משחק חוץ: הסביח של עובד מגיע לתל אביב

בתל אביב עם החצילים שלי: אחותו של עובד פותחת סניף של הסביח בעיר, שבו המנה האלמותית תתפוס את קדמת הבמה לצד תפריט טבעוני מפואר

הסביח של עובד (צילום: אנטולי מיכאלו)
הסביח של עובד (צילום: אנטולי מיכאלו)
13 בינואר 2016

מתברר שהקלישאה נכונה, ומאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. תכירו את תמר דניאל, אחותו של עובד מהסביח. מצוידת בניסיון שצברה מאחורי הקלעים בדוכן הקטן בגבעתיים ובסניף השני של עובד שפתחה עם אחותה בהרצליה – דניאל מוכנה לאתגר הבא: סניף תל אביבי לסביח האלמותי ובתוספת תפריט טבעוני ביתי. “לפני ארבע שנים עברה בתי הבכורה לטבעונות ונאלצתי לשנות את כל התפריט בבית״, מספרת דניאל. “לפני שנה וחצי גם אני עשיתי את המעבר וגיליתי שאפשר לבשל אוכל טבעוני נהדר עם טעם של בית״.

עם ובלי ביצה. תמר דניאל על רקע הסניף החדש (צילום: יולי גורודינסקי)
עם ובלי ביצה. תמר דניאל על רקע הסניף החדש (צילום: יולי גורודינסקי)

בעוד כשבוע ייפתח הסניף בתל אביב של עובד, שבו הסביח המפורסם (20 ש״ח) יתפוס את קדמת הבמה ולצדו תפריט טבעוני מפואר: חמישה סוגי קציצות (לוביה, תירס, מש, עדשים, חומוס עטר) עם שתי תוספות (37 ש״ח), תבשיל קארי עם עדשים, חיטה, גריסים, גזר ותפוחי אדמה (35 ש״ח), תבשיל עדשים (35 ש״ח), תבשיל מש (35 ש״ח) ובהמשך יתווספו מנות כמו בולונז, שניצל וקובה טבעוניים, מרקים ותבשילים נוספים.

בחודשים האחרונים שקדה דניאל על פיתוח של לחם מיוחד מדגנים מלאים שאמור להיות התשובה הבריאה לפיתה. “זה מאפה סודי״, היא מחייכת, ״הוא לא בדיוק לחם, לא בדיוק לחמנייה וחד משמעית לא פיתה. מדובר במוצר בריא שיהפוך את חוויית הסביח לבריאה וקלה יותר״.

סביח עובד, מנחם בגין 48, הפתיחה בשבוע הבא