סובלים מדיכאון סוף הקיץ? 5 קלאסיקות קולינריות שתמיד יעודדו אתכם

עוגת גבינה, סלט משאוויה והדריי מרטיני הכי מרענן בעיר: 5 קלאסיקות שיעזרו לכם להגיע לחגים בשלום

סלט משוויה בקפה פופולר. צילום: מתן כץ
סלט משוויה בקפה פופולר. צילום: מתן כץ
22 באוגוסט 2018

עוגת גבינה בקפה נורדוי

דודות אמיתיות יודעות שהפתרון לכל מצוקות החיים הוא עוגת גבינה. הדודות צדקו, ומי שהביא את עוגת הגבינה לשיאים חדשים הוא השף עינב אזגורי שאופה בביסטרו בר שלו, קפה נורדוי, את העוגה הכי עשירה, רכה ונימוחה שפגשתם ועוד במתיקות מתונה. לעזאזל, היא אפילו לא לגמרי אפויה (47 ש"ח).
קפה נורדוי

דריי מרטיני בהוטל מונטיפיורי

אם אסקפיזם הוא המוטיב שיחזק אתכם בתקופה הקשה הזאת, תזדקקו לדריי מרטיני בחדר הספרייה של הוטל מונטיפיורי (46 ש"ח). אם זה לא מספיק לכם אז בימים ראשון־חמישי, 17:00־19:00, מקבלים קוקטייל שני בחצי המחיר.
הוטל מונטיפיורי

משוויה בקפה פופולר

ממש אין לכם סבלנות לעבור בנתב"ג ובא לכם לקפוץ לכמה שעות לחו"ל? נסו לרדת מתחת לאדמה אל הבר של קפה פופולר בקומת המרתף, להיטמע בין התיירים ולהזמין משוויה נפלאה עם גבינת פנחס (38 ש"ח). נכון שהיא מזכירה משהו שאכלתם פעם במסעדה טורקית מעולה?
קפה פופולר

סלט משוויה בקפה פופולר. צילום: מתן כץ
סלט משוויה בקפה פופולר. צילום: מתן כץ

 

גינס צוננת בברבוניה

לפעמים צריך גם משהו פשוט שיצנן אותנו כשהמדרכות לוהטות ואין כוח לתוכניות גרנדיוזיות, והמשהו הזה יכול להיות בירה גינס מהחבית, מצוננת היטב, שתילגם באטיות לצד חובבי הטיפה המרה בבר ברבוניה (30 ש"ח לחצי ליטר).
בר ברבוניה

בר ברבוניה. צילום: זיו ממון
בר ברבוניה. צילום: זיו ממון

 

קאמפרי במאנטה ריי

אם ים הוא הטיפול התרופתי שמשפיע עליכם הכי טוב, יותר מכל הציפרלקסים למיניהם, פתחו את הבוקר שלכם במאנטה ריי עם קאמפרי אשכולית אדומה ופסיפלורה (39 ש"ח).
מאנטה ריי