סיפור צ'יזי: המאנץ' המושלם יפתח השבוע בכיכר דיזנגוף

בר של טוסטי גבינה מושחתים בטירוף בשם ויטו רומנו יפתח השבוע בכיכר דיזנגוף. על הייעוץ הקולינרי: יענקל'ה שיין מאגאדיר והמיט בר

ויטו רומנו (צילום: זיו ממון)
ויטו רומנו (צילום: זיו ממון)
3 באפריל 2016

בואו נתחיל מהסוף: בכיכר דיזנגוף נפתח השבוע גריל צ'יז סנדוויץ' בר שכל כולו שיר הלל לטוסטי גבינה מושחתים, כולל סנדוויץ' עם נוטלה וחמאת בוטנים בטמפורה. אחרי שקראתם את השורה הזאת שוב ושוב, נספר לכם שמאחורי המקום עומדים שלושה שותפים ורעיון מוטרף אחד. “בהתחלה רצינו לפתוח בר או בית קפה שכונתי", מספר אורי מנדלבאום, אחד הבעלים, “אבל הבנו שבגלל הפריים לוקיישן צריך פה משהו עם קטע. החלטנו בסופו של דבר לשלב בין שניהם: פאסט פוד המעוצב כבית קפה אירופי. כך נולד ויטו רומנו: מקום שכולו אהבה לכריכים מושחתים מרוחים בחמאה. קצת שמן אבל עם המון סטייל".

הרעיון האמריקאי פגש את היועץ הקולינרי יענקל'ה שיין (אקס מיטבר, אגאדיר ושיין אנד שארפ) ויחד נוצר תפריט עם חמישה סנדוויצ'י גריל צ'יז על בסיס גבינות קבועות (צ'דר, מוצרלה וגאודה) ותוספות מתחלפות: אבוקדו, שינקן, פטריות, עגבניות, וסנדוויץ' אחד עם כל התוספות וביצה עלומה (18־42 ש״ח). לצד הטוסטים המושחתים תמצאו תפריט ברוסקטות מסקרן (כבד אווז, בטטה צלויה עם רוטב קיסר, ממרח פורל מעושן – 32־42 ש״ח), בייקרי עם 12 סוגי לחמים, מאפים ומילקשייקים מושחתים לא פחות.

התכנון להורדת כיכר דיזנגוף והפיכת האזור לאתר בנייה למשך שנה לא מפחידה את מנדלבאום ושותפיו, שכבר עברו על התוכניות ומודעים לכל טרקטור שעומד לפלוש להם לטריטוריה. “בסופו של דבר אנחנו נרוויח מזה", הוא קובע. “בסוף תהיה פה כיכר אירופית אמיתית".

ויטו רומנו גריל צ'יז קופי אנד בר,
דיזנגוף 11 פינת בן עמי 31 תל אביב, כל יום 17:00־1:00, 7572855־054. הפתיחה ביום חמישי