בשליחות: בדקנו את שירות המשלוחים של בינו ורצנו לספר

בעקבות קרייב למפרום התכוונו להזמין ארוחה מדוקטור שקשוקה, בסוף הצלחנו להזמין רק מבינו ולא קיבלנו שום מפרום. למרות מה שנשמע כמו בלגן, האוכל הגיע מהר ומסודר, והצלחנו לגלות את הנוסחה של הדוקטור, סודית בהחלט

בדקנו את שירות המשלוחים של בינו (צילום: אנטולי מיכאלו)
בדקנו את שירות המשלוחים של בינו (צילום: אנטולי מיכאלו)
6 במרץ 2018

החמסין שפתאום נחת עלינו עורר בנו חשק עז לשווארמה, או למפרום, מה זה משנה, העיקר שיש לבינו משלוחים ושהם מגיעים מהר. הנה כל מה שחשוב לדעת כשהרעב משתלט:

ההזמנה | חבלי לידה

בעקבות עיון באתר של דוקטור שקשוקה וקרייב למפרום התקשרנו לדוקטור שקשוקה ביפו בשתי הזדמנויות שונות. בפעם הראשונה אמרו לנו שאי אפשר להזמין היום, ובפעם השנייה אמרו שאי אפשר להזמין בכלל, ושנוכל להזמין רק מבינו ברוטשילד. אז הזמנו מבינו. איזה זורמים אנחנו, וואו.

לוחות זמנים | היכונו לפתוח שעונים

התקשרנו בשעה 15:00 ביום שני, לא באמת אתגרנו אותם בשעות העומס (מתחשבים). שאלנו כמה זמן לוקח למשלוח להגיע. ענו לנו את התשובה הקוהרנטית "תיק תק" וניתקו. המשלוח הגיע אחרי עשרים ושלוש דקות.

המארז| דרושה גישה ירוקה

הכל הגיע מסודר וללא נזילות. לכל מנה צורפה שקית נייר עם לחם/פיתה תואמים, קופסית טחינה, קופסונת כבושים, וקופסת סלט עגבניות. ברם, המארזים מורכבים מהמון פלסטיק. מציעים לעבור לפחות לכלים אקולוגיים.

המנות | מרשם של הדוקטור

סיגרים של רפאל (30 ש"ח) – שני סיגרים גדולים ממולאים חלקי פנים, עם קופסיות אריסה וטחינה. הם לא אלגנטים ומדויקים כמו במסעדת האם ובטח פחות מחמיא להם להמתין לארוחה. נשנוש נחמד, ומקרה שבו סיפור הרקע והתהילה גדולים יותר מהמנה עצמה.

הסיגרים של בינו, השלם קטן מסך חלקיו. צילום: שירי כץ
הסיגרים של בינו, השלם קטן מסך חלקיו. צילום: שירי כץ

שקשוקה ביצים (39 ש"ח) – הקלאסיקה של הדוקטור עובדת היטב גם כאן. רוטב בטעם אוממי עמוק בתיבול פיקנטי טריפוליטאי מובהק, שמנוני מאוד, עם ביצים זוהרות חלמון, רכות עד נוזליות בפנים ויציבות בחוץ, כשהחלבון מעורבב ברוטב העגבניות כמעט עד לרמת מקושקשת. המנה מגיעה עם פרוסות לחם אחיד ועם סלט עגבניות, בצל וכוסברה. מתברר שאנשים מתחת לגיל עשרים בתל אביב לא מזהים את פרוסות הלחם האחיד. פיתות מכירים, חלה מכירים, לחם מחמצת ברור, אבל מה זה?!

מי מכיר לחם אחיד? צילום: שירי כץ
מי מכיר לחם אחיד? צילום: שירי כץ

שקשוקה טבעונית (45 ש"ח) – לרוטב העגבניות נוספו קוביות חציל ופטריות ונוצר מעין רטטוי מתובל ושמנוני מאוד. זאת התחלה של משהו ממש טוב, אבל לטבעונים יש נטייה לנבור במנה ולחפש את הקציצה הטבעונית או הברקה אחרת שתחליף את הביצה, רצוי משהו חלבוני. מהבחינה הזאת המנה לא מביאה לכדי סיפוק.

קוסקוס ירקות (42 ש"ח) – ביקשנו קוסקוס עם מפרום, ואמרו שאין מפרום למרות שמופיע בתפריט באתר (אז למה?). התעקשנו ובסוף אמרו שנגמר. הזמנו את קוסקוס הירקות ולא התחרטנו. מרק פשוט, עם גרגרי חומוס רכים. מקרה מוזר שבו נוזל שוחה בשמן, אבל טעים להפליא. הקוסקוס, הנראה כגרגרים דקים ופרודים, נימוח בתוך הפה. זאת אמנם מנה פושטית, אבל גם אם הציפו פה באבקת מרק, עשו זאת ביד חכמה, והצירוף בין המרק לקוסקוס הוא תענוג.

פיתה שווארמה כבש (38 ש"ח) – מיום פתיחת הסניף ברוטשילד, זאת הפעם השלישית שטעמנו את השווארמה הזאת. למרות שכבר בפעם הראשונה היא הייתה טעימה, ניכר בה גרף שיפור לאורך הטעימות. השווארמה, שהגיעה עם פלחי תפוחי אדמה מלוחים וקריספיים, הייתה נפלאה גם במשלוח הביתה, והסועדים שטרפו אותה ללא תוספת טחינה, טענו שיש לה ערך רפואי בשיפור שמחת החיים. בשלב הזה של הארוחה היה ברור שהמרשם של הדוקטור פועל גם בבינו.

השווארמה של הדוקטור, תרופה בפיתה. צילום: שירי כץ
השווארמה של הדוקטור, תרופה בפיתה. צילום: שירי כץ

דברו במספרים

זמן הגעה: 10
כמה טעים לנו: 8.5 (השווארמה 10)
מצב הצבירה של האוכל: 9
סכו"ם, רטבים ופינוקים: 10
מדד הקריסה לשנ"צ: 6.5

כמה זה עולה לנו: 194 ש"ח בלי טיפ
מסקנות: שווארמה עם ערך רפואי

בינו