תעמיסו: הפנקייקים הכי טובים בתל אביב

פנקייקס הם כמו קסם - כל אחד יכול להנדס לו ערמה באיזו גרסה שעושה לו טוב בפה, ואם הם עשויים טוב, קיימת אפילו סכנת התמכרות. אלו הפנקייקים שאהבנו יותר מכל

פנקייק על שיפוד של קפה גרג. צילום: קונספטיק
פנקייק על שיפוד של קפה גרג. צילום: קונספטיק
21 באפריל 2015

קפה מצדה

בבית הקפה עם הפנים לים מגישים מנת פנקייק עם רוטב שוקולד, קרם פרש, מייפל וסלט פירות רענן. הפנקייק מוגש עם שתייה חמה במסגרת ארוחת הבוקר (46 ש"ח), והנוף לים הוא תבלין שתתקשו לעמוד בפניו.

לקפה מצדה

 

בנדיקט

ברשת בנדיקט פיצחו בזו אחר זו את מנות ארוחת הבוקר כך שהן יישאו את הגרנדיוזיות שלהן בחן. מנת הפנקייק מטבעות שוקולד כבר הפכה לקלאסיקה, אז רצינו להפנות תשומת לב דווקא למנה האקזוטית של מגדל פנקייק בננות עם חלב ממותק וקוקוס קלוי.

לרשימת הסניפים של בנדיקט

אקזוטי. פנקייק של בנדיקט. צילום: גיא לב
אקזוטי. פנקייק של בנדיקט. צילום: גיא לב

[tmwdfpad]

לנדוור

מנה חדשה נוספה לאחרונה לתפריט של רשת לנדוור, והיא כוללת ארבעה פנקייקים שמנמנים, בשרניים ומתוקים בנגיעות וניל המוגשים עם סלט פירות טרי, מייפל, שוקולד וקצפת (39 ש"ח). מדובר במנה הולמת למי שמתעורר בו קרייב למשהו מתוק של אחר הצהריים, וזה גם בדיוק מה שצריך זוג בדייט כדי לצאת מבית הקפה באופוריה.

לרשימת הסניפים של קפה לנדוור

קרייב. פנקייקס של קפה לנדוור. צילום: בועז לביא
קרייב. פנקייקס של קפה לנדוור. צילום: בועז לביא

בית הפנקייק

הפנקייקים המובחנים מאוד בטעם ובמרקם של בית הפנקייק צברו להם קהל אוהדים. מכל המבחר המתוק־מלוח של המקום היינו ממליצים ללכת על פנקייק עם ריבת חלב (39 ש"ח). לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר בהיי מזה שלא חייבים להרחיק עד הרצליה בשביל ביס מהפנקייק הזה.

לבית הפנקייק

 

רביבה וסיליה

הביסטרו הזה של רביבה וסיליה גורם לצריכה רבה מדי של מאפים ובצקים, והפנקייק של שבת בבוקר הוא אליפות – מוגש עם מייפל, פירות יער ושמנת חמוצה (46 ש"ח).

לרשימת הסניפים של רביבה וסיליה

 

נולה בייקרי

בבית הקפה הזה אופים מאפים בסגנון המוכר בדרום ארצות הברית. תמצאו שם מנת פנקייק עם בייקון שכל כולה נגיסה אותנטית (46 ש"ח).

לנולה בייקרי

 

בראסרי

אף אחד לא יודע לבחור מנות קלאסיות ולהתקין אותן בדקדקנות מופלאה כמו הבראסרי. מנת הפנקייק פה היא שלמות בתוספת פירות העונה ומייפל שנוטף לכל הצדדים (44 ש"ח).

לבראסרי

קלאסי. פנקייקס של בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו
קלאסי. פנקייקס של בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו

גרינברג ביסטרו

אי שם בצפון תל אביב מוגש הפנקייק הצפון אמריקאי הקלאסי עם ריבת פירות יער, כאילו העולם כולו ניו המפשייר (56 ש"ח).

לגרינברג ביסטרו

 

מאנטה ריי

שום פעולה שתנקטו לא תצייד אתכם במנה גדושה כל כך של אופטימיות כמו ארוחת פנקייקים עם פירות יער, מייפל וקרם פרש מול גלי הים בעלמה ביץ' (42 ש"ח). גביע דקיק של מימוזה ליד ואתם מסודרים.

למאנטה ריי

 

קפה גרג

ברשת בתי הקפה גרג יצרו תפריט חדש, ומתוכו דגנו לכם את שיפוד הפנקייקים הכולל מיני פנקייקים עם פלחי פירות טריים, מייפל, שמנת חמוצה ואבקת סוכר (39 ש"ח). זה מעולה למי שתפעול סכין ומזלג תובע משאבים שהם מעבר לכוחותיו.

לרשימת הסניפים של קפה גרג

פנקייק על שיפוד של קפה גרג. צילום: קונספטיק
פנקייק על שיפוד של קפה גרג. צילום: קונספטיק