מנה חמה

מי הייתה האסייתית שעשתה לכם את זה השנה? ובאיזה בית קפה הכי אהבתם להעביר את הזמן? תחרות פרסי האוכל 2013 – זה הזמן שלכם להצביע למועמדים שאתם אוהבים

תחרות פרסי האוכל 2013
תחרות פרסי האוכל 2013
21 בנובמבר 2013

אתם מחשיבים את עצמכם גרגרנים? כל החברים מכנים אתכם פודיס? התחביב העיקרי שלכם בחיים הוא לזלול במסעדות ולרוץ לספר לחבר'ה באינסטגרם? או אולי הקטע שלכם הוא בעצם לרבוץ בברים אפלוליים ולשתות את עצמכם לדעת? אם עניתם כן על לפחות שאלה אחת, זה המאני טיים שלכם.

זו השנה השביעית ברציפות שמגזין Time Out תל אביב חולק כבוד למקומות שקובעים את הטון בנוף הקולינרי בתל אביב ובישראל. השנה יתמודדו יותר מ-180 בתי אוכל ומסעדות ב-29 קטגוריות שונות על תוארי "הכי טובים שיש" – החל מאוכל הרחוב הכי טוב ועד למסעדה הטובה ביותר. ניקח אתכם למסע בדוכני גלידות, במסעדות איטלקיות, במוסדות ותיקים ובמיזמים קולינרים בתוך בתי מלון.

האם המזנון יהיה אוכל הרחוב הטוב ביותר לשנת 2013? המזנון. צילום: יח"צ
האם המזנון יהיה אוכל הרחוב הטוב ביותר לשנת 2013? המזנון. צילום: יח"צ

גם עולם חיי הלילה הסוערים של תל אביב מככב עם המעמדים שלו בקטגוריית הבר הטוב ביותר בתל אביב ובקטגוריית בר המסעדה הטוב ביותר.

אז אם גם אתם אוהבים, לפחות כמונו, את תרבות הבילוי הקולינרית בתל אביב, ואם גם לכם יש את הקפה השכונתי שלכם, ואת המסעדה שאתם תמיד אוהבים לחזור אליה – זה הזמן שלכם להצביע למועמדים שלכם ולהשפיע על תוצאות ההצבעה.

לטופס הצבעה

מי בא לעשות שורה במזנון? צפו בסרטון ותראו את עצמכם: