1040 ויינשטפן: אחרי הביר גארדן בשרונה, גן בירה חדש בנמל תל אביב

אחרי שנתיים של פעילות בגינת הבירה של פאולנר במתחם שרונה, החליטו גם המתחרים מוויינשטפן להרים את הכפפה ופתחו את 1040 בנמל תל אביב. קנאת יבואנים תרבה שמחה!

1040 ויינשטפן ביר גארטן. צילום: דנה ברק
1040 ויינשטפן ביר גארטן. צילום: דנה ברק
20 בספטמבר 2016

אין חובב בירה ישראלי שלא מייחל ליותר "ביר גארדנים", כלומר גני בירה, במקומותינו. נכון שהטמפרטורה בימי הקיץ הופכת את הישיבה בחוץ למעט פחות נינוחה מאשר במרכז אירופה, אבל מצד שני יש לנו מזג אוויר אידיאלי לישיבה בחוץ כבר מספטמבר ואפילו בחודשי החורף, וכמובן באביב.

אחרי שנתיים ומעלה של פעילות מוצלחת בגינת הבירה של פאולנר (לבית טמפו) במתחם שרונה, החליטו גם המתחרים מוויינשטפן להרים את הכפפה ופתחו את 1040 בנמל תל אביב, כפי שנאמר: קנאת יבואנים תרבה שמחה!

כדי ליצור בידול ממקומות אחרים שגם בהם אפשר לשתות ויינשטפן ולאכול מנות בר קלאסיות בהשראה בווארית, החליטו אצל היבואן לייבא, בלעדית ל־1040, כמה סוגי בירה שלא מוכרים באזורנו. נוסף על בירת החיטה ה"רגילה", יוגשו כאן שלושה סוגים קבועים של בירה מפתיעה – ועוד אחת עונתית – שמגיעים כולם מהמבשלה הוותיקה ("הוותיקה ביותר", נוהגים עובדיה ונציגיה לומר בגאווה): האלכוהול פרי – בירה ללא אלכוהול, שבשנים האחרונות גבר בגרמניה העניין בה; 1516 – מחווה למתכון המקורי של הבירה; ואוריג'ינל הלס – בירת לאגר מעולה. במקום תוגש מעת לעת גם הפסט־ביר – בירת לאגר שמיוצרת לאירועים מיוחדים.

בצד הבירות יוגשו נקניקיות של השרקוטייר הוותיק אלן טלמור, שאף שאינן עשויות מבשר חזיר, הן אינן מביישות את המקור – שלא לומר עולות עליו.

1040 ויינשטפן, ביתן 16 נמל תל אביב, ראשון־חמישי 17:00־אחרון הלקוחות, שישי־שבת 12:00־אחרון הלקוחות