קופסת הפתעות: Lunch Box מחזירה את הכבוד לארוחות הארוזות

חנות למכירת כריכים ואוכל מוכן נפתחה בלילינבלום. קפה בקנייה כריך יעלה לכם רק 3 ש"ח ובסוף כל יום - סייל

לאנץ' בוקס, לילינבלום. (צילום: יולי גורודינסקי)
לאנץ' בוקס, לילינבלום. (צילום: יולי גורודינסקי)
15 בפברואר 2015

"אימא יצאה מוקדם בבוקר ולא השאירה לי קופסת אוכל ורציתי לקנות אוכל לפני שאני יוצא לבית הספר, אבל היה סגור", מתלונן ילד שנכנס על קורקינט ללאנץ' בוקס החדש שבפאתי נווה צדק. חן אמור, אחד השותפים במקום, מבטיח לו שאם בפעם הבאה ידפוק הילד על הדלת כמה דקות לפני שמונה, יפתחו במיוחד בשבילו וידאגו לו לארוחת עשר. רגע אחר כך נכנסת בחורה איטלקייה ומבקשת ארוחת ערב הביתה, לחבר ולה. אין ספק שהקונספט של לאנץ' בוקס יוצר תחושה שכונתית.

הלאנץ' בוקס הוא מקום בהשראה יפנית שכמותו פגש אמור בתקופה שגר ביפן. בניגוד למסעדת בנטו ששכנה בעבר באותו רחוב ממש, אין פה סושי או אוכל אסייתי דווקא. הקונספט הוא אוכל טרי המבושל מדי יום במטבח בגבעתיים (לשלם שכירות על מטבח בתל אביב היה מייקר מן הסתם את האוכל משמעותית) ומשונע בקופסאות סגורות אל מקררי התצוגה של החנות (בעיצוב אבי לב ובשפה מיתוגית של ברוך נאה).

אסתטיקה יפנית. לאנץ' בוקס (צילום: יולי גורודינסקי)
אסתטיקה יפנית. לאנץ' בוקס (צילום: יולי גורודינסקי)

התפריט נבנה מתוך התייעצות עם כמה שפים ועם תזונאית, והתוצאה הסופית מחולקת למנות עיקריות: רצועות עוף בוויניגרט, קציצות בשר או טופו צרוב על הגריל (26־39 ש"ח לעיקרית); ארוחות מלאות: קציצות בטטה וקינואה עם עלי תרד ובצל מקורמל או קציצות דג טרי על מצע קפונטה (29־53 ש"ח); תוספות נפרדות: פסטה עם ארטישוק, פתיתים עם פטריות, ירקות ירוקים עם עשבים או אורז יסמין או מלא (11־18 ש"ח); כריכים (17־24 ש"ח); סלטים (24־37 ש"ח).

הגמישות התקציבית גבוהה ומבחר האפשרויות מגוון. אפשר ללכת רק על מרק (15 ש"ח) ולחמנייה או על יוגורט עם קרם לימון וגרנולה (9.9 ש"ח), ואפשר גם להשתולל עם שיפודי בקר עם קוסקוס מלא (49 ש"ח) ובקבוק יין תבור (30 ש"ח). הפוך עולה רק 3 ש"ח בקניית כריך, וסלט אישי כתוספת 3.90 ש"ח. בשלב הבא יהיה מערך שליחויות מסועף שאמור להיות יעיל במיוחד, ובינתיים מדובר באחת הנקודות הכי ידידותיות בעיר, גם לטבעונים. מהשעה 18:00 מוצעות המנות הנותרות במבצעי סוף יום.

 

ל-Lunch Box לילינבלום