סושי דונאט: הלהיט התורן של הקיץ כבר כאן

הוא בן הדוד של הסושי, אחיין רחוק של הדונאט, עשיר בגיוונים ואופציות של הרכבה והכי חשוב- הוא כבר כאן. קבלו את העולה החדש שלנו, הסושידונאט. וולקם

הכירו את הסושידונאט. צילום: יח"צ
הכירו את הסושידונאט. צילום: יח"צ
27 בפברואר 2017

אחרי שכבש את העולם בסערה, הוא נוחת אצלנו עם הרבה סטייל והרבה פחות פחמימות ממה שאתם מתארים לעצמכם: הסושי דונאט (sushidonuts#) מכה גלים כמעט בכל מקום בעולם, ועכשיו, הגיע גם תורה של תל אביב. מדובר בגרסה נוספת וסופר יצירתית לשילוב של אורז, דגים נאים, אצות וירקות. אם זה מזכיר לכם את הפוקי, אתם לגמרי צודקים רק שכאן מדובר במנה שמעוצבת כדונאט, והשמיים הם הגבול מבחינת המרכיבים שיכולים להיות כלולים בה.

 

לעוד כתבות טעימות:
אוכל הרחוב הכי טוב בתל אביב
האטליזים הטובים בתל אביב
בראנצ'ים חדשים בתל אביב

אז איך זה עובד? בבסיסה של המנה תמצאו אורז בצורת דונאט ומכאן והלאה הבחירה היא של הלקוח: במה למלא את בסיס האורז, איזה ציפוי להניח על הדונאט, אילו דגים וירקות לשלב ועוד מגוון תוספות שניתן להציע, הכל תלוי בטעם האישי וביצירתיות של המקום. הפינאלה הוא האצה הפריכה שהמנה מוגשת עליה, אלמנט שנותן עוד עומק ורובד לכל העניין.

אתה סושי או דונאט? ניני האצ'י. צילום: יח"צ
אתה סושי או דונאט? ניני האצ'י. צילום: יח"צ

קשה לנו לשים את הצ'ופסטיק על המקור של התענוג אבל מסתבר שזה כבר בועט באוסטרליה, ארצות הברית, אירופה וכמובן במזרח. אצלנו, החלוצים בעניין הם ניני האצ'י שהחליטו להתמקד בדונאט קלאסי מנצח: בסיס האורז מעורבב עם מיקס של שומשום, נעטף בסלמון, טונה אדומה, אבוקדו ושבבי סלק (42 ₪) והסיבה פשוטה: "מדובר בשילוב הכיפי והטעים ביותר" מספר יואב ולין, הבעלים של הניני האצ'י.  


הדונאט מכיל את כל המרכיבים הנכונים בפוזיציה המתאימה, נוח לאכילה ומצטלם מעולה ולכן, אם תשאלו אותנו, מדובר בלהיט הבא של הקיץ הקרוב. אנחנו אמרנו. ועכשיו אנחנו הולכים לאכול.

ניני האצ'י