שריפה פרצה במסעדת קלארו במתחם שרונה

השריפה שפרצה הבוקר (יום א' 19 בנובמבר) כובתה במהירות. המסעדה תשוב לפעול בימים הקרובים בכפוף לאישור שירותי הכבאות

קלארו. צילום: ארז חרודי
קלארו. צילום: ארז חרודי
19 בנובמבר 2017

שריפה פרצה הבוקר לקראת השעה עשר במסעדת קלארו של השף רן שמואלי בשרונה. השריפה אירעה בארובת הנידוף של הגריל האחורי, כנראה כתוצאה משומן שניצת. תושבי האזור דיווחו על עשן אפור סמיך במיוחד המיתמר מהמסעדה. מכבי האש הגיעו למקום במהירות, וכיבו את השריפה, וכנראה שלא נגרם נזק לאזור הפלור והמסעדה אמורה להיפתח בימים הקרובים מחדש בכפוף לאישור שירותי הכבאות. רן שמואלי עצמו לא נכח במקום והיה עסוק באותה עת בהקמה של בית האירועים החדש שלו.

מהמסעדה נמסר כי "בדליקה שפרצה במסעדת קלארו עקב התלקחות שומן באזור המנדף נגרם נזק שטחי למטבח המסעדה. מערכות כיבוי האש של המסעדה פעלו ובכך מנעו נזק נוסף. אנו מודים לצוותי הכיבוי שטיפלו במהירות ובמקצועיות באירוע ובמינימום נזקים. נשוב לפעילות כבר בימים הקרובים".

נשאר בשרונה, ממשיך עם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלינקוב
נשאר בשרונה, ממשיך עם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלינקוב

קלארו ממוקמת מאז אפריל 2014 במבנה טמפלרי מקורי ועצום בן 1,100 מ"ר, אשר חודש ושוחזר בקפדנות לפי תקנות השימור המחמירות. מדובר במבנה שבו שכן הייקב התעשייתי הראשון ומזקקה בשנות ה-70 של המאה ה-19, ובמרוצת השנים שימש גם כמפעל לייצור חביות, בית דפוס, מרתף סודי להרכבת מטוסי האוסטר בתקופת מלחמת העצמאות, כבית למדפיס הממשלתי, וגם ככספת של בנק ישראל (שנות ה-50 ). הכספת עדיין קיימת במרתף המבנה.

קלארו