קבלו רמז: קפה דלאל החדש נפתח

השלוחה הצפונית של מסעדת דלאל כבר מציעה לתושבי אזור כיכר המדינה את המאפים המשובחים של המאפייה. בשלב הבא: בראנצ'ים וקערות אסאי

קפה דלאל. צילום: דושי לייטרסדורף
קפה דלאל. צילום: דושי לייטרסדורף
17 באוקטובר 2017

אחרי כל כך הרבה שנים שבהן היא משמשת כאי של יציבות, מסעדת דלאל מנווה צדק מתרחבת ושולחת לשיוט זרוע אל הלוקיישן שבו שכן פעם קפה אקסודוס המיתולוגי, לא רחוק מכיכר המדינה. הפתיחה של קפה דלאל החדש מתבצעת בשלוש פעימות. הראשונה, לשמחת תושבי השכונה, כבר פועלת. לחמי המחמצת האירופיים הכהים והבהירים כבר נמכרים ברחוב רמז, לצד מאפי בוקר מעוררי השתאות בגודלם ופריכותם. מלבד הקלאסיקות הצפויות שבין שמרים לתכשיטי הקרם דה לה קרם של הוויטרינה, תמצאו פה גם את הבייגל קרואסון (16 ש"ח) שהוא פרי פיתוח של הקונדיטור ענר צלאל וכבר הפך ללהיט, רולגעך בגרסת ביצוע ארטיזנלית (4 ש"ח ליחידה), וכן עוגות ויטרינה קלאסיות כמו עוגת הגבינה החביבה על חברי מערכת טיים אאוט (29 ש"ח לפרוסה).

עוגת גבינה של דלאל. הפייבוריטית שלנו
עוגת גבינה של דלאל. הפייבוריטית שלנו

נכון לימים הקרובים תוכלו גם לרכוש לעצמכם קפה לדרך (12 ש"ח לקפה הפוך) או עוגת קראנצ' ריקוטה או פרג הביתה (44 ש"ח). בפעימה הבאה, שתתרחש ממש במהלך הימים הקרובים, יוצבו במקרר סנדוויצ'ים משולשים מלחם קסטן (צמחוניים בלבד, המקום אינו מציע בשר) או מלחמניות ג'בטה שבטח יקרצו לתלמידי הגימנסיה הסמוכה, סלטים גדולים שיכולים לתפקד כארוחה, וקעריות קטנות עם מטעמים שמשתלבים היטב עם לחם כמו מטבל צזיקי למשל. מי שבוחר דווקא בבואו לקפה דלאל לקזז בסעיף הפחמימות ימצא גם כוסות אסאיי לדרך.

עוגות הקראנץ כבר כאן. צילום: דושי לייטרסדורף
עוגות הקראנץ כבר כאן. צילום: דושי לייטרסדורף

עוד מעט כבר בראנץ'

הפעימה השלישית באבולציה של קפה דלאל תחול בעוד כשבועיים, ותהפוך את מאפיית הגראב אנד גו שמתנהלת כאן כרגע, לבית קפה של ממש המתמחה בארוחות בראנץ' לאורך כל שעות היום. תוכלו להתיישב לכם בביתן של סגירת החורף בז'בוטינסקי או סתם על המדרכה הרחבה של רמז ולהזמין מנת בייגל בריוש עם גבינת בורסן, קערה של אסאיי, או ביצים בסגנון המועדף עליכם, סלסלת לחמים או סלט ביצים במסגרת ארוחות הבוקר המודולריות שיוצעו כאן. מבחר יינות יבטיחו שתגיעו לכאן לא רק מטעמים פונקציונליים של הצטיידות בחלות לשבת, אלא גם בשם חדוות הבילוי.

CAFÉ DALLAL, ז'בוטינסקי 108, פינת רמז, תל אביב, שעות פעילות בתקופת ההרצה ראשון-שישי 8:00-16:00, 03-6960011.