אוכל, נשמה: פרויקט "ספיישל לתת" חוזר לסיבוב רביעי וטעים במיוחד

לזלול במוסדות האוכל הטעימים בארץ ולתרום למשפחות נזקקות תוך כדי? זה אפשרי, זה כיף וזה חשוב. "ספיישל לתת" חוזר בפעם הרביעית עם למעלה מ-80 מסעדות וברים ומזמין אתכם לאכול ולתת, אבל מכל הלב

גם הבולז המושלמות של סיטיזן מחכות לכם בספיישל. צילום: עמיתז-אנטקרן
גם הבולז המושלמות של סיטיזן מחכות לכם בספיישל. צילום: עמיתז-אנטקרן
18 באוגוסט 2019

תוכן שיווקי

אכילה בחוץ תמיד מלווה בשמץ של הלקאה עצמית – ולא רק בגלל הקלוריות. אולי בגלל זה, אנחנו שוב שמחים להכריז על סיבה מצוינת שתסיר מכם את כתמי נקיפות המצפון. כי הפעם, במקום להיות סתם עצלנים או מפונקים, אתם מקבלים את הזכות לתרום למשפחות נזקקות לקראת החגים.

כן כן, גם השנה למעלה מ-80 מסעדות וברים בכל רחבי הארץ בין התאריכים 12-28.9.19,התגייסו לטובת הפרוייקט החברתי-קולינרי הראשון מסוגו בארץ: "ספיישל לתת", שעושה נעים בבטן וטוב על הלב. כחלק מהפרויקט, כל בתי האוכל המשתתפים בו יעדכנו את התפריט עם מנות ספיישל שנרקחו והתבססו על מוצרי היסוד המצויים בארגזי המזון המחולקים למשפחות הנזקקות. כל הרווחים ממכירת המנות יועברו למשפחות לקראת החג. בנוסף לזלילת מנות הספיישל, תוכלו גם לתרום ארוחת חג בשווי 60 שקלים למשפחות נזקקות.

האחים (צילום: אנטולי מיכאלו)
האחים (צילום: אנטולי מיכאלו)

איך זה עובד? כל שאתם צריכים לעשות זה לאכול באחת המסעדות והברים הפזורים בכל רחבי הארץ, וההכנסות מהמנות שיוזמנו בספיישל יועברו למשפחות נזקקות לקראת ראש השנה. למסעדות- בהן מגזינו, דליקטסן, באנה, קבוצת בנדיקט, הגלידה הסיציליאנית ועוד רבים וטעימים, רק כדי להבטיח שכמה שיותר משפחות נזקקות יזכו לסיוע לקראת תקופת החגים. אנחנו לא מכירים נוסחה טובה יותר לבילוי, באמת.

גם הגלידות של בוזה משתתפות בפרויקט. צילום: אנטולי מיכאלו
גם הגלידות של בוזה משתתפות בפרויקט. צילום: אנטולי מיכאלו

זו השנה הרביעית ברציפות שבה מתקיים הפרויקט, בהובלת ארגון לתת ובשיתוף ישראכרט, wolt וטיים אאוט תל אביב. השנה הוא יתרחש בין התאריכים 12-28.9.19 ויהפוך את חווית הנתינה לחגיגה של טעם ויצירתיות, ויותר מכל- ינגיש לכולנו את היכולת לתת.

 

לתרומות ארוחות חג למשפחות נזקקות, ניתן להיכנס לאתר לתת או בטלפון 6833*