אולימפיאדת החורף של Time Out: החיים היפים

החורף יכול להיות תירוץ מעולה להעניק לעצמכם כמה פינוקים. איזו כרבולית תשאיר אתכם על הספה?

vilaspa. צילום: אליק מוס
vilaspa. צילום: אליק מוס
6 בפברואר 2014

עיסויים שיחממו אתכם

מקום שלישי: טיפול אבנים שלובות בכולה בנמל

בכולה בנמל השכילו להבין כי פעמיים כי טוב והחליטו לשלב בין אבני בזלת גולמיות ולוהטות לבין אבני שיש קרירות ורעננות. הטיפול שנעוץ בשורשי התרבות האינדיאנית מבטיח כי חשיפת הגוף לחום ולקור יחדיו מעוררת תגובות פיזיולוגיות תרפויטיות ורגיעה אופטימלית. מי אנחנו שנתווכח?

כולה בנמל. צילום: יעל אילן
כולה בנמל. צילום: יעל אילן

75 דקות: 420 ש"ח. בית בנמל, האנגר 26, נמל תל אביב

מקום שני: עיסוי שבדי בארבע ידיים בווילה ספא

תדמיינו את העיסוי המושלם: גופכם המרוט והתשוש מתמסר לזוג ידיים חסונות ונכנע לקסמיו של עיסוי שבדי אינטנסיבי. עכשיו תכפילו את התענוג הזה בשתיים ותקבלו אורגיה של כפות ידיים, אנרגיה פיזיולוגית מתפרצת ותחושת ריחוף שלא מהעולם הזה.

vilaspa-by-alik-moss2_P

50 דקות: 375 ש"ח, תוספת של 30 ש"ח בשישי ובשבת. יהודה המכבי 10.

מקום ראשון: טיפול סיגנצ'ור ספא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל

השמועות אומרות שהסיגנצ'ור ספא של דיוויד אינטרקונטיננטל מקביל לאורגזמה משולשת: טיפול הדגל של הספא המעוצב והמושקע מבוסס על קונספט פשוט אך גאוני: תפריט בהרכבה אישית מתוך מגוון מחרמן של סוגי פילינג, שמנים ועיסויים. התענוג עולה בהתאם, אבל היי, חיים פעם אחת, לא?

zahav-intercontinental_P

80 דקות: 590 ש"ח, 110 דקות: 690 ש"ח, 140 דקות: 840 ש"ח. מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, קויפמן 12

הגרביים הכי לוהטים

מקום שלישי: מרשה בלרינה

גל הניינטיז הנוסטלגי ששטף אותנו החורף אולי עומד לחלוף, אבל גרבי ברך הם לנצח. הגרביים של מרשה בלרינה צמריריות ונעימות באופן שהדעת מתקשה לקבל, והמחיר האטרקטיבי שלהן מחמם גם את כפות הרגליים וגם את הלב. גם שר הורוביץ הייתה מאשרת.

מרשה בלרינה. צילום: ולרי בלקינד
מרשה בלרינה. צילום: ולרי בלקינד

29.90 ש"ח, בדוכני מרשה בלרינה בדיזנגוף סנטר ועזריאלי

מקום שני: אמיליו קוואליני לזוהרה

מתברר שהמעצב האיטלקי אחראי לא רק על גרביונים נוטפי שיק, אלא גם על גרביים בדוגמאות מלבבות. הכי אהבנו את אלו עם האופניים, אבל אפשר גם ללכת על הגרסה המחוספסת עם הגולגולות. כך או כך, כפות הרגליים שלכן יודו לכן.

80 ש"ח. בחנות של זוהרה, דיזנגוף 255 ובאתר

אמיליו קוואליני לזוהרה
אמיליו קוואליני לזוהרה

מקום ראשון: האפי סוקס

מותג הגרביים השבדי שעושה שמח לרגליהם מאובקות הכוכבים של אושיות נוסח שרה ג'סיקה פרקר, וויל סמית' וגוון סטפאני, עשה לאחרונה עלייה רשמית על שלל הדפסיו הצבעוניים: נקודות, פסים, מעויינים, מנומר ומה לא. רק הסקנדינביים ככל הנראה יכולים להפוך מש־אפ כזה לשיא השיק.

