תודה על הדגים: קפה אל נור נסגרת

המסעדה שנפתחה רק בינואר האחרון על חורבות מסעדת ברטי, תיסגר בשישי הקרוב. השף, רוברט קלוגר: ״מקווה למצוא בית חדש ליצור בו כדי שנוכל לשוב להיפגש וליהנות יחדיו בהקדם״

קוסקוס שחור בקפה אל נור. צילום: חיים יוסף
קוסקוס שחור בקפה אל נור. צילום: חיים יוסף
12 בספטמבר 2017

בני הזוג איב וענבר זרוק הודיעו היום כי מסעדת קפה אל נור שבבעלותם, שאותה פתחו רק בינואר האחרון, תיסגר ביום שישי הקרוב.
המסעדה נפתחה בינואר השנה על חורבות מסעדת ברטי בידי בני הזוג ענבר ואיב זרוק, הבעלים של מסעדותZe sushi ומסעדת וונג. הקונספט החדשני היה להביא את חווית הבילוי העשירה מבוחא ועושר טעמי המטבח הטוניסאי בעיצוב ובאווירה צרפתית-אלגנטית הכוללת גם מעדנייה שבה נמכרו המטעמים הצפון אפריקאיים הביתה, בעזרת הסלוגן "פעם אצלכם פעם אצלנו". אם בהתחלה נראה היה שמשהו במטבח של אל נור זקוק שם לעוד פיין טוניג, במהלך יוני 2017 תוגברה המסעדה בשף המוכשר רוברט קלוגר, שהביא איתו ידע יחודי בטיפול בדגים ויצר תפריט עם רמיזות ומנות טוניסאיות מרנינות.

רוברט קלוגר: הגיע לחיזוק. צילום: יולי גורדינסקי
רוברט קלוגר: הגיע לחיזוק. צילום: יולי גורדינסקי

המבקר של טיים אאוט, דניאל שק, כתב על ביקורו בקפה אל נור " קפה אל נור הוא מקום נעים ושובה לב, עם שמחת חיים, נשמה ורוח חיובית. זו תכונה שאין לה נוסחה מדעית או הסבר, אבל כשחווים אותה, יודעים. מרגע זה קל לסלוח על פספוס זה או אחר באוכל, שממילא בטח יבוא על פתרונו עם הזמן. זו התחושה שתחזיר אתכם לשם כדי לשתות, לנשנש או לאכול ארוחה מלאה".

קפה אל נור. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה אל נור. צילום: אנטולי מיכאלו

למרות שהמסעדה זכתה בחודשים האחרונים לתשואות המבקרים ולביקור כמות נאה של סועדים, הפופולאריות לא סייעה לה. בני הזוג זרוק החליטו לסגור אותה ביום שישי הקרוב. לפיכך היא תפעל עד יום חמישי הקרוב (כולל) בלבד. בני הזוג זרוק מסרו את ההודעה הבאה: "ההחלטה על סגירת מסעדת קפה אל נור נובעת ממכלול סיבות, העיקרית שבהן היא ההחלטה להתמקד במותגים הקיימים בקבוצת 2Z שבבעלותינו הכוללת את המותגים "זה סושי" ומסעדת "וונג".

השף רוברט קלוגר  מסכם: "אני מבקש להגיד תודה למבקרים ולסועדים על הפרגון ואהבה שקבלנו בפרויקט זה. כולי תקווה שאמצא בית חדש ליצור בו כדי שנוכל לשוב להיפגש וליהנות יחדיו בהקדם".

[interaction id="59b1562f0f70c80001c27078"]