מסעדת התרווד הורוד תפתח את אירועי דינר רש

השף צחי בוקששתר ומסעדתו המיתולוגית התרווד הורוד, יפתחו את סדרת ארוחות דינר רש שיתקיימו בחלל שבו שכנה מסעדת קפה 48

30 באוקטובר 2014

יש טעמים שלא משנה כמה זמן עבר מאז שנגעו לנו בלשון בפעם האחרונה, הזיכרון שלהם תמיד ילווה אותנו.  מסעדת התרווד הורוד של השף צחי בוקששתר נסגרה לפני יותר מ-20 שנה. היא פעלה בין השנים 1987־1994 במרכז העיר תל אביב, והגישה במשך שבע שנים שלל מנות שעד היום נטועות עמוק בזיכרון הקולינרי של גרגרני העיר. התרווד הורוד הייתה אחת ממסעדות היוקרה שפעלו בשנות השמונים בתוך מה שהתחיל להתגבש לתוך הקולינריה התל אביבית כפי שאנו מכירים אותה היום.

צחי בוקששתר והתרווד. צילום: בן קלמר
צחי בוקששתר והתרווד. צילום: בן קלמר

בין התאריכים 17־22 בנובמבר, למשך חמישה ימים בלבד, תיפתח מחדש המסעדה, ותציג את מיטב המנות מהתפריט המיתולוגי שליווה אותה במהלך השנים: מח עגל מטוגן בחמאת לימון ופלפל ירוק עם כבד עוף פריך ומנה של טרטר פילה בקר בחמאת צלפים ומרק תרד וצדפות.

סופר קלאסיקו, דינר רש. צילום: בן קלמר
סופר קלאסיקו, דינר רש. צילום: בן קלמר

דינר רש הוא מיזם פופ אפ קולינרי שמחזיר לחיים מסעדות מיתולוגיות לצד מוסדות קולינרים מרחבי הארץ. החל מהתאריך 17 בנובמבר ועד סוף דצמבר, תתארח בכל שבוע מסעדה אחרת, שתציע תפריט מיוחד שהותאם לאווירה ולתפריט המקורי שלה. הסועדים יוכלו ליהנות מארוחה לא שיגרתית ובו זמנית להיזכר במוסדות החשובים שעיצבו את הנוף הקולינרי בארץ. מאחורי המיזם עומדת היזמית שיר אשל-מחרובסקי.

Dinner rush – התרווד הורוד, נחלת בנימין 48,  6445656־054, 17־22 בנובמבר