הפקולטה למדעי הקרח: בר-קפה נפתח ברחבת אוניברסיטת תל אביב

החוג הצפוני, בית קפה המתפקד גם כבר, נפתח ברחבה הראשית של אוניברסיטת תל אביב

החוג הצפוני. צילום: אנטולי מיכאלו
החוג הצפוני. צילום: אנטולי מיכאלו
27 ביולי 2014

החוג הצפוני הוא קפה־בר חדש הממוקם בכיכר אנטין הסמוכה לשער 7 של אוניברסיטת תל אביב. בחצר המקום עיצבו הבעלים סגנון בילוי המזכיר את האיים הקאריביים, ויש שם מיטות שיזוף, בר משקאות מעוגל, ספות סטלנים ונברשות ענקיות משתלשלות. זהו עוד פרויקט של חבורת המזג, דיזי פרישדון, הביגי זי, טנג'יר, בקי וג'אווה – ולכן אתם יודעים למה לצפות בשעות הערב – לאותם צמידים שהעונדים אותם זוכים ללגום ללא הגבלה מתוך תפריט משקאות קבוע (החל מ־65־109 ש"ח לצמידי מסלולים של יין הבית ובירה גולדסטאר ועד ג'ק דניאלס וואן גוך טעמים).

בבוקר המקום מתפקד כבית קפה וכמזנון טייק אוויי ערני של אוכל טרי ובצהריים מוגשות שם ארוחות קלילות של פסטה (35־41 ש"ח); נודלס (38 ש"ח); כריכים (החל מ־22 ש"ח); שניצל עוף (46 ש"ח); או המבורגרים (44 ש"ח), כולל אחד מטופו. בלילה אפשר להזמין גם משקאות בודדים (כמו אייס טי ביתי מתוחכם ב־11 ש"ח) ולשדך אותם לאוכל ברים קלאסי, כמו צ'יפס תפוחי אדמה או בטטה (27 ש"ח), כרובית בצזיקי (27 ש"ח) כנפיים בטריאקי (36 ש"ח) ועוד.

בשורה התחתונה החוג הצפוני הוא פחות צפוני ויותר סטודנטיאלי ומשועשע, ויכול לשמש גם פתרון טוב למשפחות שיכולות לשחרר את הפעוטות אחר הצהריים למשחק ברחבה הפתוחה בזמן שההורים שותים. בהמשך הערב, עם רדת החשכה, המקום משמש כמגנט לשתיינים בתקציב מוגבל. גבישי הקרח (המטאפורי כמובן) שמעצבים את המקום אמורים לגרום לכם להאמין שמתישהו עוד תגיע לעיר הזאת רוח סתיו.

 לחוג הצפוני