נחשו מי: מילקי קרמל מלוח חוזר למדפים במהדורה מוגבלת

אזעקת אמת: אחרי שהגיע לביקור קצר בשלהי 2016, מילקי קרמל מלוח סוף סוף חוזר לחיק הכפית הרעבה שלנו. היה שווה לחכות

הוא חוזר! מילקי קרמל מלוח. צילום: יח"צ
הוא חוזר! מילקי קרמל מלוח. צילום: יח"צ
25 באוקטובר 2018

תוכן שיווקי

געגוע ממשי למעדן חלב הוא תחושה מוזרה למדי, אבל עם געגוע אי-אפשר להתווכח. לא משנה כמה ננסה להתנחם במעדנים אלטרנטיביים, החיך זוכר טוב יותר. לכן, כשגילינו שמילקי קרמל מלוח קם לתחיה ונוחת שוב על המדפים הקרובים לביתנו, מיהרנו לאסוף כמות שתספיק למלחמה גרעינית או שתיים לפני שהוא נעלם. אף פעם אי-אפשר לדעת מתי נצטרך נשנוש שמשלב גם מתוק וגם מלוח.

המעדן האגדי הבזיק לחיינו בשלהי 2016 ומאז הפך לחבר חמקמק במשפחת מילקי הרחבה. מבקר לעיתים, מתחבא במדפים כמו אוצר סמוי, יש שיגידו שמדובר באגדה אורבנית ולא יותר, אך הינה בשורה משמחת – הוא חוזר במהדורה מוגבלת. קרמל מלוח אחד השילובים שאנחנו הכי אוהבים ואחד הטרנדים המשמחים ביותר בעולם הקולינריה.

מילקי קרמל מלוח. צילום: יח"צ
מילקי קרמל מלוח. צילום: יח"צ

הסוד טמון בשילוב הגאוני בין קרמל, המספק מתיקות בלתי רגילה, ומלח, המושך לטעם מפתיע ומורכב שמאזן את המתוק, אבל גם לא מוציא אותו מהפוקוס. גרסת המילקי של השילוב המפציץ הזה מלווה בקצפת המיתולוגית שבמקרה הזה מוסיפה מתקתקות עדינה ומרקם ענן אוורירי. שלבו הכול יחד ותקבלו כיף טהור בכפית: מתיקות מתפרצת מלפנים, מליחות קלה מאגפת משמאל וקצפת שעוטפת את הכול. וכעת, כמילות השיר, לרוץ מהר, לרוץ מהר, לפני שייגמר.