קלאב סנדוויץ': הכריך של רוית שם טוב

כריך הוא פשוט כל מה שאתם צריכים. פגשנו תשעה אנשים יצירתיים במיוחד שלא היו יכולים לעבור את שיגרת היום העמוסה שלהם בלי כריך וביקשנו מהם את המתכון שיעורר בכם השראה. קבלו את הכריך של רוית שם טוב

14 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי | סימפוניה

רוית שם טוב (37), תל אביב, בלוגרית קולינרית

”החיים שלי מתחלקים לשניים. החלק הראשון הוא רוית אשת המשרד, אני עובדת במשרד השקעות כבר 6 שנים, והחלק השני הוא רוית שאוהבת אוכל. ואני מתכוונת לזה. כל היום הייתי מתעסקת במה שאני אוכלת, במה אנשים אחרים אוכלים, והייתי האדם שפונים אליו כשרוצים לדעת איפה לאכול. עם הזמן אמרתי לעצמי שכדאי שאכתוב את זה במקום לקבל המון טלפונים כל הזמן. משם נולד הבלוג שלי, שנקרא 'כוכבית רוית', ובו אני כותבת איפה כדאי לאכול בארץ ובעולם. אוכל זה התחביב שלי, והוא ממלא אותי, תרתי משמע״.

איך נראית שגרת היום שלך?

”במהלך היום אני במשרד, מול המחשב או בישיבות, וכבר שם אני מפנטזת על מה אוכל היום.
אני מקפידה לתעד את כל האוכל שאני אוכלת ולהעלות אותו לאינסטגרם, כל ההלך החברתי
שלי הוא סביב אוכל – בין אם מדובר על אוכל ובין אם מדובר בלצאת עם חברים למסעדות או לבשל ולארח. אני גם מתאמנת שלוש פעמים בשבוע, אחרי הכל, האוכל דורש תשלום״.

איך הכריך שלך משתלב ביום שלך?

”קודם כל הכריך הזה מבטא את האהבה שלי לאוכל. הוא חייב להיות וואו, לא פרוסה דקה של
לחם וממרח דקיק, אלא שכבות שממלאות אותו ונוזלות על הידיים באכילה. כריך צריך להיות כל מה שאוהבים ביחד, והמרכיבים בכריך שלי מעידים על זה. כשבא לי כריך, אני לא יכולה לחשוב על משהו אחר – לכל אחד יש את הכריך שלו, וזה משהו שכיף לשחק איתו. כשאני חוזרת הביתה תשושה מהעבודה הכריך הזה בא לי בול, אני לא אתחיל לבשל, וזה פתרון טעים, מהיר ומנחם״.

לעוד כריכים מעוררי השראה

רוית שם טוב
רוית שם טוב

הכריך של רוית

קלאב סנדוויץ׳ – 3 שכבות: קסטן לבן צלוי על מחבת בחמאה, סימפוניה %9 טבעי, גוואקומולי, פלפל צ׳יפוטלה משומר, ביצה קשה קצוצה וסלנובה סגולה

חומרים:
3 פרוסות צרובות במעט חמאה של לחם קסטן מלא
4 כפות סימפוניה %9 טבעי
2 פלפל צ׳יפוטלה משומר פרוס
3 כפות גוואקומולי טרי (1 אבוקדו טחון, עגבנייה קצוצה, לימון, מלח, פלפל, ורבע בצל סגול קצוץ)
2 ביצים קשות קצוצות
חסת סלנובה

אופן ההכנה: מורחים על פרוסת לחם אחת, גבינת סימפוניה ומוסיפים את שאר המרכיבים לפי הסדר, מניחים פרוסה שנייה וחוזרים על הפעולה. עם הפרוסה השלישית סוגרים את כריך הקלאב.