אייל שני – בטבעוני: מזללת פיתות טבעונית נחתה באבן גבירול

הבעלים של פיצריית החתול הירוק ממנפים את ההצלחה ומשיקים את ריינבו בפיתה - מזללת פיתות חדשה שנפתחה במקום בודהה בורגר באבן גבירול

ריינבו בפיתה (צילום: נמרוד סונדרס)
ריינבו בפיתה (צילום: נמרוד סונדרס)
1 ביוני 2016

"הכל מפני שאנחנו סובלים מחוסר נחת", מסביר גיא אבן מפיצריית החתול הירוק איך פיצחו את סוד גבינת הקשיו ומיסדו את הפיצרייה הטבעונית הראשונה בתל אביב. כשאבן ושותפו יוסי לאופר החליטו לפתוח את הפיצרייה בלבונטין הם הבינו שתל אביבים לא רוצים שמישהו יזיז את הגבינה שלהם, בטח לא לתחליף אומלל עשוי סויה. אז הם פיתחו מתכון מיוחד לממרח קשיו. התוצאה הפכה אותם ליקירי הסצנה הטבעונית בעיר. עכשיו הם רוצים לפנות לא רק לטבעונים בדודה לפיצה, אלא גם לסתם זללנים מזדמנים שלא אוכלים כל יום בשר מסיבות של בריאות, אקולוגיה, או משמעת אימונים ספורטיבית. השניים פותחים בתחילת השבוע את ריינבו בפיתה: מזללת פיתות טבעונית במקום הבודהה בורגר שנסגר באבן גבירול.

בריינבו הם מכינים קציצות בסגנון קבב שעשויות מסויה בתיבול מזרחי או בתיבול הודי, קציצות אוקרה או שווארמה סייטן וסטייק סייטן. הקציצות מוגשות בפיתה עם ירקות קלויים ובתוספת של טחינה או גבינת קשיו (כ־ 28 ש"ח). בשלב הראשון יהיו כאן רק משקאות קלים ובהמשך ייתכן שגם בירה בבקבוקים. כרגע ריינבו בפיתה נראה כמו המזנון של אייל שני, גרסת הטהרנים.

ריינבו בפיתה,
אבן גבירול 88 תל אביב, ראשון־שישי 12:00־16:00, 5223040־03

ריינבו בפיתה (צילום: נמרוד סונדרס)
ריינבו בפיתה (צילום: נמרוד סונדרס)