מסעדת המוציא מגיעה לתל אביב ועוד חדשות אוכל חמות

הג'ינג'י מגיע לביקור חפוז, פרנקל משיק תפריט קיץ, יום הוויסקי הבינלאומי ועוד חדשות אוכל שישאירו אתכם צוננים בחום התל אביבי, או לפחות שבעים

מתחגגים לקראת ביקור טראמפ. אמריקה. צילום: בן יוסטר
מתחגגים לקראת ביקור טראמפ. אמריקה. צילום: בן יוסטר
17 במאי 2017

אפרטיבו בתל אביב

כשמדברים על "אפריטיבו" באיטליה, מדברים על מנהג קולינארי חווייתי בו האיטלקים נרגעים עם כוס משקה וחטיפים. עכשיו, המנהג הזה עושה עלייה: צמד הברמנים עומר גזית-שלו וריי וויט יהפכו את החלל של מלון הבוטיק White Villa בשדרות בן-ציון לבר איטלקי קליל שמגיש משקאות מבוססי מרטיני ושאר התוצרת האיטלקית בליווי מוסיקה איטלקית, כדי שממש תרגישו חו"ל. במסגרת הערבים יוגשו קוקטיילים שונים ויוצע תפריט נגרוני בהרכבה אישית עם 256 ואריציות שונות. לצד האלכוהול יוגשו נשנושים מעשי ידי השף אורן אסקיו.

מלון White Villa, שדרות בני ציון 25 תל אביב, 18.5.17, בין השעות 18.00־21.300.
(לאחר מכן צפוי כל סופ"ש שני: 1.6.17, 15.17, 29.6.17).

איטליה בתל אביב. צילום: אפיק גבאי
איטליה בתל אביב. צילום: אפיק גבאי

 

הג'ינג'י מגיע

לרגל ביקורו של דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית, במתחם אמריקה לא נשארים אדישים ויוצאים עם תפריט מיוחד שיוגש במשך שלושה ימים. אז מה תוכלו לטרוף? TRUMP BURGER- המבורגר בלחמנייה כתומה עם גבינת צ'דר, ביצה, רוטב אנריקה ומלא קריספי בייקון, MAKE STEAK GREAT AGAIN – סטייק סינטה מוגש עם צ'יפס אמריקה, OREO TREATS – עוגת גבינה עם אוראו ברוטב באטר סקוץ', אוראו מטוגן בבלילת פנקייק, DONALDS ICE TEA – רום ג'ין, טריפל סק, טקילה לימון ופפסי ועוד שלל מזונות מושחתים ומוגזמים. וולקם אדוני הנשיא.

אמריקה

קטנצ'יק. טראמפ בורגר. צילום: אורי עשת
קטנצ'יק. טראמפ בורגר. צילום: אורי עשת

הכל זהב

ויסקי בר-מוזיאון חוגג את יום הוויסקי הבינלאומי שייערך בשבת (20/5/2017) ביומיים של הפנינג רווי ויסקי. מה בתכנון? הערב הראשון כולל חמש טעימות ויסקי מקאלן משובח מסוגים שונים, ולצדן ארוחת שף בת 5 מנות. החגיגות יימשכו גם למחרת עם סדנאות ויסקי שונות, החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד לחצות. הסדנאות ייערכו ברמות שונות אשר יכללו טעימות של סוגי ויסקי שונים בליווי הסברים ממיטב המומחים על המזקקות, תהליך הייצור ועוד. ניתן יהיה לרכוש ולטעום למעלה מ-1,002 סוגי ויסקי, אז בואו להרים כוסית.
על המוזיקה והמורל: הזמר נתן גושן. מחיר לארוחת שף, טעימות ויסקי והופעה, 20/05: 380 ₪ לאדם, כניסה החל מהשעה 21:00.

ויסקי בר מוזיאון, דוד אלעזר 27 תל אביב, שרונה. 20-21/5/2017.

ברוסקטת בשר ו- ויסקי, הרבה ויסקי. צילום: אפיק גבאי
ברוסקטת בשר ו- ויסקי, הרבה ויסקי. צילום: אפיק גבאי

מסעדת המוציא מגיעה לתל אביב

מסעדת המוציא הירושלמית של השף אבי לוי מגיעה בכל שישי לצ'יריפום התל אביבית למכירת אוכל לשבת (לשבת או לקחת, החלטה שלכם). בתפריט: חציל בשרמולה מטוגן, זעלוק זיתים מתובלים, צלי בקר עם פטריות, חריימה פיקנטי ארטישוק ממולא בשר, קציצות בקר, קוסקוס וגם קינוחים מעשה ידיו של השף לוי. מתי? כל יום שישי בין השעות 9:30 ועד 15:00.

צ'יריפום

כופתא קבב בצ'ריפום. צילום: שרית גופן
כופתא קבב בצ'ריפום. צילום: שרית גופן

 

קיץ בפרונטו קיוסקו

השף דיוויד פרנקל משיק תפריט קיץ בפרונטו קיוסקו בשוק צפון (רמת החייל) ולראשונה תוכלו למצוא במקום מנות כמו מיטבולס סנדוויץ', נקניקיות סלסיצ'ה וסקלופיני עגל. פרנקל דואג גם לטבעונים שיוכלו ללכת על פסטה ללא ביצים ופיצה עם מוצרלה טבעונית. אם זה לא מספיק, תוכלו למצוא גם פסטה ללא גלוטן כאשר הקונספט שמניע את פרנקל הוא חיבור בין חומרי הגלם לרצון שלו להנגיש את המנות לקהל הרחב. עוד בחידושים האחרונים: ניוקי א-לה סורנטינה ניוקי תפוחי אדמה ביתי, רוטב נפוליטנה בזיליקום וקוביות מוצרלה טרייה (56 ש"ח), ניוקי שקדי עגל שקדי עגל, חמאת לימון, ניוקי ובצל סגול (69 ש"ח) ועוד. אנחנו רעבים.

פרונטו קיוסקו

פיצת זוקיני של פרנקל. צילום: פרונטו קיוסקו
פיצת זוקיני של פרנקל. צילום: פרונטו קיוסקו

 

כל השבוע לך

בחודש פברואר האחרון חזר השף יונתן רושפלד הביתה, אל החלל של מסעדת הרברט סמואל הכל כך מזוהה עימו. תחילה הושק הקונספט כפופ אפ הקולינארי עם תפריט משתנה הפועל שני ערבים בלבד בשבוע אך כעת, רושפלד פותח את המקום בימים שני עד שבת ומציע תפריט המציג חומרי גלם משובחים ומנות מן הפנתיאון של מסעדת הרברט סמואל. לכל מי שהתגעגע (מבקר האוכל שלנו למשל), ובהחלט למי שמעולם לא ניסה.

ג'ונתן פוד קלאב

ג'ונתן פוד קלאב. צילום: איליה מלניקוב
ג'ונתן פוד קלאב. צילום: איליה מלניקוב