מיפו למרכז תל אביב: השף פליקס רוזנטל חובר לדובנוב 8

השף, שסגר לאחרונה את חאן מנולי ביפו, ירענן את תפריט הביסטרו עם מנות מקומיות שיוגשו לצד המנות הוותיקות. החומוס המפורסם יוגש בארוחות הבוקר

18 בספטמבר 2016

השף פליקס רוזנטל, שסגר לפני שלושה חודשים את חאן מנולי ביפו, חבר לאיציק חנגל וטדי שאולי (הבעלים של דובנוב 8 ושל מסעדת פאסטל) וייכנס אחרי החגים למטבח של הביסטרו הוותיק במרכז תל אביב. השף המוערך, שמתמחה במטבח המקומי ושידרג את החומוס עם תוספות מקוריות, עתיד לחזק את הקו הקולינרי של דובנוב 8 עם תפריט חדש, מקורי ומקומי.

דובנוב 8. צילום: אנטולי מיכאלו
דובנוב 8. צילום: אנטולי מיכאלו

"בעבודה משותפת מול איציק וטדי, תוך הבנה והקשבה ללקוחות הוותיקים של המקום, החלטנו יחד על תפריט חדש לצד הוותיק", מספר רוזנטל בהתרגשות. "התפריט יהיה מחולק לשניים: החלק הקלאסי עם המנות הקבועות של דובנוב, שאותן אשדרג מעט, וחלק חדש בקו שלי: אוכל מקומי, צעיר, טרי עם הרבה דגים, פירות-ים וירקות. בהמשך נכניס גריל פחמים שעליו נעלה טלאים, בקר ופירות ים".

נשמע קצת כמו חאן מנולי, רק במרכז תל אביב?

הדנ"א דומה, אבל מדובר על ביסטרו ותיק שאליו אני מצטרף, ולכן יהיה כאן גם וגם. כשניסיתי לשנות משהו קטן במנות הקבועות הלקוחות כמעט הרגו אותי, אז המטבח יתפעל את שני התפריטים. וכן, החומוס המפורסם יוגש כרגע רק בארוחות הבוקר ובהמשך ננסה לשחזר את הבראנץ' המפורסם".

ביוני האחרון, אחרי צוק איתן ומצב ביטחוני מתוח ביפו, סגרו רוזנטל ואשתו חן רוזנהק את החמארה היפואית שלהם בלב כואב והבטיחו כי יפתחו אותה שוב בלוקיישן אחר, ככל הנראה במרכז העיר. השניים, שהגישו את "החומוס הטוב בעולם" (לדבריהם) לצד פירות ים וירקות מתובלים מהגריל, צברו קהל מעריצים שפקד את הבראנצ'ים המפורסמים של המקום מידי שבת.

[tmwdfpad]