22, 5595905־03, כל יום 10:00־1:00