כל התורם – נתרם: ישראכרט מחבקת את לתת

בימים רוויי אתגרים בחברה הישראלית, בישראכרט מחבקים את עמותת לתת ופועלים לקידום חברה שוויונית וערכית, המושתתת על ערבות הדדית ותרומה לקהילה

פעיולות ישראכרט. צילום: יח"צ
פעיולות ישראכרט. צילום: יח"צ
19 באוגוסט 2019

תוכן שיווקי

ישראכרט מחויבת לנתינה לקהילה ומקדישה תשומת לב מיוחדת לקידום דור העתיד, העצמת נשים וחיזוק אוכלוסיות מוחלשות, נזקקות ומגוונות בחברה הישראלית. בחברה פועלים להגברת המודעות לנושא המעורבות החברתית ומעודדים לפעילות התנדבותית. הנחת היסוד העומדת בבסיס התפיסה שלנו היא שכל התורם – נתרם.

תחת הכותרת "משפחה של מעשים טובים", ישראכרט מזמינה את עובדיה ובני משפחותיהם להתנדב יחד ולחזק את הקשר המשפחתי באמצעות עשיית מעשים טובים. זאת, מתוך ההבנה כי מעורבות אישית תורמת לתחושת גאווה, למוטיבציה ולחיזוק ההזדהות עם פעילות החברה.

מזה שנים מתקיים שיתוף פעולה פורה בין ישראכרט לבין ארגון לתת, הפועל לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר. הפעילויות המשותפות עם ארגון לתת שמות דגש על החגים ראש השנה ופסח, אשר מרכזיים בחיי המשפחה הישראלית ובניהם: תרומת סלי מזון עבור ניצולי שואה ואריזת מצרכי מזון על ידי עובדי החברה במחסני לתת בהר טוב, אותם תורמת החברה לאוכלוסיות נזקקות.

בשנים האחרונות אימצה החברה מסורת חדשה ומרגשת בה היא מארחת עשרות ניצולי שואה ומלוויהם לארוחה חגיגית לכבוד ראש השנה ופסח בבית ישראכרט. הארוחה מהווה אירוע שיא בהתנדבות עבור עובדי החברה אשר מתנדבים להסיע את האורחים מבתיהם לבית ישראכרט וחזרה, מגישים להם את מנות הארוחה השונות ונהנים יחד במסגרת תכנית אמנותית של שירה וריקודים שמאורגנת בשיתוף ארגון לתת.

בימים אלו, רוויי האתגרים בחברה הישראלית, בישראכרט מאמינים כי יש לפעול על מנת לקדם חברה המושתתת על ערבות הדדית, שוויון ותרומה לקהילה. שיתוף הפעולה עם ארגון לתת הינו רק אחד מפעילויות רבות המתקיימות לאור לערכים אלו.