טיפול עשרת אלפים: פיצה גראז' נפתחה בגינדי TLV

הפיצה מבית היוצר של יריב הדרו מבעלי הפיצה בבוגרשוב ופיצה ברוקלין בדיזינגוף דקיקה ומתפצחת במיוחד. ויש גם קינוח שאתם הולכים להתמכר אליו

פיצה גראז'. צילום: דרור עינב
פיצה גראז'. צילום: דרור עינב
23 באוקטובר 2017

בשבוע שעבר נפתחה פיצה גראז' בקניון גינדי להרצה, ורק כשמחפשים אחריה בעיקול המדרגות הנעות ואי שם מעבר לפיתול האדריכלי שמעבר לו טמון הג'ימבורי, אפשר להבין מדוע היא נקראה פיצה גראז': הדוכן הצנוע והזרוק נראה כמו מוסך צהוב שפתח דלפק מכירה אל קומת המרתף של הקניון. פיצריית הבוטיק הזאת נפתחה בידי המסעדנים חיים לוזון, יקי כביר ועדי וכלר (מבעלי Tyo, ו- Amama) ביחד עם הפיציולו יריב הדרו (מבעלי הפיצה בבוגרשוב ופיצה ברוקלין בדיזינגוף).

קוטר ענק, תוספות במיינסטרים. צילום: דרור עינב
קוטר ענק, תוספות במיינסטרים. צילום: דרור עינב

דקיק ומתפצח

הפיצה היא מז'אנר הבצק הדקיק שעשוי ללא תוספת סוכר ושמן, ובמקום להיזרק לאוויר לסיבוב ראווה, הבצק נמתח ידנית בתום הרידוד, כמו שעושים לסוודר שהתכווץ בכביסה. התוצאה היא הבצק הקריספי ביותר שטעמתם בחייכם, עם קראסט שמתפצפץ בפה בקולניות יתרה. הפיצות נאפות במגשים בקוטר אימתני של 48 ס"מ ומחירן 17-14 ש"ח לסלייס או 98-85 ש"ח  למגש שלם. הטופינגס הם מהסטנדרט המקובל – יש כאן פיצה בלקנית עם רוטב עגבניות, מוצרלה, אורגנו, עגבנייה, טונה ובצל סגול; פיצה חריפה (בחריפות מתונה) עם פלפלים, פטריות, ארטישוק, זיתים ובצל; פיצת ארטישוק איטלקי ובצל וגם אופציה של פיצה ביאנקה למי שמעדיף את הפיצה שלו ללא רוטב עגבניות (עם מוצרלה, בולגרית וקשקבל). באגף המתוק תמצאו קינוח שיש לו סיכוי טוב להכנס לפנתאון מנות המאנצ' המצטיינות בעיר: קלצונה שוקולד נוטלה (18 ש"ח).

בהתחשב בעובדה שקניון גינדי נפתח כהיכל תהילה למותגי אופנה והפך למוקד עניין של פודיז בעזרת סוסו ובניו, זוזברה, גלידריית השף טופיה, סניף של אילן'ס קפה במיתוג החדש שתיכף יפתח, סניף של המאפייה-ביסטרו טאטי שייפתח בעוד חודש, והקפיטריה של דוד טור שתפתח ממש בקרוב, נראה שכולם הולכים לפרום כפתור במכנסים הממותגות כי הולך להיות שם צפוף.

PIZZA GARAGE