סופגניות עלייך תל אביב: קולקציית הסופגניות של חנוכה 2014

קונדיטוריות העיר חוגגות חנוכה עם מבחר סופגניות לא שגרתיות

סופגניות של מתוקה. צילום: מתוקה
סופגניות של מתוקה. צילום: מתוקה
11 בדצמבר 2014

טאטי לחם

את חג החנוכה יחגגו בטאטי עם שלל סופגניוות במילויים לא שגרתיים: שוקולד, ריבת חלב, וניל ונוטלה, אוכמניות, מסטיק, במילוי שוקולד אגוזים וגם במילוי הקלאסי של ריבת תות. מחיר: 7.2 ש"ח לסופגנייה מיוחדת, 5.90 ש"ח לקאלסית עם התות.

לטאטי

דלאל

בדלאל הקונדיטוריה מציעים מארז של תריסר סופגניות במבחר טעמים (80 ש"ח), או סופגניות בודדות כמו ריבת תות (7 ש"ח), ריבת חלב, שוקולד או פיסטוק (8 ש"ח).

לדלאל

צילום: דודו אזולאי
צילום: דודו אזולאי

מובינג בייקרי

מלא זאת בעצמך – זה הקונספט של הקונדיטוריה של המובינג, המציעה השנה ללקוחות להרכיב בעצמם את הסופגנייה החביבה עליהם, בעזרת מילויים שרקחו במקום: ריבת תות, גאנאש שוקולד חלב או ריבת חלב (5 ש"ח). מלבד זאת הקונדיטוריה מציעה גם סופגניות במילויים מוכנים (7 ש"ח) כמו קרם פטל ושמנת מתוקה, קרם נוגט ושוקולד לבן וגרנולה עם קרם יוגורט, והשנה מציעים במקום גם סופגנייה טבעונית על בסיס חלב סויה עם ריבת תות או קרם שוקולד.

למובינג בייקרי

צילום: אנטולי מיכאלו
צילום: אנטולי מיכאלו

מתוקה

מתוקה רומסרוויס מציעה לחנוכה את "סופגניית הביס המושלם", ליין שלם המורכב מסופגניות חתוכות וממולאות במבחר מילויים כמו פרלין שוקולד, טירמיסו, קולי פטל, שוקולד אייריש, שוקולד לבן ונוגט (8.5 ש"ח). השנה מציעה מתוקה גם סופגנייה טבעונית במילוי ריבת תות מומתקת בסילאן (7 ש"ח).

למתוקה

צילום: מתוקה
צילום: מתוקה

בייקרי

בסניפי הבייקרי הלכו על קולקציה מצומצמת. תמצאו בה סופגניית תות (6 ש"ח) וסופגניית קרמל מלוח (6 ש"ח).

לבייקרי

סופגניות של בייקרי. צילום: יח"צ

ליטל איטלי

מתחם ליטל איטלי בשרונה מציעים את הסופגנייה האיטלקית בומבלונה – סופגנייה קטנה במבחר מילויים: קרם פיסטוק ושקדים בזיגוג פיסטוק, במילוי שוקוד לבן וגלייז דובדבני אמרנה ובמילוי לוז ושוקולד 8 ש"ח).

לליטל איטלי

סופגניות של ליטל איטלי. צילום: דניאל לילה

לחמים

השף־קונדיטור אורי שפט מגיש השנה את הסופגניות שלו במארז מהודר של תשע יחידות או בבודדות (7 ש"ח). בין המילויים יש קיבת תות שדה, גנאש שוקולד בלגי וסופגנייה בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות.

למאפיית לחמים

אייסברג

רשת הגלידריות אייסברג החליטה השנה לחגוג את חנוכה עם סופגנייה קצת אחרת – סופגניית מקרון ממולאת בגלידה. הסופגנייה היא למעשה עוגיית מקרון קפואה ממולאת בגלידת וניל או בסורבה תות (10 ש"ח).

לאייסברג

[tmwdfpad]

רולדין

ברולדין מציעים השנה קולקציית סופגניות חדשה הכוללת תריסר טעמים, החל מסופגניות קלאסיות וכלה בסופגניות גורמה בציפויים מרעישים. בין הציפויים: סופגנייה במילוי גנאש פירות אדומים וציפוי דובדבנים ושוקולד לבן, במילוי גנאש שוקולד חלב ופנקוטה, במילוי קרם חלב בציפוי שוקולד לבן. מלבד זאת מציעים ברולדין גם סופגניות צ'ייסר, סופגניות שלתוכן מוזרק צ'ייסר כמו גנאש שוקולד לבן עם וויסקי וקפה (5־9 ש"ח).

לרולדין