49־79 ש"ח. בחנויות סטורי ובחנות הפופ אפ האפי סטורי, שינקין 64

האפי סוקס. צילום: אסף רייז
האפי סוקס. צילום: אסף רייז

 הספלים הכי חמודים

מקום שלישי: מאג של Iittala

ללא ספק מדובר בספל הכי יפה שנראה במחוזותינו העונה – מאג פורצלן מעוטר באיור של בחורה בעלת שיק בוהמי פריזאי, חתול שחרחר ואווירה פרנקופילית. המחיר לא נמוך, אבל הרבה פחות גבוה מלנסוע לשתות קפה בפריז. ואולי האסקפיזם בכלל לא מגיע עם תג מחיר.

170 ש"ח, Iittala, בן יהודה 246

iittala_P


מקום שני: ספלי אספרסו של ארקוסטיל

כל ג'אנקי של אספרסו מתקנא בסתר לבו בחובבי ההפוך והנס והספלים הנוחים עם הידיות שלהם. לארקוסטיל יש פתרון מעוצב להפליא, מגה שיקי ופראקטי עד גיחוך. כל הטוב הזה מגיע עם זכוכית בעלת דופן כפולה שתבטיח לעור שלכם חיים יפים ונטולי כוויות.

88 ש"ח לסט זוגי. ארקוסטיל, שוק האיכרים בנמל תל אביב

arcostil_P

מקום ראשון: מאג של חצי כוס סוכר

הקינדר של כל הספלים מבית היוצר של גלריית מעצבים וקומיקאים מקומיים: ספל קרמיקה איכותי, עמיד בפני טמפרטורות גבוהות במיוחד (ואפילו אפייה), מעוטר באיור חמוד להפליא עם ניחוח של בית, וההפתעה: מתכון לקפה מפנק על הצד האחורי. המחיר הוא רק הבונוס, אין ספק כי מדובר בעסקה הכי ואליו פור מאני שיש.

35 ש"ח. ENTER, קניון עזריאלי

מאג של חצי כוס סוכר
מאג של חצי כוס סוכר

הכרבוליות שישאירו אתכם על הספה

מקום שלישי: H&O

שמיכת כרבולית כמו ששמיכת כרבולית בסיסית וטובה צריכה להיות: רכה, קטיפתית, מפנקת, ומלווה בתג מחיר מפנק לא פחות. שמיכת המיקרופליז של H&O לגמרי עושה את העבודה. דוגמת הפפיטה האופנתית בשחור ולבן, רק תהפוך אתכם מבטטות כורסה עייפות וקפואות למופת של שיק ושל טעם טוב. האריזה האסתטית היא בגדר בונוס.

89 ש"ח, רשת H&O

כרבולית של H&O. צילום: ישראל כהן
כרבולית של H&O. צילום: ישראל כהן

מקום שני: פוקס הום

הכרבולית היא במהותה יצור אגואיסטי למדי: היא צרה, קצרה, דקיקה ולא באמת מאפשרת כרבול עם גוף חימום אנושי מלבדה. הכרבולית הזוגית של פוקס הום הרבה יותר מתחשבת, ומלבד ממדיה הזוגיים היא מפנקת כל כך שיש סיכוי טוב שתחליטו להעביר אותה מהספה בסלון לחדר השינה.

299.90 ש"ח, רשת פוקס הום

כרבולית של פוקס הום
כרבולית של פוקס הום

מקום ראשון: כיתן

צמד המילים "שמיכה" ו"קשמיר" נשמע כמו הצימוד היפה בעולם. הפרינט המנומר הופך את השמיכה החמה והמלטפת ללוהטת אפילו יותר. ראו הוזהרתם – סכנת התמכרות: סביר להניח שתתקשו להיפרד מהבייבי הזאת לטובת העולם שבחוץ.

469 ש"ח בכיתן, 429 ש"ח (לפני הנחת סוף עונה) במשביר לצרכן

כרבולית של כיתן. צילום: ישראל כהן
כרבולית של כיתן. צילום: ישראל כהן