שישה טיפוסים שאפשר למצוא בכל המבורגרייה בעיר

הם נמצאים בינינו, וכדאי שנתחיל לזהות אותם ולתת להם שמות. לכבוד חודש ההמבורגרים החלטנו לאפיין את הטיפוסים שאף המבורגרייה תל אביבית לא שלמה בלעדיהם

הטיפוסים שתוכלו למצוא בכל המבורגרייה בעיר. איור: דור בלייר
הטיפוסים שתוכלו למצוא בכל המבורגרייה בעיר. איור: דור בלייר

איורים: דור בלייר 

הקונטרול פריק

הקונטרול פריק. איור: דור בלייר
הקונטרול פריק. איור: דור בלייר

הקונטרול פריק לא כל כך הבינה את המנה המשונה שנקראת המבורגר. מצד אחד מגישים לה סכין ומזלג ומצד שני מפצירים בה לאכול עם הידיים – מה שאומר שככל הנראה שילוב של השניים יותיר אותה מסופקת. אחרי חיתוך עדין ומדויק של ההמבורגר לשני חצאים שווים וסידור כל הרטבים בכלים נפרדים ומצוחצחים, החוצה תקיף את עצמה במפיות ותאכל ביסים קטנים ונקיים שיגרמו לכם לרצות להשפריץ עליה קטשופ ולהדביק עליה צ'יפס.

עוד כתבות המבורגרים:
>> כל מה שלא ידעתם על המבורגר (וכדאי לכם) 
>> חודש ההמבורגרים: כל הפרטים
>> שלומית מלכה וקסדה ועוד צימודים שלא יכולים זה בלי זה 

ההיפסטר בורגר

ההיפסטר-בורגר. איור: דור בלייר
ההיפסטר-בורגר. איור: דור בלייר

הוא סולד מרשתות, לא חוסך בביקורת מלאה בניימדרופינג על שלל ההמבורגרים שהוא אכל בכל בירה באירופה וסובל מעודף ידע קולינרי שלא מאפשר לו (ולכל מי שבסביבתו) ליהנות מהארוחה. ההיפסטר בורגר יבקש מידת צלייה שאף אחד לא שמע עליה קודם, יזעיף פנים על הירקות הלא אורגניים וישאל את המלצר המסכן על מקורו של הבשר, תוך דקלום נאומים נוסח אייל שני על היופי שבבצל. בקיצור, פארטי פופר.עכ

הקרניבור

הקרניבור. איור: דור בלייר
הקרניבור. איור: דור בלייר

אם יש מישהו ששווה לאכול לידו, הרי שזה הקרניבור. הקרניבור (לעתים גם ידוע בתור "האח") אוהב את ההמבורגר שלו אקסטרה רייר, עם כל התוספות ועם הרבה (הרבה) רוטב בצד, וכשהוא נותן ביס אתם יודעים שזה לגמרי מכל הלב. הוא חולה המבורגרים (ובשר על שלל גווניו), מכיר את כל הדילים הכי שווים בעיר ותמיד גורם לכם להרגיש מאוד צנומים ועדינים לידו.

הלא קשור

הלא קשור. איור: דור בלייר
הלא קשור. איור: דור בלייר

הלא קשור משחק משחק מסוכן, ואין לסמוך עליו בשום אופן. רוב הזמן הלא קשור יישאר באזור המנות הראשונות בתפריט, ואם הוא כבר יזמין משהו בלחמנייה זה יהיה – שלא נדע – שניצל. הוא יזמין סלט במקום צ'יפס ולימונדה במקום קוקה קולה ויערבב מיונז, חרדל וקטשופ יחד. משהו שם ממש לא בסדר וכדאי מאוד שתשקלו להוציא אותו מקבוצת הווטסאפ "אוכלים ונהנים" שלכם. ברצינות.

שומרת המשקל

שומרת המשקל. איור: דור בלייר
שומרת המשקל. איור: דור בלייר

שומרת המשקל לא מבינה איך יצא שהיא נקלעה למצב הכל כך מסוכן הזה, והיא כנראה תגרום לכם להרגיש מאוד אשמים עליו. היא תשלח בכם מבטי מצוקה ותחווה סוג של קוצר נשימה נוכח ערמות הפחמימות והשמן שמקיפים אותה מכל עבר. שומרת המשקל ככל הנראה תאתר את הסלט היחיד בפינות החשוכות ביותר בתפריט (לצד דיאט קולה, בבקשה) אבל תיקח לכם ביס קטן, לטעם.

הצמחוני

הצמחוני. איור: דור בלייר
הצמחוני. איור: דור בלייר

הוא יכול לטעון שקציצת הנבטים והכוסמת שהוא אוכל טעימה לו עד מחר, הוא יכול להמשיך להטיף על כמה האנרגיה על הקציצה שלכם לא בריאה, אבל המבטים מלאי הברק שהוא נותן בכם הם רק כי הוא רוצה גם. הצמחוני המסתחבק לא יתן לחילוקי הדעות שיש לכם על מקורה של הקציצה להשפיע על הבילוי המשותף, הוא יריח בהיחבא את ריחו המשכר של ההמבורגר שלכם ויפצה על המחסור בעודף מטוגנים למיניהם. הכל עניין של בחירות בחיים, לא ככה?