אוניברסיטה או מרכז מסחרי? רנואר ואמריקן איגל נפתחו באוניברסיטה

חנויות פופ-אפ של המותגים רנואר ואמריקן איגל נפתחו בין הפקולטות באוניברסיטה והסטודנטים לא מבינים את הצורך. האוניברסיטה בתגובה: "נבחן את התוצאות ונחליט לאורן על המשך הפעילות"

אוניברסיטת תל אביב (צילום: shutterstock)
אוניברסיטת תל אביב (צילום: shutterstock)
14 בנובמבר 2017

זה השבוע הרביעי של הלימודים באקדמיה שנפתחו בתחילת אוקטובר. הסטודנטים החדשים והוותיקים מסתגלים אט, אט לשגרת הלימודים האינטנסיבית או לחילופין לרביצה מול השמש. תלוי את מי שואלים. על הדשא שממול הפקולטה למדעי הרוח, נפתחו באחרונה שני סניפי פופ-אפ של רשתות אופנה גדולות – רנואר ואמריקן איגל – שיישארו בתחומי האוניברסיטה כחודשיים. דעותיהם של הסטודנטים חלוקות בנוגע למעניין, אך חלק גדול ממי ששוחחנו איתו זועם.

>> מדוע נתלו שלטים האוסרים על עמידה על האסלה באוניברסיטה?
>> למה כל כך קשה להגיע לאוניברסיטה בתחבורה ציבורית?

"זה בדיוק כמו שיש באוניברסיטה ארומה, קפה נטו או מקום שבו אפשר לצלם חומרים או להדפיס", אומר דנה, סטודנטית לפסיכולוגיה. "יש סטודנטים שנמצאים שעות ארוכות ברוב ימות השבוע באוניברסיטה, כך שזה מבורך שהאוניברסיטה מנסה לדאוג לכל מיני צרכים. יחד עם זאת, אולי היה עדיף לפתוח סניף של סופר פארם, או חנות ספרים. משהו שסטודנטים יותר צריכים מבגדים". איתמר, סטודנט למדעי המחשב חושב שצריך להקצות את השטחים שנתפסים על ידי החנויות הללו לדברים אחרים. "יש כל כך הרבה אופציות למה לעשות עם הכסף, עם השטח. חנות בגדים? אני לומד במרכז מסחרי או באוניברסיטה?".

חנות הפופ-אפ של אמריקן איגל באוניברסיטה
חנות הפופ-אפ של אמריקן איגל באוניברסיטה

מאוניברסיטת תל אביב נמסגר בתגובה: "בדומה לאוניברסיטאות מובילות בעולם, החליטה אוניברסיטת תל אביב לקדם מכירה של מוצרים ממותגים. לאחר בחינת מודלים שונים של הפעלת חנות מותג, נמצא שעדיף לשתף פעולה עם ספקים מובילים, המביאים איתם מומחיות בעיצוב, ייצור ומכירת מוצרים כאלה. יצוין שכל ספק כזה יפעל בחנות הפופ אפ במשך חודש-חודשיים, וימכור בהנחה מיוחדת לסטודנטים ולסגל גם קולקציה מותאמת מתוך המוצרים הרגילים שלו. באופן כזה יתווספו כל הזמן מוצרים ממותגים איכותיים לסל המוצרים. האוניברסיטה תבחן את התוצאות ותחליט לאורן על המשך הפעילות".

[interaction id="5a0acf4eed9b0d00011fafbe"]