משתה של אש וקרח: ארוחת משחקי הכס ועוד חדשות קולינריה

ארוחת קונספט משוגעת, ערכת אפייה בצנצנות, הנחות לילדים ועוד חדשות אוכל חמות

ארוחת משחקי הכס (צילום: רונן מלחן)
ארוחת משחקי הכס (צילום: רונן מלחן)
21 באפריל 2016

קרובות לצלחת

ארז קומרובסקי יארח בביתו שבמתת סדרת סדנאות בישול עם נשות קולינריה: השפית ועיתונאית האוכל מאיה דרין ("ישראל היום") תתארח לארוחה כורדית (16.5); הבלוגרית רותם ליברזון ("טיפול בבישול") תתארח ב־23.5 לארוחה פרסית, הבלוגרית ומחברת ספרי הבישול מיכל וקסמן ("בואו לאכול") תתארח לארוחה תאילנדית (6.6); עם עיתונאית האוכל הילה אלפרט ("ישראל היום") ירחיק ארז עד מרוקו (20.6), ועם עיתונאית האוכל רונית ורד ("הארץ") הוא יבשל מתכונים אבודים מהמטבח הערבי (27.6).

הלוחשות לסירים (צילומים: איתיאל ציון, לירון אלמוג, דניה ויינר, דן פרץ)
הלוחשות לסירים (צילומים: איתיאל ציון, לירון אלמוג, דניה ויינר, דן פרץ)

לוחשות לסירים, בית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי, מתת, 750 ש"ח

דינר איז קאמינג

לכבוד העונה השישית של "משחקי הכס", מסעדת NG מחזירה את ארוחות הספיישל "משתה של אש וקרח". הקונספט: 13 מנות, מבוססות ציטוטים, בלי סכום או צלחות. בתפריט: עופיונים בחמאה ובצלי פנינה; ברווז בדבש ופלפלים כתומים; פאי של דג קוד כרישה ותפוחי אדמה; לב עגל עולה בלהבות; חזירון יונק ברוטב שזיפים ועוד. את הארוחה ילווה יין אדום מתובל ובירת גולם של מבשלת דנסיג קאמל (390 ש"ח, בהזמנה מראש).

משתה של אש וקרח במסעדת NG,י2.5־25.7

עוגיות הולמות חג

ברשת קוקיז החליטו לצאת עם מהדורת עוגיות הולמת למתנזרים מקמח חיטה בפסח. לשם כך גויסו לחג עוגיות מקרון מקמח שקדים, בשלושה טעמים: שוקולד, אגוזי לוז ווניל צרפתי ופטל. בקוקיז יציעו לכם למלא את עוגיות המקרון בגלידה איטלקית בטעמי לואקר, קרם ברולה, לוטוס, באצ'י, עוגת גבינה, שוקולד לבן פצפוצי שוקולד, בננה פאדג', קרמלח או חלבה טבעונית (21 ש"ח). המהדרין פחות יוכלו לדבוק בעוגיות השוקולד צ'יפס הרגילות.

קוקיז

קוקיז (צילום: שי בן אפרים)
קוקיז (צילום: שי בן אפרים)

ילדים בהנחה

באובן קובן הבינו שבפסח יש לכם המון זמן עם הילדים ותקציב בילויים מוגבל. בגלל זה יציעו בחול המועד (24.4־28.4) 20 אחוז הנחה על מנות הילדים (בייבי אודון מאטריות ברוטב סויה עגבניות מתוק, נגטס עוף פריכים ופאד תאי). מלבד זאת, לנוכח מצבכם נקבע מבצע של אחד פלוס אחד על הקוקטיילים, מה שיאפשר לכם ללגום דרינק ולהירגע מתלאות החג.

אובן קובן

אובן קובן (צילום: יוסי אלטרמן)
אובן קובן (צילום: יוסי אלטרמן)

ולקינוח, צנצנת

הסטרטאפ הקולינארי־חברתי "שף בוקס", שהביא לכאן את העוגיות בצנצנת, יעזור לכם להתמודד עם חרדות האפייה שלכם עם ערכת bake it easy, הכוללת מארז שבו 6 צנצנות (יפהפיות) שניתן לאפות בהן בתנור פעם אחר פעם. בתוך כל צנצנת חומר גלם מדוד ושקול להכנת סופלה שוקולד נימוח ומושלם (ניסינו – יצא מושלם; יש גם גרסה כשרה לפסח). למארז המושקע מצורפת חוברת מתכונים שנותנת רעיונות להכנת 10 מתוקים נוספים להכנה ייעודית בצנצנות הללו כמו מגדל תותים שמנת ושטרויזל, פרחי שמרים שוקולד, טירמיסו ועוד. בקיצור, אחלה מתנה לפסח –  לעצמכם (הילדים עפים על זה) ולמארחים – עם או בלי ילדים.

 "Chef box desserts",י169 ש"ח, להשיג באתר או בדף הפייסבוק של שף בוקס

שף בוקס (צילום: שרית גופן)
שף בוקס (צילום: שרית גופן)