מסעדות מבפנים – מרתון סביצ'ה

החיידק הלטיני: השף ניר דגן ממסעדת קאזה נובה בנמל יפו יארח 11 משתתפים אצלו במטבח לשעתיים על סביצ'ה במסגרת אירועי מסעדות מבפנים

קאסה נובה
קאסה נובה
23 בפברואר 2014

באהבה מהמטבח הלטיני: במסגרת אירועי מסעדות מבפנים, שיתקיימו בסוף השבוע, מזמין השף ניר דגן ממסעדת קאסה נובה בנמל יפו 11 משתתפים למטבח שלו במסעדה. במהלך המפגש הקולינרי יספר השף דגן את סיפורו האישי וינסה להדביק את המשתתפים בחיבתו העזה לסביצ’ה. מסעדת קאסה נובה בנמל יפו היא המקום המתאים להיכרות עם העולם החם, המרגש, היצרי והעדכני של המטבח הלטיני החדש. היא שוכנת במבנה עתיק חפור בסלע כורכר ועטור קשתות, ומספקת את התפאורה הדרמטית והסוערת למנות העשירות של דרום אמריקה, מרכז אמריקה והקריביים והמטבח העילי של העולם החדש. התפריט של קאסה נובה כולל מנות שמקורן בפינות שונות של העולם הלטיני ובבסיסו ניצבת גאה הסביצ’ה – מנה עממית, מדויקת ומופלאה המבוססת על דגים נאים. 

אז למה בעצם הוא פתח מסעדה לטינית בנמל יפו? איך למעשה הוא מצליח להוציא מאות מנות צבעוניות ושמחות מדי יום? ומה פתאום סביצ'ריה בנמל יפו? על כל השאלות האלה ינסה השף דגן לתת תשובה במהלך המפגש.

אבל זה לא הכל: במהלך האירוע השף ילמד להכין חמש מנות סביצ’ה יפהפיות, כמו סביצ׳ה דג ים פרואני קלאסי, סביצ׳ה פירות ים עם עגבניות לחות, סביצ׳ה שרימפס וחלב קוקוס, סביצ׳ה טונה אדומה וטירדיטו סלמון בווניל וליים. את כולן גם יטעמו המשתתפים בסוף המפגש, בליווי יינות הבית של קאסה נובה.

להזמנת הסדנה

נקודת מפגש: מסעדת קאסה נובה, רציף העליה השניה 48, יפו, טלפון: 03-541-3636

מועדי הסדנאות:

רביעי, 26/2, 22:30-20:30.

חמישי, 27/2, 22:30-20:30.

שבת, 1/3, 21:00-19:00.

מספר משתתפים: 11

עלות: 260 ש"ח