דניאל רחמים ("משחקי השף") פותח מסעדה ביפו

דניאל רחמים, אחד מכוכבי הריאליטי "משחקי השף", פותח את מסעדת Ola מול פארק צ'רלס קלור

דניאל רחמים. צילום: אנטולי מיכאלו
דניאל רחמים. צילום: אנטולי מיכאלו
10 בספטמבר 2014

החיים זה מה שקורה לך בשעה שאתה פליט ריאלטי: אחד מהמתמודדים החביבים יותר שהתמודדו בתוכנית הבישול "משחקי השף" היה בחור צעיר בשם דניאל רחמים, שגם הצליח להעפיל לשלבים מתקדמים בתוכנית. רחמים ניצל את המומנטום ופתח השבוע באופן פורמלי את Ola, מסעדה עם מטבח שף ים תיכוני ביפו. המיקום שבחר רחמים מושלם: המסעדה גובלת בטיילת שמתוחה בין גן צ'רלס קלור לנמל יפו ומשקיפה אל הים (וזכורה מהעבר כהאני ביץ').

אבל השאלה היא כמובן איך מתרגם שף צעיר ומתחיל את הצלחתו הטלוויזיונית לבישול מקצועי, כי סטז' לבדו, ואפילו אצל מאיר אדוני, לא בהכרח מספיק כדי להנהיג מסעדה אמיתית, שם סגנון הביטוי הקלישאתי והרגשני של תוכניות הבישול אמור לפנות מקום לטובת ריחות וטעמים של אוכל נטו ואיכות יציבה.

דניאל רחמים. צילום: אנטולי מיכאלו
דניאל רחמים. צילום: אנטולי מיכאלו

רחמים נקט שיטה מסודרת מאוד: התפריט קצר ומגובש, מייצג את המטבח הים תיכוני ומעניק גם במה לאוכל שעליו גדל. בתפריט תמצאו מנות כמו מיסטו פירטו של קלמרי ושרימפס במעטפת דורום ותבלינים קריספית, איולי שום, וקרם פרש (49 ש"ח); מנה של סשימי דג המוגש עם קרם חצילים מעושנים, קראנץ' פיתה וטחינה (49 ש"ח); סמבוסק של אימא רבקה ממולא שקדי עגל ותבשיל על סלק (42 ש"ח); פילה דניס בחמאת מרווה ופולנטה של תירס טרי עם וינגרט כמהין (92 ש"ח); וקינוחים כמו כיסון עטייף מקומי מתוק או כנאפה (42־45 ש"ח). במסעדה גם יעודדו אתכם להתנסות בקוקטיילים, למשל מוחיטו או פינקולדה (כ־40 ש"ח לקוקטייל). עכשיו צריך רק לחכות ולראות איך רחמים, שגילה כישרון טלוויזיוני לא מבוטל, מתמודד עם האתגר ופורע בין לילה את ההבטחה.

למסעדת Ola