זה כן הולך ביחד: 7 צימודים שיפה להם בשניים

זוכרים את השיר מ"ארץ נהדרת", "קבנוס ונוטלה, מרתון וג'חנון ... זה לא הולך ביחד"? תשכחו מזה. קבלו 7 צימודים מושלמים שפשוט לא יכולים זה בלי זה

זה כן הולך ביחד, האמת
זה כן הולך ביחד, האמת
17 ביולי 2018

אימהות וציפרלקס

לו רק היה אז ציפרלקס. צילום מסך "הקיץ של אביה"
לו רק היה אז ציפרלקס. צילום מסך "הקיץ של אביה"

תעצרו רגע ותחשבו על כל אימא שאתם מכירים (כולל האימא הפרטית שלכם). שמתם לב שכולן משוגעות ברמה כזו או אחרת? הסיבה לכך טמונה בעובדה שכל ילד שנולד מביא עמו שלל חרדות הנוצרות בקרב האם הטרייה ושוכנות שם לנצח נצחים. גוד בלס ציפרלקס.

עוד כתבות המבורגרים:
>> כל מה שלא ידעתם על המבורגר (וכדאי לכם) 
>> 6 טיפוסים שאף המבורגרייה לא שלמה בלעדיהם
>> חודש ההמבורגרים: כל הפרטים

שלומית מלכה וקסדה

שלומית מלכה וקסדה. צילום: יח"צ
שלומית מלכה וקסדה. צילום: יח"צ

הכמעט טרגדיה של אחת הנשים היפות בארץ עשתה שירות מצוין לכל רוכבי האופניים החשמליים והקורקינטים באשר הם – והכניסה לאופנה את חבישת כיפת הפלסטיק הכעורה אך ההו כה הכרחית. התאונה אמנם הסתיימה בנזק מזערי אבל הספיקה כדי להשאיר את הקסדה דבוקה לראשה, גם כשהיא סתם יושבת בבית קפה. מוזר או מסר חשוב? אתם תחליטו.

המבורגר וקוקה-קולה

המבורגר וקוקה-קולה. צילום: יח"צ
המבורגר וקוקה-קולה. צילום: יח"צ

חוק לא כתוב (וחבל שכך!) הוא ארוחת המבורגר וצ'יפס עם קוקה-קולה. אנחנו בטוחים שגם אתם ניסיתם להפריד את השניים וגיליתם שזה פשוט לא אותו הדבר. האיזונים המושלמים בין המתוק למלוח והבעבוע הקריר לנימוחות העסיסית גורם לחבילה הזו להיות החביבה עלינו, פשוט אי אפשר בלי.

ים ושאכטה

ים ושאכטה. צילום: שאטרסטוק
ים ושאכטה. צילום: שאטרסטוק

שלא תבינו לא נכון – ים תמיד בא טוב. במקרה הזה עוד לא החלטנו אם הצימוד הזה נהדר כי הוא משרה עלינו אווירה של חופשה בחו"ל או כי הוא מטשטש את נהרות האדם ובליל השפות שמציפים את חופי הים שלנו בקיץ. בהיעדר וילות פרטיות עם בריכה בחיינו, זו פשרה שאנחנו יותר משמחים לעשות.

בוגרת סטודיו למשחק ונחמה וחצי

השחקנית ונחמה וחצי. צילום: אנטולי מיכאלו
השחקנית ונחמה וחצי. צילום: אנטולי מיכאלו

הקטגוריה הזו חלה גם על היפסטרים אמנותיים שנהנים ממה שאנחנו אוהבים לכנות "שירות קשה". מרפסת העץ הצופה אל התיאטרון הלאומי עמוסה כל בוקר (צהריים וערב) דמויות מלאות בחשיבות עצמית, שמחכות לפריצה הגדולה תוך תקתוק קדחתני על מקשי המקלדת. לצד דמויות אלה נראים מלצרים עייפים ולא מחויכים שגורמים לביצת התסכול הזו לבעבע. מתאים כמו כפפה לבנה ליד של חנוך רוזן.

אסי עזר ומראה

אסי עזר ומראה. צילום: יח"צ
אסי עזר ומראה. צילום: יח"צ

אפילו יותר מ"אסי עזר ורותם סלע".

דוגמנית וכדורגלן

קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו. צילום: יח"צ
קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו. צילום: יח"צ

אנחנו כבר לא יודעים אם מדובר בהרגל מגונה או במאץ' הנכון, אבל זה פשוט לא מפסיק לקרות. קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו הספרדי, נטע אלחמיסטר והארוס הטרי רמי גרשון, והרשימה רחוקה מלהיגמר. בין שמדובר בקלישאת ה"הפכים נמשכים" ובין שיש איזושהי פיה שמחברת את הצימוד הזה בכל פעם מחדש, נראה שזה פשוט עובד.