שבועות 2015: עוגות הגבינה המומלצות בעיר

החלה עונת עוגות הגבינה והקונדיטוריות בעיר מציעות אופציות מוכרות לצד שילובים מפתיעים. אנחנו ממליצים: נערו את האבק מנעלי הריצה

מאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה
מאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה
21 במאי 2015

פיס אוף קייק

בקונדיטוריה היפואית (וגם בשלוחה בקינג ג'ורג') מציעים עוגת חדשה של גבינת שמנת ונוטלה, הנאפית עם שוקולד נוגט (89 ש"ח). בגזרה המלוחה יש קרואסון גבינה מלוחה עם ממרח פלפלים או פסטו, לצד קישים, בורקסים ועוגיות מלוחות.

לפיס אוף קייק, סניף יפו

מובינג בייקרי

לכבוד שבועות משיקים במובינג בייקרי קולקציה של עוגות גבינה, מאפים וקינוחים אישיים, בהם עוגת גבינה מוזלי עם פירות טריים בבצק פירורים (85 ש"ח), עוגת שמריפ וריקוטה עם דובדבני אמרנה (42 ש"ח), מאפה גבינות מלוח עם ארטישוק וכמהין (11 ש"ח) וקינוחי גבינה אישיים כמו מוס מסקרפונה ועוגת גבינה עם קרם לימון (32 ש"ח).

למובינג בייקרי

בייקרי

החיים לא מתחילים ונגמרים בעוגת הגבינה של הקופי בר. לצד העוגה המיתולוגית של קבוצת r2m מציעים לכבוד החג עוגיות פרמז'ן (29 ש"ח), טארט פטיסייר גבינה ופירות קיץ (89 ש"ח) ושטרודל גבינה ודובדבני אמרנה (52 ש"ח).

לבייקרי, סניף אבן גבירול

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בוטיק סנטרל

בין החידושים שמציעים בבוטיק סנטרל לכבוד החג, תמצאו השנה עוגת גבינה לטבעונים על בסיס חלב אורז וחלב שקדים, עוגת גבינה עם גבינה 0 אחוז שומן, עוגת גבינה ללא קמח ועוגת גבינה ללא סוכר. מלבד כל אלה תמצאו גם עוגת תותים עם קרם וניל, עוגת מוס גבינת שמנת עם פירות אדומים, עוגת גבינת פירורים ושוקולד ועוגת גבינה טירמיסו. חוץ מכל זה יהיו בבוטיק גם מבחר קישים ועוגיות מלוחות. מחירים: 16־148 ש"ח.

בוטיק סנטרל, סניף דיזנגוף

צילום: הדס ניצן
צילום: הדס ניצן

שמו הקונדיטוריה

השף קונדיטור מיקי שמו מציע שלל מוצרים לשבועות, כולל קו המוצרים ללא סוכר: עוגת גבינה אפויה 5 אחוזי שומן (49 ש"ח), עוגת שמרים במילוי ריקוטה (45 ש"ח), טורט גבינה עם שמנת חמוצה ופירות (85־100 ש"ח), חבילת בלינצ'ס (49 ש"ח, 12 יחידות), כיסונים במילוי גבינה צפתית (49 ש"ח, 25 יחידות), קיש גבינת צאן עם כרישה וקישואים (49 ש"ח), עוגת גבינה פירורים ללא סוכר (49 ש"ח).

שמו, סניף יהודה המכבי

צילום: דן פרץ
צילום: דן פרץ

רולדין

ברולדין מציעים השנה מבחר רחב מאוד של עוגות גבינה בשילובים מעניינים: עוגת סנט הונורה עם מסקרפונה ושוקולד לבן (129 ש"ח), עוגת טירמיסו (59.90 ש"ח), עוגת גבינה ווניל ודובדבני אמרנה עם מקרון פטל (59.90 ש"ח), שטרודל גבינה ואוכמניות (39.90 ש"ח), פוקאצ'ה עם ירקות קלויים וגבינות (19.90 ש"ח), מאפה מבצק עלים עם גבינת ריקוטה וגבינת שמנת (65 ש"ח ל־1 ק"ג).

לרולדין, סניף אבן גבירול

קונדיטוריית רולדין
קונדיטוריית רולדין

לחם ארז

הקולקציה של לחם ארז לשבועות מורכבת מאייטמים כמו עוגת גבינה אפויה, עוגת גבינה קפוצ'ינו הכוללת מוס גבינה בטעם אספרסו, עוגיות קשקבל עם קצח, מקלות פרמז'ן, קיש גבינות מעושנות, קיש אספרגוס וגבינות וגם לחם שיפון עם גבינת אמנטל וזיתים.

ללחם ארז, סניף קינג ג'ורג'

ג'ראלד

זה חג השבועות הראשון של הפטיסרי השווייצרי הראשון בישראל, ולכבודו רקחו שם עוגת גבינה שווייצרית אפויה עם שלושה סוגי גבינות על בסיס קריספי לוטוס בציפוי של גלסאז' שוקולד לבן ווניל (27 ש"ח לקינוח אישי, 79 ש"ח לעוגה גדולה).

לג'ראלד

מאפיית לחמים

שפע גבינות ושאר מוצרי חלב מככבים בתפריט המגוון של השף קונדיטור אורי שפט, ובהם: עוגת גבינה קלאסית בציפוי שוקולד בלגי (125 ש"ח), עוגת גבינה עם גרדת לימון (110 ש"ח), טארט גבינה ושוקולד (45 ש"ח), טארט גבינת שמנת חמוצה עם פירות (59 ש"ח), טרייפל עם קרם פרש ופירות (140 ש"ח) ובלינצ'ס גבינה וצימוקים (44 ש"ח). בגזרת המלוחים מציעים במקום מאפה בטטה עם גבינת צאן (55 ש"ח), מאפה זוקיני עם גבינת רוקפור (55 ש"ח) וקיש בטטה עם טימים וגבינת פטה (55־110 ש"ח, בהתאם לגודל).

למאפיית לחמים

צילום: דניאל לילה
צילום: דניאל לילה

גבינה עם כל דבר – גבינות שתוכלו לנשנש בבית

תנובה

עשו זאת בעצמכם: תנובה מציעה ערכה חביבה להכנת עוגת גבינה, שבה מאוגדים כל המצרכים הדרושים למשימה, כולל מתכון: 2 גביעי גבינה לבנה, 2 מכלי שמנת מתוקה, 1 גביע שמנת חמוצה, חמאה ופירורים. כל מה שתצטרכו להוסיף זה סוכר ופודינג, והנה יש לכם מנה פשוטה מאוד להכנה שתוכלו להתגאות בה בערב החג.

משק צוריאל

מחלבת משק צוריאל הממוקמת למרגלות הר תבור משיקה לקראת החג גבינת ריקוטה מחלב בקר 9 אחוזי שומן (8.35 ש"ח, 250 גר') וגבינה בסגנון פרמזן (75 ש"ח ל־1 ק"ג).

מחלבות גד

מהדורת גבינות מיוחדות של מחלבות גד מושקת בימים אלה: גבינת קממבר צאן עם פטריות כמהין (24.75 ש"ח, 125 גר'); קופסת גבינות הכוללת מנצ'גו, קשקבל ורולדת גבינת עזים (39 ש"ח, 300 גר'); כדורי גבינת עזים מתובלים (22.6 ש"ח, 150 גר'); כדור מוצרלה פרסקה (9.45 ש"ח, 100 גר'); כדורי פטה עזים (27.4 ש"ח, 150 גר').