בייגלה של פעם: הכריך של נועה כהן

כריך הוא פשוט כל מה שאתם צריכים. פגשנו תשעה אנשים יצירתיים במיוחד שלא היו יכולים לעבור את שיגרת היום העמוסה שלהם בלי כריך וביקשנו מהם את המתכון שיעורר בכם השראה. קבלו את הכריך של נועה כהן

14 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי | סימפוניה

נועה כהן (23), מנהלת רשתות חברתיות

”אני עובדת כמנהלת מדיה חברתית, לומדת קופירייטינג ומטפחת את פרופיל הפייסבוק שלי במשרה מלאה כבר שנתיים. חוש ההומור המטופש שלי, שתמיד אומרים עליו 'יופי, נועה', השתלב עם ריק מאוד גדול שנשאר בי אחרי שברון לב שחוויתי ויחד הם תורגמו לרצון שלי להיות ויראלית בפייסבוק. עבדתי על זה מאוד קשה, הבנתי שאם לא תהיה לי במה לא אוכל לגדול. היום יש לי 45 אלף עוקבים ואני מתעסקת בתוכן כל הזמן. זה האוויר שלי״.

איך נראית שגרת היום שלך?

”כשאני מצליחה לצאת מהמיטה בבוקר, הימים שלי מורכבים מעבודה, לימודים, אימונים והמון, המון פייסבוק. אני בקושי נמצאת בבית, אבל זה בעשייה וזה מעולה, אני נהנית מכל רגע״.

איך הכריך שלך משתלב ביום שלך?

”הכריך הוא מאוד פרשי, כיפי ומכיל המון טעם. יש בו טונה, שזה החיים, היא מספקת את החלבון שאני צריכה לאכול במהלך היום. אני אוהבת את הטעם של גבינת הבצל הירוק של סימפוניה והיא משתלבת מעולה עם הלימון הכבוש והפפריקה המתוקה. זה כריך שאני יכולה לאכול בכל זמן ביום שלי – בוקר צהריים או ערב – כזה שאני רוצה שיהיה לי תמיד בתיק״.

לעוד כריכים מעוררי השראה לחצו

נועה כהן 2_P

הכריך של נועה

בייגלה של פעם, סימפוניה %5 בצל ירוק, צ׳אנקים של טונה, לימון כבוש, פטרוזיליה ואבקת פפריקה מתוקה

חומרים:
בייגלה גדול
2 כפות גבינת סימפוניה %5 בצל ירוק
3 כפות של טונה מקופסת שימורים
2 כפיות לימון כבוש קצוץ
חופן פטרוזליה קצוצה
חצי כפית פפריקה חריפה

אופן ההכנה: מורחים גבינת סימפוניה על הבייגלה, ומוסיפים את שאר המרכיבים לפי הסדר.