גוד מורנינג וייטנאם: ק-פה האנוי הפריזאי בדרך לכיכר רבין

ק-פה האנוי הפריזאי עושה עלייה לתל אביב. המקום צפוי להיפתח במאי ויכלול מסעדה, בר ודוכן מיצים בכבישה קרה. פודיז, נא להתפקד

פו וייטנאמי, אנחנו מחכים. צילום: sutterstock
פו וייטנאמי, אנחנו מחכים. צילום: sutterstock
22 בינואר 2017

אם הכל ילך לפי התוכניות במאי ייפתח בקצה המערבי של כיכר רבין, במקום שבו שכן בנק מרכנתיל, סניף של מסעדת Hanoi Ca-Phe הפריזאית. באופן היסטורי השילוב האלגנטי של המטבח הויטנאמי־צרפתי, שהוא מפץ גדול של טעמים וטכניקות בישול של שניים מהמטבחים המופלאים בעולם, נוצר כתוצאה מהעובדה העגומה שווייטנאם הייתה קולוניה צרפתית. חיבור המטבחים הזה היווה השראה לפתיחת אחת המסעדות הנחשקות בתל אביב של הוטל מונטיפיורי.

הסגנון של ק-פה האנוי, לעומת זאת, נוטה יותר לכיוון וייטנאם, ויכלול קומפלקס של מסעדה שתציעה תפריט קרוב מאוד לזה המוגש בפריז (כפי הנראה יציעו פה לחמניות באו, מרקים, ומבחר של מנות מהווק), בר במרתף ודוכן של מיצים בכבישה קרה שיפנה לרחוב פרישמן. מי שנבחרה לעמוד בראש המטבח היא השפית המצוינת נופר זוהר ("משחקי השף -עונה 2"), שעבדה כסו שף בצפון אברקסס, וקודם לכן בכתית, לומינה ומזללה של מאיר אדוני (בטיים אאוט המלצנו לכם לעקוב אחריה, ובצדק). זוהר נמצאת כרגע בצרפת, שם היא עורכת מקצה טעימות. היוש פודיז, החלה הספירה לאחור.

Hanoi Ca-Phe כיכר מלכי ישראל 10, פינת פרישמן תל אביב. הפתיחה צפויה במאי